Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän tarkoitus hukassa

Vierailija
02.02.2017 |

Olen jo terapiassa. Tuntuu, että terapeutti lilluttaa minua valheellisessa hyväksynnän kuplassa, jossa kaikki on hyvin.

Todellisuudessa pitäisi astua toimintaan ja hakea töitä. Valmistuin muutama kk sitten ja työt ovat kiven alla. Minulla on vain osa-aikatyö ja yritän tehdä freelancerina lisähommia. Ongelmana lienee, etten kunnolla ole selkiyttänyt asiakaskuntaani ja palveluitani.

En oikeasti tiedä, mitä haluan. En ehkä ymmärrä kaikkia lahjojani ja osaa ottaa niitä käyttöön.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua! <3 Henkisyys ja hengellisyys tuovat elämään syvempää tarkoitusta.

Työnsaanti on tällä hetkellä vaikeaa melkein kenelle vaan. Vika ei varmaankaan siinä asiassa ole sinussa, vaan olosuhteissa.

Vierailija
2/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus rakastaa sinua! <3 Henkisyys ja hengellisyys tuovat elämään syvempää tarkoitusta.

Työnsaanti on tällä hetkellä vaikeaa melkein kenelle vaan. Vika ei varmaankaan siinä asiassa ole sinussa, vaan olosuhteissa.

Minulla on henkiset arvot, en ole uskovainen.

Sitä olen yrittänyt itselleni selittää, että kollegat ovat ihan samassa tilanteessa. Mentorini kuitenkin totesi, että pitäisi yrittää enemmän ja pitää yllä "intohimon liekkiä työn tekemistä kohtaan". Se on vaikeaa, jis joka suunnasta torjutaan. Myönnän, että lannistun helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä taistelee kaksi eri puolta minussa: yksi on vähään tyytyväinen ja todella nautin pienistä ilon hetkistä työssäni, palkasta tai arvostuksesta riippumatta.

Toinen puoli haluaisi enemmän, että voisin todella elättää tällä työllä itseni, olla aikuinen, olla arvistettu ja hyvin palkattu.

Vierailija
4/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elämän tarkoitus = intohimon löytäminen työssäsi? Nyt en ihan ymmärrä.

Vierailija
5/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kovinkaan syvälliseltä vaikuta jos elämän tarkoituksen ollessa hukassa murehdit ainoastaan työstäsi. Ja sinullahan on jo jonkinlainen työ. Olisit otsikoinut viestisi esim "töissä on tylsää, olen tylsä, haluan lisää rahaa ja arvostusta".

Vierailija
6/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan se elämän tarkoitus löytyä saunan takaa?

Vierailija
7/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on elää. Siinä kaikki.

Vierailija
8/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei ole tylsää. Työtä ei vain ole tarpeeksi jotta se kävisi työstä eikä harrastuksesta. Oikeastaan on niin kivaa että se tuntuu harrastukselta.

Tarkoitus ja työ ei ole ihan sama asia. Ehkä oikaisin mutkia selityksessäni. En ole pysähtynyt miettimään kokonaiskuvaa ja tarkoitusta tarpeeksi, ja siksi työn osuus korostuu. Se on ulkoinen mittari, vaikka sisäisesti olen tyytyväinen vähempään määrällisesti, kunhan sisällöllisesti koen merkityksellisiä hetkiä.

Vierailija
9/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus löytyy tosi helposti kun sairastuu ja joutuu elämään kipujen kanssa. Toivot vaan, että olisit terve jolloin elämästä voisi nauttia.

Vierailija
10/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tarkoitus löytyy tosi helposti kun sairastuu ja joutuu elämään kipujen kanssa. Toivot vaan, että olisit terve jolloin elämästä voisi nauttia.

Kunpa olisikin noin. Elin kipujen kanssa pari vuotta ja ajattelin samalla tavalla. Nyt minulla ei ole kipuja, mutten siltikään ole tyytyväinen. Kipujen hallitessa elämää sitä tietysti toivoo vain sitä, että kivut lakkaavat. Sitten kun ne lakkaavat, näköpiiriin tulee uusia murheita ja esteitä.

Vierailija
11/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy av:lta se...

Vierailija
12/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kipuja ja kriisejä, joten samaa mieltä kanssasi, 10!

Vierailija
13/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraan "intohimon liekkiä", teenkin vain omia projektejani enkä hae mentorin ehdottamia palkkatöitä sillä niissä intohimoni ei voi toteutua.

Vierailija
14/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmän tarkoitus hukassa. Siis ei muista mihin ruohopussin piilotti.

Vierailija
15/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, 14.

Olen tiedostanut elämän lyhyyden. Olen 35 enkä usko haluavani lapsia. Siksi kai työ olisi "lapseni" ja jälkeni maailmassa.

Vierailija
16/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä ei ole sen kummempaa tarkoitusta.

Lajien perimmäinen tarkoitus on selvitä hengissä ja lisääntyä.

Muun uskotteleminen itselleen on absurdia. Vaikka ihmisellä onkin isot ja verraten pitkälle kehittyneet aivot, olemme silti "vain" eläimiä muiden joukossa.

Jos et usko luomiskertomukseen ja Jumalaan, minkä syyn annat sille, että evoluutio olisi antanut meille jonkin suuremman mission kuin vaikka rupikonnalle? Eihän se ole edes mahdollista ilman, että jokin korkeampi voima olisi näin määrännyt.

Vierailija
17/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa aikaa pohtia

Vierailija
18/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa aikaa pohtia

Ajattelin samaa.

Vierailija
19/19 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein terapiassa pitää pikkuisen käydä kun ei sitä helppoa ja mukavaa omanalan hommaa löydy kokopäiväiseksi. On saatana aikoihn eletty. Täällä vellihousut käy terapiassa ja itkee elämänsä puutteellista sisältöä kun pitäisi mennä oikeisiin töihin.

Miksi et ota jotain omaa alaasi tukevaa hommaa, esim. jotain myyntityötä. Itsekin tein kokopäiväisenä myyjän hommia ennenkuin sain koulutustani vastaavan parempipalkkaisen työn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan