Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutko alasti?

M34
02.02.2017 |

Miten on? Kuinka pitkään olet nukkunut ja kerro hyviä tai huonoja puolia. Laita viestiin myös sukupuolesi ja ikäsi.

Minä nukun alasti ja kun sen kerran oppii, niin paluuta kiristäviin yövaatteisiin ei ole. Aikaisemmin nukuin pelkillä boxereilla, mutta nyt jo pari kuukautta nukkunut ilman niitä. Vielä kun vaimoni alkaisi myös nukkumaan alasti, niin uskon siitä myös tulevan piristystä seksielämäämme!

Hyvänä puolena on autuuden ja vapauden tunne kun saa pehmeän untuvapeiton alla olla ilman vaatteita. Huonona ehkä alasti kekkulointi pääasiassa lapsien heräämisten vuoksi öisin, kun en jaksa aina laittaa boxereita jalkaan.

M34.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, alushousut on

Vierailija
2/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, parin vuoden ajan. Kuukautisten aikaan ei toki onnistu, eikä kylässä kehtaa, mutta muuten nukun aina alasti. Mä olen saanut puolison myös nukkumaan alasti. Ei hierrä tai kiristä mikään, vaan nukkuminen on tosi rentoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun löysissä ja mukavissa yövaatteissa, yleensä lyhythihaisessa paidassa ja pitkälahkeisissa housuissa. Olen sen verran vilukissa etten tarkenisi alasti. Kerrostalossa ei voi itse määräänsä enempää säätää lämpötilaa.

N22

Vierailija
4/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä, parin vuoden ajan. Kuukautisten aikaan ei toki onnistu, eikä kylässä kehtaa, mutta muuten nukun aina alasti. Mä olen saanut puolison myös nukkumaan alasti. Ei hierrä tai kiristä mikään, vaan nukkuminen on tosi rentoa."

Kumman ideasta lähti? Onko vaikuttanut positiivisesti seksielämäänne? Olen tullut siihen tulokseen että ainoa este alasti nukkumisen yleistymiselle on ihmisten totutut tavat. Niitä ei ole helppo muuttaa. Tutkimuksetkin taitavat tukea alsti nukkumisen hyödyllisyyttä.

Vierailija
5/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset on yötä niin päällä on t-paita tms ihan siltä varalta että lapset herää tai täytyy mennä vessaan, ei jaksa alkaa siinä juuri heränneenä alkaa kaivamaan paitaa ja housuja päälle. Kun ollaan miehen kanssa kahdestaan yötä kotona, niin yleensä nukutaan molemmat alasti jollei ole kylmä. Piristää myös seksielämää. Aamulla kun halaillaan alasti, niin se johtaa helposti muuhunkin. Molemmat tykätään.

Vierailija
6/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä potkin sen verran peittoa pois päältä että jonkinlainen yöasu aina päällä...

Vierailija
7/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupin kanssa onnistuu mihin aikaan kuusta tahansa. Olen nukkunut varmaan 20v niin ja niin mieskin.

Vierailija
8/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

"Kyllä, parin vuoden ajan. Kuukautisten aikaan ei toki onnistu, eikä kylässä kehtaa, mutta muuten nukun aina alasti. Mä olen saanut puolison myös nukkumaan alasti. Ei hierrä tai kiristä mikään, vaan nukkuminen on tosi rentoa."

Kumman ideasta lähti? Onko vaikuttanut positiivisesti seksielämäänne? Olen tullut siihen tulokseen että ainoa este alasti nukkumisen yleistymiselle on ihmisten totutut tavat. Niitä ei ole helppo muuttaa. Tutkimuksetkin taitavat tukea alsti nukkumisen hyödyllisyyttä.

Mä nukuin alasti ennen kuin tapasin puolison ja hän oli itse asiassa aika yllättynyt, kun näki etten laita yöksi mitään vaatetta. Taisi olla heti eka yö yhdessä, kun hänkin sitten alkoi nukkua alasti. Sanotaan niin, että kyllähän se helpottaa aloitteiden tekemistä, kun vaatteet on jo valmiiksi pois.

Vierailija
9/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 38 v. Alushousuissa tai alasti, jollei ole tosi kylmä. Nykyään saa tosi söpöjä puuvillapöksyjä ja -toppeja mutta minulla ne tahtovat jäädä kesäisiksi kotiasuiksi, kun nukkuessa ne pyörivät päällä ja kiristävät ja tarttuvat lakanoihin.

Sitä paitsi, ei ole ihanampaa tunnetta kuin se kun sukeltaa puhtaitten, pehmeiden puuvillalakanoiden väliin :)

Vierailija
10/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi, ei ole ihanampaa tunnetta kuin se kun sukeltaa puhtaitten, pehmeiden puuvillalakanoiden väliin :)

Pakko lisätä tähän: satiinipuuvillalakanat ja pehmeä laadukas untuvapeitto pussilakan sisällä!

Tekis jo mieli mennä nukkumaan =)

Vierailija
11/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti. On joitakin asioita, joissa ei vaatteita  tarvita: saunominen, uiminen, naiminen, nukkuminen ja nurmikon leikkuu.

Vierailija
12/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, aina olen nukkunut. Mulla tosin on yöpaita sängyn vieressä, minkä nakkaan päälle, jos lähden vaikka yöllä vessaan tms.

Vierailija
13/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 33. Nukun aina yöpaita tai pyjama päällä. Yöasu vaihtelee lämpötilan ja tilanteen mukaan. Ainut ehto on, että olkapäät pitää olla peitossa. Jostain syystä palelen enemmän jos olkapäät ovat paljaina. Puhtaasti siis lämpökysymys, etten nuku alasti. Puoliso (m35) nukkuu useimmiten alasti. Kokee sen mukavammaksi ja on niin "kuumaverinen", että hikoilisi liikaa jos pitäisi vaatteita yöllä.

Vierailija
14/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pilkkihaalareissa.

Vierailija
15/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun kotona aina alasti, tai usein kyllä villasukat jalassa, kun jalat on aina jäässä. Kylässä ei joskus kehtaa nukkua alasti, jos ei ole suljettavaa ovea tms. Ei ole vaikuttanut seksielämään kumpaankaan suuntaan. Lisään mieluummin peittoja kuin pukeudun pyjamaan. Nainen 45 v.

Vierailija
16/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yöpuku päällä ja sukat jalassa, en tarkenisi nukkua alasti.

Vierailija
17/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein onnistu nukkuminen. Allan on niin kiihkeä. Ei edes ilman pikkareita.

Vierailija
18/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti. Mukavampaa niin. Nainen 33v.

Vierailija
19/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun olosuhteiden pakosta alasti ja en tykkää yhtään. Olen raskaana rv 39 ja pieninkin ruttu esim. yöpaidan kankaassa aiheuttaa painaumia ja kipua. Parhaiten pärjää kun huolehtii että lakana pysyy rypyttömänä ja nukkuu alasti

Vierailija
20/39 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti jo teini-iästä saakka. Paitsi silloin kun ei ole mahdollista, vieraissa yms. Alasti on vain yksinkertaisesti NIIIIIN paljon mukavampi nukkua kuin vaatteet päällä. Vapaapäivinä saatan muutenkin hengailla alasti siihen asti että lähden johonkin ulos. En ole naturisti, mutta en myöskään ymmärrä tarvetta olla joka hetki suihkussa käyntiä lukuunottamatta vaatteisiin kietoutuneena. Myös tyttöystävä nukkunut vuosikaudet alasti. Ei vaikuta seksielämään, kun se alastomuus on normi.

M30