Mieheni aloittaa jokaisen päivänsä oluella
Kommentit (18)
No juoko muuta alkoholia sitten kuin vaan yhden aamulla?
Ja kerrot tämän täällä siksi että.....?
Alkoholistihan tuo selvästi on.
Ja oma asiasi on, alatko juoppoa katsomaan.
Minun mies lopettaa päivänsä oluella, varmaan joskus vielä lopullisesti.
Tanskalaiset veti ennen yhden gammeldanskin huiviin ennen kuin lähti töihin, varsinkin jos sää oli vähän huonompi.
Minun mieheni aloittaa päivänsä menemällä aamupalan jälkeen töihin.
Miten eroaa kahvista? Kofeiini ja alkoholi ovat molemmat huumeita. Sinänsä aamulla kahvi on parempi, kun olisi tarkoitus herätä. Miehellesi suosittelisin aamudrinkkiä, jossa on 5 cl vodkaa ja loput kahvia, niin vaikutukset kumoavat toisensa.
Olut on hyvää ja terveellistä, verrattuna esim. kahviin. Kateeksi käy kun on sellaisissa töissä ettei voi haiskahtaa kaljalta. Toi ei sitten kyllä oo hyvä jos vetää koko päivän, aivan kuten kahvin kanssa.
Jos haluaa päivästä oikein hyvän se aloitetaan wake and bake tavalla. En tiedä mikä olisi tuolle hyvä suomennos?
Aamusavuthan ne on ja niiden avulla ei ikinä ota päähän aamuisin. Laki kyllä kieltää mutta siitä ei kannata ressata. Itseen kohdistuva teko eli ei oikeasti minkään sortin rikos. Tosin mun mielestä työpäivinä tuota ei pidä tehdä.
Oluella onkin monta terveyttä edistävää vaikutusta. Ja eikä kerta päivässä homoa tee.
No siitä se toleranssi lähtee kasvamaan,sama kuin joka viikonloppu ryyppääminen josta aletaan jatkaa arkipäiviin...
Ihme kommenttia. Jos nyt yhden oluen juo joka aamu, niin siitä ei ole mitään haittaa. Päin vastoin, lähtee päivä reippaammin käyntiin. Sen yhden jälkeen saa ajaa vielä autoakin.
Vaimo lurauttaa joka aamu kahvinsa sekaan kermalikööriä. On se hurja.
Paha juttu, todella paha.