Tykkään kiusata nuoria kassaneitejä ostamalla kortsuja heidän kassallaan
Aika moni menee hämilleen kun tällainen komea mies ostaa kortsupaketin ja ottaa intensiivisen katsekontaktin kassaneitiin pieni hymynkare suupielillä. Sitä punastelua on kiva seurata.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Et sä reppana tarvi kortsuja.pumpattavasta barbarasta et saa tauteja,jollet oo lainannu sitä jollekki...persaukista porukkaa,että on yhteinen barbara
Niillä on joku barbaran hommausforumi.
Kun itse olin nuorena ja nättinä kassalla, niin kysyin noilta vitsailijoilta ja virnuilijoilta aina ihan suoraan, että onko tolla tyylillä koskaan irronnut pesää. Oli kiva seurata sitä nolostusta :D
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olin nuorena ja nättinä kassalla, niin kysyin noilta vitsailijoilta ja virnuilijoilta aina ihan suoraan, että onko tolla tyylillä koskaan irronnut pesää. Oli kiva seurata sitä nolostusta :D
Sitten heräsit ja tajusit ettet ole koskaan ollut nätti, edes nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsit ja tajusit ettet ole koskaan ollut nätti, edes nuorena.
Entinen asiakas bongattu ;)
En ole 40v elämäni aikana huomannut yhdenkään kassaneidin nolostuneen tai vaivautuneen, kun olen kortsuja ostanut. Olen ilmeisesti missannut jotain, kun minusta asiasaa ei ole mitään noloa tai mitään joka voisi vaivaannuttaa yhtään ketään.
Eihän tossa ap:n tavassa olekaan tarkoitus herättää mitään kiihotusta tai muuta positiivista, vaan maksimoida kiusallisuus. Eli ns. normaalista tilanteesta, kaupasta ostettavan tuotteen maksamisesta, tehdään tahallaan mahdollisimman kiusaantunut tilanne. Ihan vaan huvin vuoksi.
Ap:han voisi lisäksi vaikka virnuillen ja silmää iskien kysyä kassalta, että "kenenköhän kanssa näitä pääsisi käyttämään?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin samaa, mutta ruokakaupoissa ei myydä tarpeesi isoja kortsuja. :(
Onhan kassaneitejä muuallakin, kuin ruokakaupoissa.
Seksikaupan myyjä ei asiaa hätkähdäkään, enlä tiedä mistä muualta saa 64 mm kortsuja.
Sanoisin että etkö tykkää vauvoista?
Mies saattoi olla myös nuori joka vain näytti keski-ikäiseltä.