Miksi puhuttelet minua julkisilla paikoilla vaikka minulla on kuulokkeet päässä?
Ympärillä on aina 10-100 muuta ihmistä jotka eivät halua keskittyä musiikkiin niin miksi kiusaat minua?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teidän elämä on niin vaikeaa kun ympärillä on ihmisiä, koiria , lapsia, vauvoja jne. joista joku ehkä silloin tällöin haluaisi vaihtaa teidän kanssa muutaman sanan. Mutta ei. Pakko eristää itsensä muusta maailmasta kuulokkeiden avulla, että voi ihan rauhassa fiilistellä omassa kuplassaan ja omissa tunnetiloissaan. Ihme meininkiä. Ja en ole koskaan puhunut kenellekään kuulokeihmiselle.
Ei niille kannatakaan puhua. Ne on omituisia. Menee samaan warjaan niiden trikoomiesten kanssa, joilla on se sairas perse pystyssä pyöräilyvietti ja kumi/kusi fetissit.
sarjaan*
Todellisuudesta vieraantuminen ja omaan narsistikoloon käpertyminen on saavuttanut uuden etapin ihmiskunnan historiassa.
Huh.
Minä silti tykkään olla aina läsnä siinä todellisuudessa ja ympäristössä, missä kulloinkin fyysisesti olen. Juttelen myös mummoille, autan heikkonäköistä kaupassa ja tervehdin metsän eläimiä kohdatessani.
Olenko jo reliikki, fossiili muinaisilta ajoilta, ennen kuin tekniset vempaimet korvasivat muun elämän?
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä on aina 10-100 muuta ihmistä jotka eivät halua keskittyä musiikkiin niin miksi kiusaat minua?
Ehkä huomauttaakseni sinulle, että hanki pitävämmät kuulokkeet, koko bussillinen ei välttämättä halua kuunnella huutojumputustasi.
Mitä sanottavaa näillä ihmisillä on sinulle? Rupesin vaan pohtimaan, että minut pysäyttää lähinnä eksynyt turisti kerran parissa kuukaudessa sekä tietenkin feissarit vähän useammin.
En siis kulje luurit päässä, mutta jäin ihmettelemään, kuinka yleinen ongelma tämä on.
Olitko se sinä, jolta putosi pikku muovipussi lastenvaunujen sangasta? Siinä pussissa oli kolme uutta cd-levyä vielä muovikuorissaan. Sääli ettet kuullut kun huusin.
Yritin vaan sanoa sulle, että sun lompakkos putos, mutta olkoon sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ulkona ollessa pitäis nauttia hetkestä ja ihmisistä? Eskapismia on tässä maassa jo ihan tarpeeksi. Nuoret räplää sitä älypaskaansa joka kadun kulmassa, pöydässä ja penkillä. Kuvottavaa. Kuuntele sitä vitullista dubstebbiä sitten kotona.
Joo, heti alan nauttimaan kaupungin äänimaailmasta ja ihmisten kälätyksestä jos sillä on jotain kaunista tarjottavaa.
Siihen saakka kuuntelen musiikkia tai hiljaisuutta. Etkä sinä tiedä kuinka paljon silloin nautin hetkestä ja siitä mitä ympärilläni näen ja pään sisälläni koen.
Ei sinulla ole valtaa pättää mistä minun pitäisi nauttia.
Nautin niistä asioista jotka tuottavat minulle mielihyvää, enkä kysy keneltäkään ovatko ne nyt kunnollisia, sellaisia joita kunnon ihmiset pitävät nauttimisen arvoisin.
Koska en välttämättä huomaa, että sinulla on kuulokkeet päässä. Varsinkin jos ne ovat pienet korviin ujutettavat, joissa on ohuet johdot, sulla on pitkät hiukset, pipo ja huivi.
televisiossa on pyörinyt mainos, jossa urpo mies alkaa vieraalle musiikkia kuuntelevalle naiselle jotain sönköttämään. saitko tuosta mainoksesta idean tähän aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teidän elämä on niin vaikeaa kun ympärillä on ihmisiä, koiria , lapsia, vauvoja jne. joista joku ehkä silloin tällöin haluaisi vaihtaa teidän kanssa muutaman sanan. Mutta ei. Pakko eristää itsensä muusta maailmasta kuulokkeiden avulla, että voi ihan rauhassa fiilistellä omassa kuplassaan ja omissa tunnetiloissaan. Ihme meininkiä. Ja en ole koskaan puhunut kenellekään kuulokeihmiselle.
Miksi pitäisi haluta jutella täysin tuntemattomille ihmisille, jotka eivät kiinnosta tippaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestini on aina sama eli volyymi pienemmälle!
No ole sitten itse hiljempaa.
Käytän kuulokkeita usein vain jotta saisin olla rauhassa. Silloin kuuntelen ihan pelkkää hiljaisuutta.
Vähän outoa jos siihen joku tulee huutamaan, että laita volyymi pienemmälle.
Hiljaisempaa hiljaisuuttako haluat?
Oletko ehkä siirtynyt silmälappuihinkin vai onko lukeminen muuten vaan vaikeeta? Jos ed kirjoitti, että volyymi pienemmälle, se viittaa selvästikin siihen, että kuulokkeista tulvii mölysaastetta. Voin sanoa, että matkanteko on aika kärsimys umpinaisessa metallikipossa, kun lähistöllä joku paahtaa tunteja speedmetallia tai ravemusaansa niin, että naapuritkin joutuu siitä "nauttimaan"
miksi puhua kellekään kaupungilla tai kysyä tietä kun kaikki puhuu ja katsoo älypuhelinta eikä edes katso eteensä
Miksi olet julkisella paikalla kuulokkeet päässä, etkä keskity ympäristöön? Saako sinulle huomauttaa, jos olet jäämässä bussin alle?
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla vaikeaa ole. Olen ihan tyytyväinen itsekseni.
Sinulla tässä vaikeaa näyttäisi olevan ü
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudesta vieraantuminen ja omaan narsistikoloon käpertyminen on saavuttanut uuden etapin ihmiskunnan historiassa.
Huh.
Minä silti tykkään olla aina läsnä siinä todellisuudessa ja ympäristössä, missä kulloinkin fyysisesti olen. Juttelen myös mummoille, autan heikkonäköistä kaupassa ja tervehdin metsän eläimiä kohdatessani.
Olenko jo reliikki, fossiili muinaisilta ajoilta, ennen kuin tekniset vempaimet korvasivat muun elämän?
Minä olen näitä kuulokeihmisiä, mutta en esimerkiksi omista älypuhelinta, enkä aio hankkiakaan. Metsässä en käytä kuulokkeita, vaan kuuntelen metsän ääniä, mutta julkisilla paikoilla stressaannun niin, että ainoa keino selvitä ovat ne kuulokkeet. En kestä meteliä enkä halua olla tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa enempää kuin on pakko. Olen läsnä tässä hetkessä silloin kun olen siinä ympäristössä jossa haluan olla, en silloin kun on pakko mennä paikkoihin, jotka ahdistavat. Ja kyllä, ottaa suunnattomasti päähän ne ihmiset, jotka esimerkiksi bussissa voisivat rupatella kelle tahansa, mutta on pakko valita juuri se ainoa, jolla on ne kuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Ne tekee tikusta asiaa, koska heidän mielestään kuulokkeiden käyttäminen on huonoa käytöstä. Ihmisiä, joiden pitää päästä 'näpäyttämään'.
Yhdeltä edelläni kävelleeltä kuulokepäältä putosi takataskusta joku paperilappu. Huusin, että sulta tipahti jotain. Ei reaktiota. Sinne jäi lappu kadulle. Onneksi en yrittänyt enempää. Olisi varmaan tullut turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh.
Olenko jo reliikki, fossiili muinaisilta ajoilta, ennen kuin tekniset vempaimet korvasivat muun elämän?Minä olen näitä kuulokeihmisiä, mutta en esimerkiksi omista älypuhelinta, enkä aio hankkiakaan. Metsässä en käytä kuulokkeita, vaan kuuntelen metsän ääniä, mutta julkisilla paikoilla stressaannun niin, että ainoa keino selvitä ovat ne kuulokkeet. En kestä meteliä enkä halua olla tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa enempää kuin on pakko. Olen läsnä tässä hetkessä silloin kun olen siinä ympäristössä jossa haluan olla, en silloin kun on pakko mennä paikkoihin, jotka ahdistavat. Ja kyllä, ottaa suunnattomasti päähän ne ihmiset, jotka esimerkiksi bussissa voisivat rupatella kelle tahansa, mutta on pakko valita juuri se ainoa, jolla on ne kuulokkeet.
Tämä olisi voinut olla mun näppikseltä, paitsi mulla on älypuhelin.
Liikkuessani yksin julkisilla paikoilla, mulla on aina kuulokkeet. Luonnossa tai hevoseni kanssa en taas käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestini on aina sama eli volyymi pienemmälle!
No ole sitten itse hiljempaa.
Käytän kuulokkeita usein vain jotta saisin olla rauhassa. Silloin kuuntelen ihan pelkkää hiljaisuutta.
Vähän outoa jos siihen joku tulee huutamaan, että laita volyymi pienemmälle.
Hiljaisempaa hiljaisuuttako haluat?
Oletko ehkä siirtynyt silmälappuihinkin vai onko lukeminen muuten vaan vaikeeta? Jos ed kirjoitti, että volyymi pienemmälle, se viittaa selvästikin siihen, että kuulokkeista tulvii mölysaastetta. Voin sanoa, että matkanteko on aika kärsimys umpinaisessa metallikipossa, kun lähistöllä joku paahtaa tunteja speedmetallia tai ravemusaansa niin, että naapuritkin joutuu siitä "nauttimaan"
Aaai. Sääkin tarvitset kuulokkeet joilla voi blokata ympäristön äänia :D
Nämä volyymi_pienemmälle_mussuttajat muuten mussuttaa ihan riippumatta siitä kuuluuko ääntä vai ei.
Silmälappuja en käytä, ne pilaisivat näkyvyyden pahasti :p -kiitos kysymästä.
Oikein hienosti näin tuossakin sinun kirjoittaneen "Viestini on aina sama eli volyymi pienemmälle!" Ihan huutomerkinkin näin.
Sellaista en nähnyt, että väittäisit huutelevan vain niille joilla volyymi ihan oikeasti on isolla, ennen kuin seuraavassa viestissäsi. Telepaattisia kykyjä minulla ei ole, joten en tiennyt että ehkä ajattelit sitä jo silloin kun kirjoitit ensimmäistä viestiä.
Keväällä ja kesällä pidän kyllä usein aurinkolaseja, jotta voisin välttyä katsekontaktilta. Kuulokkeet + aurinkolasit toimii jopa feissareihin.
Ei niille kannatakaan puhua. Ne on omituisia. Menee samaan warjaan niiden trikoomiesten kanssa, joilla on se sairas perse pystyssä pyöräilyvietti ja kumi/kusi fetissit.