Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutko alasti?

M34
02.02.2017 |

Miten on? Kuinka pitkään olet nukkunut ja kerro hyviä tai huonoja puolia. Laita viestiin myös sukupuolesi ja ikäsi.

Minä nukun alasti ja kun sen kerran oppii, niin paluuta kiristäviin yövaatteisiin ei ole. Aikaisemmin nukuin pelkillä boxereilla, mutta nyt jo pari kuukautta nukkunut ilman niitä. Vielä kun vaimoni alkaisi myös nukkumaan alasti, niin uskon siitä myös tulevan piristystä seksielämäämme!

Hyvänä puolena on autuuden ja vapauden tunne kun saa pehmeän untuvapeiton alla olla ilman vaatteita. Huonona ehkä alasti kekkulointi pääasiassa lapsien heräämisten vuoksi öisin, kun en jaksa aina laittaa boxereita jalkaan.

M34.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukutaan. Aamutakit on sängyn päädyssä yöllisten nousujen varalta.

Vierailija
22/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla asuessani nukuin kalsarit jalassa ja kun muutin tyttöystäväni kanssa yhteen, aloin nukkumaan alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi, ei ole ihanampaa tunnetta kuin se kun sukeltaa puhtaitten, pehmeiden puuvillalakanoiden väliin :)

Pakko lisätä tähän: satiinipuuvillalakanat ja pehmeä laadukas untuvapeitto pussilakan sisällä!

Tekis jo mieli mennä nukkumaan =)

Minäkin tulen lisäilemään. Olen nukkunut alasti jo yli 25 vuotta eli siitä lähtien, kun muutin pois opiskelija-asuntolasta. Vain kylässä, eli noin kerran vuodessa, on vedettävä yöasua ylle, ja uni on tosi rikkonaista.

Ei ole monta parempaa tunnetta kuin sukeltaa sileänkarheisiin pellavalakanoihin pariksi tunniksi lukemaan ennen nukkumaanmenoa. Untuvalle olen allerginen, joten peittoni on silkkitäytteinen. Silkkilakanoitakin on, mutta juuri nyt minulla on menossa pellavakausi.

Ja se kuukuppi on muuten loistokeksintö.

Vierailija
24/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun luonnonkuituisissa vaatteissa ja lakanoissa. Pellavalakanat ovat ihanat.

Vierailija
25/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, ennen nukuin pikkuhousut jalassa.

Kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa niin pikkaritkin jäi pikkuhiljaa pois ( mies kun nukkui alasti).

Olen siis nukkunut alasti viimeiset 15v. Ikää 34v.

Vierailija
26/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun alasti, ennen nukuin pikkuhousut jalassa.

Kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa niin pikkaritkin jäi pikkuhiljaa pois ( mies kun nukkui alasti).

Olen siis nukkunut alasti viimeiset 15v. Ikää 34v.

Niin ja alasti nukun myös menkkojen aikana, kiitos kuukupin.

Vierailija
27/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti alasti, en ymmärrä miksi jotkut (miehet) edes nukkuu alkkarit jalassa.

Vierailija
28/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston, ei-kiihotustilassa oleva mies on niin koomisen näköinen (kulmikas, karvainen, kassit ja katkarapu esillä), että huvittaa enemmän kuin kiihottaa. Pyysinkin poikaystävää nukkumaan edes bokserit jalassa, ihmetteli miksi kun yhdessä ollaan ja asutaan, että eikö ois mukavampi molemmilla ilma jne. En viitsinyt päin naamaa sanoa että kun sä olet niin höhlän näköinen ihan ilman vaatetta :') Keksin jonkun tekosyyn että ujostuttaa, nyt pitää muodon vuoksi itsekin pitää alushousut jalassa.

Vierailija
29/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa nukun aina alasti, yksin ollessa yleensä jotain päällä, ellei satu olemaan kuuma.

Seksiä on usein, toki suhdekin on tuore. Mies käy heti kuumana, kun tulen alasti viereen.

Vierailija
30/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko alastinukkujat lihavia?  Vilukissat laihoja?  Vai miten tämä menee?

Vierailija
31/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti villasukat jalassa kesät talvet, palelee varpaita aina. Kylpytakki sängyn vieressä vessareissuja varten. Miehellä sama juttu. Olen nainen 25 vuotta.

Vierailija
32/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen liikaa niin ei pysty. Myös siksi että kun nukun kyljellään niin minusta tuntuu epämukavalta, jos paljaat reidet tai käsivarret osuvat yhteen... Onneksi on mukavia yövaatteita mitkä ei kiristä.

N22

Vierailija
33/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että jos tästä aiheesta tehtäisiin tänne gallup, niin ylivoimaisesti suurin osa nukkuu yövaatteissa. Itselläni on aina joku toppi tai t-paita ja alushousut. Miehellä aina bokserit ja t-paita tai hihaton.

Vierailija
34/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, opin tavan mieheltäni yli 10v sitten. Sukat tosin silloin, jos ja kun jalat kylmät.

Kannattaa aina nukkua alasti, parantaa mahdollisuuksia saada seksiä.

N37

Vierailija
35/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa herätä aamulla miehen kanssa sängystä alastomina ja siinä ihailla miehen aamustondista.

Vierailija
36/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti, yksin, naamari päässä.

Vierailija
37/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun melkein aina alasti, poikkeuksena kyläilyt. Olen vilukissa, mutta lämpimän peiton alla tarkenee kyllä nukkua ilman vaatteitakin.

Vierailija
38/39 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukkua alasti ja se on mukavan kiihottavaakin joskus sopivassa mielentilassa. Kuitenkin unen päästä on hankala saada kiinni kun kääntää kylkeä ja iskee seisokki joka herättää kun muna hankaa pehmeään lakanaan

Vierailija
39/39 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pikkarit jalassa, ja viileämmällä unisukat suonenvetoja vastaan.