Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puhuttelet minua julkisilla paikoilla vaikka minulla on kuulokkeet päässä?

Vierailija
02.02.2017 |

Ympärillä on aina 10-100 muuta ihmistä jotka eivät halua keskittyä musiikkiin niin miksi kiusaat minua?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, että ketju taas täynnä kusipäisten ekstroverttien sössötystä siitä, kuinka on kamalaa, kun jotkut eivät vaan halua kuulla mitä turhanpäiväistä sanottavaa niillä olisi.

Vierailija
82/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ottaisit ne kuulokkeet korviltasi kuullaksesi mitä sanottavaa minulla on. Ei minulla oikeasti mitään asiaa ole, kunhan piruuttani vain teen tuota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vaan sanoa että "Varo hissikuiluaaaaaa..."

Vierailija
84/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teidän elämä on niin vaikeaa kun ympärillä on ihmisiä, koiria , lapsia, vauvoja jne. joista joku ehkä silloin tällöin haluaisi vaihtaa teidän kanssa muutaman sanan. Mutta ei. Pakko eristää itsensä muusta maailmasta kuulokkeiden avulla, että voi ihan rauhassa fiilistellä omassa kuplassaan ja omissa tunnetiloissaan. Ihme meininkiä. Ja en ole koskaan puhunut kenellekään kuulokeihmiselle.

Ei minulla vaikeaa ole. Olen ihan tyytyväinen itsekseni.

Sinulla tässä vaikeaa näyttäisi olevan ü

No et kovin tyytyväiseltä elämääsi vaikuta, päinvastoin. Sulla on jotain ongelmia itsesi kanssa.

Vierailija
85/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeeni eristävät ääntä hyvin, joten en usko musiikkini häiritsevän muita tai kuuluvan ulkopuolelle. Olen testannut kotona hiljaisessa ympäristössä. Puhumaan tulevat lähinnä feissarit, tyrkyttäjäkauppiaat, ahdistelevat m@mut ja latvasta lahot. Kummallisen näköistä kun toisella suu käy enkä kuule puheesta mitään.

Kummallisen näköistä kun joltakin tulee johto korvasta, katsoo suu auki eikä tajua ympäröivästä maailmasta mitään

Vierailija
86/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä niin ikävän tuntuinen ihminen, että annetaan sen nyt olla ihan omassa rauhassaan, ei kiusata sitä enää, jookos?

Vierailija
87/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeeni eristävät ääntä hyvin, joten en usko musiikkini häiritsevän muita tai kuuluvan ulkopuolelle. Olen testannut kotona hiljaisessa ympäristössä. Puhumaan tulevat lähinnä feissarit, tyrkyttäjäkauppiaat, ahdistelevat m@mut ja latvasta lahot. Kummallisen näköistä kun toisella suu käy enkä kuule puheesta mitään.

Kummallisen näköistä kun joltakin tulee johto korvasta, katsoo suu auki eikä tajua ympäröivästä maailmasta mitään

Onko se vähemmän kummallisen näköistä ilman johtoa? Tai että puhuttelee ihmistä joka ei kuule eikä halua kuunnella.

Vierailija
88/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestini on aina sama eli volyymi pienemmälle!

No ole sitten itse hiljempaa.

Käytän kuulokkeita usein vain jotta saisin olla rauhassa. Silloin kuuntelen ihan pelkkää hiljaisuutta.

Vähän outoa jos siihen joku tulee huutamaan, että laita volyymi pienemmälle.

Hiljaisempaa hiljaisuuttako haluat?

Oletko ehkä siirtynyt silmälappuihinkin vai onko lukeminen muuten vaan vaikeeta? Jos ed kirjoitti, että volyymi pienemmälle, se viittaa selvästikin siihen, että kuulokkeista tulvii mölysaastetta. Voin sanoa, että matkanteko on aika kärsimys umpinaisessa metallikipossa, kun lähistöllä joku paahtaa tunteja speedmetallia tai ravemusaansa niin, että naapuritkin joutuu siitä "nauttimaan"

Minkä takia? Melu häiritsee, ei kenenkään liikakilot, tai syylä nenässä. 

Aaai. Sääkin tarvitset kuulokkeet joilla voi blokata ympäristön äänia :D

Nämä volyymi_pienemmälle_mussuttajat muuten mussuttaa ihan riippumatta siitä kuuluuko ääntä vai ei.

Silmälappuja en käytä, ne pilaisivat näkyvyyden pahasti :p -kiitos kysymästä.

Oikein hienosti näin tuossakin sinun kirjoittaneen "Viestini on aina sama eli volyymi pienemmälle!" Ihan huutomerkinkin näin.

Sellaista en nähnyt, että väittäisit huutelevan vain niille joilla volyymi ihan oikeasti on isolla, ennen kuin seuraavassa viestissäsi. Telepaattisia kykyjä minulla ei ole, joten en tiennyt että ehkä ajattelit sitä jo silloin kun kirjoitit ensimmäistä viestiä.

Keväällä ja kesällä pidän kyllä usein aurinkolaseja, jotta voisin välttyä katsekontaktilta. Kuulokkeet + aurinkolasit toimii jopa feissareihin.

Melu on näköjään nitistänyt jo järjenkäytönkin. 

Sinulle on vastannut useampi ihminen. Yritä tajuta tämä.

Minua eivät häiritse pätkääkään sellaiset ihmiset, jotka kuulokkeineen ovat ihan keskenään. Mutta jos sieltä tulee jotain sontajumputusta läpi, se häiritsee.   Isompi haitta se luukutus ilman muuta kuulokehemmolle itselleen on, kuulo menee pilalle yllättävänkin lyhyessä ajassa, mutta jos niin haluaa, niin sen kun.

Pysäytätkö jokaisen läskin ja valistat ylipainon vaaroista?

Vierailija
89/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä niin ikävän tuntuinen ihminen, että annetaan sen nyt olla ihan omassa rauhassaan, ei kiusata sitä enää, jookos?

Luuletko että ketjuun on osallistunut vain ap? :D :D

Vierailija
90/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että ketjuun on osallistunut vain ap? :D :D

Luulen, se ankeuttaja on kirjoittanut kaikki viestit itse

Vierailija
91/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi kuunnella musiikkia ulkona? Parasta ulos menossa on se, että kuulee luonnon ja elämän ääniä.

Vierailija
92/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat varmaan tahallaan puhuttelemaan kun huomaavat kuulokkeet korvillasi, koska haluavat vaan olla vittumaisia kusipäitä. Mua tulee harvoin vieraat ihmiset puhuttelemaan, vaikka en ole koskaan kuulokkeet päässä julkisilla paikoilla.

Vierailija
93/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi kuunnella musiikkia ulkona? Parasta ulos menossa on se, että kuulee luonnon ja elämän ääniä.

Joo ihanaa kasin spårassa kuunnella ku Reiska örveltää kännissä ja kakarat rääkyy. Kyllä sillon pitää olla napit korvissa ja lujaa.

Vierailija
94/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkien melun on todettu olevan terveysongelma.

Vierailija
95/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä kaupunkia tai vaikka bussissa ei kyllä mitään luonnon ääniä kuulu. Entä mitä ovat "elämän äänet" ja miksi niitä pitäisi kuunnella? Se kakofonia mitä joutuu kuuntelemaan ihmismassan ja autojen keskellä voi olla monille rasittavaa ja mieluummin kuuntelee hyvää musiikkia.

Vierailija
96/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu en puhuttele! Jos haluat pilata kuulosi, niin omahan on ongelmasi.

Vierailija
97/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kyllä tyhmempää kun kulkea julkisilla paikoilla jotku kuulokkeet päässä kuin mikäkin vammanen.

Vierailija
98/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkien melun on todettu olevan terveysongelma.

Ja kuulokkeetko sitten poistaa sen liiallisen melun ongelman?

Vierailija
99/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistävä tuijotus ja näkee että suu käy koko akan. Sitten kun kysyy että mitä, juttu on sellainen mihin kuka tahansa olisi voinut vastata. Tai: mitäpä kuuntelet?

Tämä. Miten raivostuttavaa!!! Jos en jaa spotify-listojani faceen niin en todennäköisesti halua kertoa sinulle JOTEN ÄLÄ KYSY.

Vierailija
100/111 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit lompakkosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi