Mitä nopeahkoa leipoa n. kymmenelle yllätysvieraalle?
Otsikossa kysymys. Kaupassa pitäisi joka tapauksessa käydä, mulla on viitisen tuntia aikaa. Ei ruokavaliorajoitteita.
Kommentit (25)
Ei mitään. Suurin osa ihmisten yllätysvieraista on sellaisia että he ilmoittavat tulevansa, eivät kysy voivatko tulla.
Jos yllätysvieraat ärsyttää sanot vaan ettei käy, jos joku tivaa syytä, et ole velvollinen kertomaan. Mutta jos haluat jotain sanoa, sano vaikka että on orgiat tuttavien kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et koskaan osta mitään valmiina, niin oletan sinun olevan tottunut leipoja. Miksi ihmeessä siis tarvitset neuvoja?
Tarvitsin ideoita. Mä teen yleensä kakkuja yms. Suuritöisempää, nopeat leipomukset on vähän vieraampaa.
-ap
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Leivonnantuoksuaniistäkin kirjoitti:
Miksi sun pitää leipoa jos on kiire, senkun kaupan pakastealtaalle vaan valmiita ostamaan ja voit lisätä niihin omia jutskiasi jos haluat.
En osta ikinä mitään valmista. Itsetehdyt tarjottavat on mulle vähänniinku kunnia-asia.
-ap
kasvatatko omat viljat ja jauhat kans? vai kelpaako puolivalmisteet? missä menee raja?
Kaupan kääretortut on ihan helvetin pahoja ja ällömakeita, älkää kiduttako vieraitanne niillä! En tiedä mitään kamalampaa, mutta ei kehtaa kieltäytyäkkään kun kuitenkin pahoittaa mielensä.. Itseleivottu menettelee, mut mieluummin söisin jotain marja- tai omenapiirakkaa tms.
Aurinkoisia teeleipiä
pannaria hillolla ja kermavaahdolla