Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pönttö suihkuhuoneessa on monelle iso turn off?

Vierailija
02.02.2017 |

Minusta se on todellä kätevä. Itse käyn aamulla suihkussa ja vessakäynti sujuu samalla. Ja saunasta ei tarvi lasten kanssa kesken lähteä minnekään pitkälle jos hätä iskee.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle muka? En oo kuullutkaan. Suurimmassa osassa asunnoista lienee näin, vaikka erilliset wctkin olisi.

Vierailija
2/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle muka? En oo kuullutkaan. Suurimmassa osassa asunnoista lienee näin, vaikka erilliset wctkin olisi.

Tällä palstalla moni yököttelee pönttöä suihkuhuoneessa.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on todellä kätevä. Itse käyn aamulla suihkussa ja vessakäynti sujuu samalla. Ja saunasta ei tarvi lasten kanssa kesken lähteä minnekään pitkälle jos hätä iskee.

No onhan se kätevä käydä suihkussa samalla kun mies on paskalla, säästyy aikaakin kun ei voi jäädä suihkuun hajun takia

Vierailija
4/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoo ongelma on et liimattu pönttö pysyy huonommin kuin pultattu.

Vierailija
5/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan epäkäytännöllistä, jos on ainoa wc-istuin. Toinen roiskii suihkussa ja toinen yrittää kuivin sukin kiiruhtaa töihin pikaisen aamutortun jälkeen. Näin kolmen valtaistuimen talossa on kätevää yhden sijaitessa kylppärissä. Juurikin saunasta voi lapsi piipahtaa, saa vahdittua kylpevää katrasta samalla, vaikka pissahätä iskee jne. Sinkkuna kaikesta kätevin olisi ollut sellainen moderni lasiseinäinen kylppäri keskellä yksiötä: ei tarviis odottaa mainostaukoa, näkee kiehuuko makaronit yli ym. kätevää.

Vierailija
6/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on potta olphuoneessa, on kätevää ku voi katsoo uutiset samalla.

Tyhjennän kerran viikossa, säästyy vettäkin.

Vierailija
7/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ruma katsella, lisäksi ällöttää ajatus siitä että joku istuisi pöntöllä minun suihkutellessani. Meillä on kaksi vessaa ja erillinen pesutilat saunoineen ja hyvä näin.

Vierailija
8/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoo ongelma on et liimattu pönttö pysyy huonommin kuin pultattu.

Pultit rikkovat vesieristeet. Silikonilla liimattu pönttö pysyy, kun työn tekee kunnolla.

Vierailija
9/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on ruma katsella, lisäksi ällöttää ajatus siitä että joku istuisi pöntöllä minun suihkutellessani. Meillä on kaksi vessaa ja erillinen pesutilat saunoineen ja hyvä näin.

Harjaatko hampaat samassa tilassa missä on pönttö, vai jossain muualla? Miksi kukaan istuisi pöntöllä samaan aikaan kun olet suihkussa tai kun harjaat hampaat. Ovi lukkoon niin saat olla rauhassa.

Ap.

Vierailija
10/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään pitäisi olla suihkukaappi jos samassa tilassa.

Vierailija
11/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin pönttö on kätevä, mutta haluan että sijoitetaan sillä tavalla ettei saunanlauteilla istuessa näe pönttöä. Ja mieluiten ei suihkustakaan. Eli hieman näköestettä pönttöasioille olisi ihanne.

Vierailija
12/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjaatko hampaat samassa tilassa missä on pönttö, vai jossain muualla? Miksi kukaan istuisi pöntöllä samaan aikaan kun olet suihkussa tai kun harjaat hampaat. Ovi lukkoon niin saat olla rauhassa.

Ap.

Saan minä olla ihan rauhassa, ei tässä siitä ole kyse. En vain tykkää katsella sitä pönttöä suihkutellessani. Live with it.

Vierailija
13/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse edes miettiä asiaa kun on vaan yks kylppäri. Se on mikä on.

Vierailija
14/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako joku muka  vessanpöntöistä jotain kiihoketta? Otsikointi on omituista.

Vierailija
15/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa jos kylppärissä olis pönttö. Vois helposti aina suihkun yhteydessä huuhtaista sen puhtaaksi.

Vierailija
16/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten rakennusmääräysten vaatimaa invamitoitusta yhteen asunnon wc-tilaan ei oikein voi toteuttaa järkevästi muuten, kuin sijoittamalla wc-istuin ja suihku samaan tilaan, ja useimmiten vielä vierekkäin. Joten pienissä asunnoissa, joissa on vain yksi wc, se ainoa vessanpönttö sijaitsee kylpyhuoneessa. Isommissakin asunnoissa yhteen invamitoitettuun kylpyhuoneeseen sijoitetaan wc, muut wc:t ja kylpyhuoneet voivat sitten olla erillään.

Vanhemmissa taloissa voi olla järjestys muutenkin. Ja on uusissakin jotain poikkeuksia, mutta yleisesti suunnitteluohjeet ja toteutus menee näin.

Vierailija
17/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse edes miettiä asiaa kun on vaan yks kylppäri. Se on mikä on.

Niinpä. Suihkuverhon kun vetäisee eteen, ei tarvitse pönttöä katsella. En kyllä ymmärrä, mikä hinku toisilla on mennä p*skalle just silloin, kun toinen on suihkussa. Meillä riittää, kun vessaan halajava koputtaa oveen ja sanoo, että olis jo jonoa.

Vierailija
18/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ne olisivat kätevämmät samassa tilassa! Kiva siivotessakin hipsutella edestakaisin märkä rätti kädessä.

Vierailija
19/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelun rakennusinsinööriksi ja siellä opetettiin, että vessanpytty suihkuhuoneessa on inhottava. Älkää sijoittako sitä sinne. (Jäi mieleen)

Vierailija
20/74 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nimenomaan asuntoa ostaessa vähän harmitti kun kylpyhuoneessa ei ole vessanpönttöä, vain erillisessä vessassa on. Olisi kätevää olla molemmissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi