Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pönttö suihkuhuoneessa on monelle iso turn off?

Vierailija
02.02.2017 |

Minusta se on todellä kätevä. Itse käyn aamulla suihkussa ja vessakäynti sujuu samalla. Ja saunasta ei tarvi lasten kanssa kesken lähteä minnekään pitkälle jos hätä iskee.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa pissaminen on yleistä. Ihmiset pissaavat suihkussa lattialle ja kauhistelevat samaan aikaan suihkutilassa olevaa vessanpöttöä, jonka kansi on kiinni. Aikuiset ihmiset lorottrelevat omille ja toisten lattioille. Suihkupissaaajien kylpyhuoneeseen pitäisi tuoda potta. 

Vierailija
42/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkeaa aina sulkea kansi. Ulostebakteerit nousee muuten ilmaan ns dispersiona kun vessan vetaa. Nain kirjoitti muuten bakteerispesialisti proffa Huovinenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt höpinöitä nuo turn offit, red flakit, ja nou nout.

Vierailija
44/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei vedä vessanpönttöä.

Vierailija
45/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin suihkukoneessa ja rupesin vähän miettimään:DDD

Vierailija
46/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suihkuhuoneessa vessanpönttö, mutta eipä kyllä kukaan käy vessassa silloin kun joku muu on suihkussa. Ei tulisi mieleenkään moinen. Silloin käytetään toista vessaa.

Vierailija
47/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle muka? En oo kuullutkaan. Suurimmassa osassa asunnoista lienee näin, vaikka erilliset wctkin olisi.

Tällä palstalla moni yököttelee pönttöä suihkuhuoneessa.

Ap.

Lähinnä silloin yökötellään kun se on saunan lasiseinän edessä. Koita nyt siinä vääntää ripulia samalla kun "raati" seuraa. Tai saunoa paskan käryssä. 

Vierailija
48/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kaverilla ja hänen silloisella miehellä oli remontin yhteydessä tehty sauna wc ja suihkutilojen yhteyteen. Tömtöltä oli suora näköyhteys saunaan. Ei ollut kiva tupareissa pissalla käydä kun vieraat miehet saunasta katsoivat ja näkivät myös pimpin.

Vierailija
49/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi mukavampi olla erillinen vessa kuin se suunnilleen neliömetrin kokoinen vessa, jossa on suihku puoliksi pöntön päällä, suihkuverhoa voi vähän vetäistä pöntön suojaksi. Mutta parempi sekin, kuin olla ilman suihkua.

Kokemus miniyksiöstä vuosien takaa

Vierailija
50/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pönttöä voi yksin suihkuun laskea.

Vierailija
51/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä ollut saunaa tai erillisiä pesutiloja. Aina olen asunut vuokralla pk seudulla,,jo lapsuudessa. Nyt 45 v ja asun lasten kanssa kaksiossa. Täytyy olla varakas jos on erilliset pesutilat ja oma sauna.

Vierailija
52/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on todellä kätevä. Itse käyn aamulla suihkussa ja vessakäynti sujuu samalla. Ja saunasta ei tarvi lasten kanssa kesken lähteä minnekään pitkälle jos hätä iskee.

No onhan se kätevä käydä suihkussa samalla kun mies on paskalla, säästyy aikaakin kun ei voi jäädä suihkuun hajun takia

Kannattaisko harkita fiksumpaa miestä jos tuollaista tekee?

Vierailija
53/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ikinä ollut saunaa tai erillisiä pesutiloja. Aina olen asunut vuokralla pk seudulla,,jo lapsuudessa. Nyt 45 v ja asun lasten kanssa kaksiossa. Täytyy olla varakas jos on erilliset pesutilat ja oma sauna.

Omakotitaloissa hyvin yleinen juttu olla vessat erikseen. Vessa, kodinhoitohuone ja pesuhuone on ihan omat huoneensa eri käyttötarkoitukseensa.

Niin ja tietysti on oma sauna. Ehkä vielä toinen ulkosauna pihalla kesäkäyttöön.

Eikä tarvitse olla mikään rikas elääkseen tällä tavalla. Ihan normaali työssäkäyvä keskituloinen.

Vierailija
54/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suihkuhuoneessa vessanpönttö, mutta eipä kyllä kukaan käy vessassa silloin kun joku muu on suihkussa. Ei tulisi mieleenkään moinen. Silloin käytetään toista vessaa.

Tietääkö se haisevan tortun vääntäjä aina onko joku muu perheenjäsen menossa suihkuun? Se haju jää leijailemaan pitkäksi aikaa. Ei sinne ole kiva mennä peseytymään.

Vierailija
55/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kätevä käydä suihkussa samalla kun mies on paskalla, säästyy aikaakin kun ei voi jäädä suihkuun hajun takia

Kannattaisko harkita fiksumpaa miestä jos tuollaista tekee?

Mikäs teet - kun luonto kutsuu. Ei se haiseva ripulipaska kysy lupaa onko sopiva hetki tulla.

Vierailija
56/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään mitään, koska meillä on jokaisella oma kylpyhuone ja vierailla vielä oma wc.

Vierailija
57/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä taloa ostaessa, oli yhdessä talovaihtoehdoista kaksi erillistä wc:tä ja kolmas wc suihkuhuoneessa. Suihkuhuoneitakin oli itseasiassa kaksi. Mulle ei olis tullut mieleenkään, että sitä pyttyä käytettäisiin samalla kun tilassa saunotaan tai suihkutellaan - tai korkeintaan pienet lapset voisi käyttää.

Mutta kun perheessä on useampi henkilö, on meillä ainakin aamuisin ruuhkaa vain kahdella vessalla ja yhdellä suihkuhuoneella (etenkin kun teini-ikäisellä daamilla menee ihan sairaasti aikaa kaikissa hygienialaitoksissa).

Ei ostettu ko. kolmen vessan taloa, mutta itse olen sitä jäänyt kaipailemaan. Mies taas vaati, että kph rempan yhteydessä se wc istuin olisi poistettu.

Itse taas tykkään käydä suihkussa yksin, enkä oikein ymmärrä, miksi kaikkialle rakennetaan nykyisin kaksi suihkua vierekkäin.

Vierailija
58/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pierukin kerta syttyy, niin voisi kuvitella toisen ammeessa, pari tunnelmatuikkua siinä reunalla, ja toinen joutuu vääntämään kauhean atomipskan siinä vieressä - niin eikö se ole jo räjähdysvaara?

Vierailija
59/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksioista alkaen vähintään 2 vessaa, koska joillakin on taipumusta "pikkasen viivähtää" istunnollaan, joka saattaa toiselle kushätäiselle olla kauhea kidutus. (koettu on)

Vierailija
60/74 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnossa on yleensä toinenkin vessa sen kylpyhuoneen lisäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi