*** SYYSKEIJUT PERJANTAIHIN***
Kommentit (24)
[color=Green]Kiitos alkkarivinkeistä, taidan itsekin aluksi tyytyä tavallisiin low-alkkareihin.
Eilinen päivä oli taas pitkästä aikaa kamala, tänään jaksoin kävellä pitkän lenkin auringossa koiran kanssa. Mitenköhän kauan tämä hengästyminen jatkuu - vai jatkuuko koko raskauden?
Ulpunen: Potkuja jo 15. vkolla? Ihanaa! Olin kuvitellut (odotan siis esikoista), että vielä pitkään saa odottaa ennen kuin tuntee liikkeet. [/color]
Orenjille: kyllä se hengästyminen helpottaa, kunhan keskiraskaus kunnolla pääsee käyntiin. Mulla on molemmissa edellisissä raskauksissa ollut mitä mainioin olo rv20->34tms., eli siis ei hengästytä vaan on tosi pirteä & energinen. Hapenottokyky tutkitusti kasvaa raskauden keskim. kolmannekseen tultaessa, joka siis tietty on se syy tuohon. Odota siis rauhassa; alkuraskaudessa kuuluukin olla sellanen rapakunto-fiilis :)
Jaa-a, meillä on puoliksi vapaa viikonloppu, kun tyttö lähti isovanhemmilleen kahdeksi yöksi. Mitäs sitä tekis...? Poitsu nukkuu niin kohta saunaan, sitten tehdään tacoja... ja sitten taitaa tulla uni. On tää aika ankeeta sinänsä ;))
Öitä! t. Itta rv14 tasan, yhä HHH eli hyvin herkästi hengästyvä :)
Pistänpä omankin lusikkani soppaan :) Olen raskausviikolla 13+2,viidettä lasta odottava äiti oulun seudulta.(onko muita?) Oli mukava lukea noita teidän jutusteluja,ja niin se vain kuulkaa on että vaikka itellä on-jo-viides tulossa,niin aina yhtä jännä ja uusi jokainen raskaus ja odotus on.Samoista asioista sitä kantaa taas huolta kuin edellisillä kerroilla.
Oli mukava kuulla että muillakin on ollut kamalaa pahoinvointia.Minulla nää alut on kauheita,paitsi nyt olen onneksi säästynyt osittain niiltä kakskytneljä seitsemän kuvotuksilta ja oksenteluilta,mutta aika alavireistä tämä elo on taas ollut...Mutta kyllä se tästä!
Joku mainitsi hengästymisestä,sitä mulla ei ole ennen alussa ollut,mut nyt tuntuu että välillä jopa puhuminen tuottaa vaikeuksia kun ei saa happea!
Ultrista vielä että meillä neuvolassa on ulta ja lääkäri kattoo tilanteen eka lääk.neuvolassa,mut mitään np ultraa ei ole,vaan n20vko:lla Oysissa rakenneultra. Mutta mukavat viikonloput kaikille ja nauttikaa odotuksesta! :)
Voiko muuten masu pullahtaa esiin yhdessä yössä? Siis ei nyt tietenkään ihan nollapisteestä, mutta kuitenkin. Jostain syystä tänään on vaan ollut aivan erityisen mahakas olo ja kun peilistäkin katsoo, niin masu on kyllä jo ihan hyvän kokoinen. Jotenkin tuntuu, että tuo masu pingottaa koko ajan eli tarkoittaisko sitä, että kohtu venyy. Tuntuu siis nimittäin siltä kuin olis sellainen kestosupistus (siis sellainen harjoitussuppari eli kivuton) koko ajan päällä. Tämä masu näyttäis tällä hetkellä olevan suunnilleen saman kokoinen kuin esikoisesta joskus rv34. On nimittäin silloin otettuja valokuvia ja mulla oli mukamas NIIIN iso maha, vaikka itse asiassa oli aika pieni ;-). Aika uskomattomalta tuntuu olla taas mahakkaana, kun on ollut niin monta epäonnistumista peräjälkeen. Jospa tämä masun kasvu tästä vaan jatkuis ja jatkuis.
Pakko palata toimistohommien pariin. Olen kotiäiti, mutta mies on yrittäjä. Viime viikolla hajos tietokone (miten se sattuukin just kriittisillä hetkillä, kun tilinpäätösaika), mutta tämänpäiväisen aherruksen ansiosta alan olla siinä pisteessä kuin jos ei tietokone olis hajonnutkaan. Mutta nyt jatkamaan vielä hommia.
neronja rv15+5