Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisesta Hershey's-suklaasta tuli mulle mieleen oksennus. Hyi!
Totta. Haiseekin ihan oksulta. Muutenkin tässä ketjussa voisi mainita useimmat USA:n karkit.
Kävin muutama vuosi sitten USAssa. Kaikki kolme lasta sanoivat, että älä vaan tuo sieltä karkkeja tuliaisiksi.
Kyllä se BOUNTY kookossuklaa on pahin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se BOUNTY kookossuklaa on pahin.
Se on yksi parhaista!
Vierailija kirjoitti:
Tupla ei ole maistunut koskaan. Outoa että ollut joillekin se paras suklaa.
Tupla on parasta suklaata.
Bukarestista ( Romaniasta ) äidiltä vuonna 1975 saatu suklaalevy, siinä oli karvoja...
Ei tuu äkkiseltään mieleen mitään suorastaan vastenmielistä makeista, mutta yks epämääräisen makuinen makeinen on Halvan lakunapit (sellaset naamat). Halvan namit on yleensä ihan hyviä, varsinkin salmiakiruudut on melkeimpä mun lempi salmiakkeja, mutta noi lakunapit maistuu sellaselta miedolta ja jotenkin vähän kitkerältä... halvalta. Ne naamatki oli jotenki lätkitty niihin namuihin vähän yks risti kaks :D
Lontoon rakeita Enkkuun ja Geishaa vientiin Japaniin, juu ja Budapestia Unkariin, turistit ostaisi kuin siimaa, minusta aivan maistuvia.
Lisäksi Mozartilla on kuulansa, Sibeliuksellkin oma makeinen, kehitelkää te jotka osaatte.
Fazerin parhaat-pussissa olevat appelsiinin makuiset karkit.
Ne ovat BudaPest- suklaita (ei Budabest) ja nonparelleja (ei noMparelleja).
Turkinpippurit. Jäävät syömättä, minusta karkin pitää olla makea, eikä mikään polttava.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat BudaPest- suklaita (ei Budabest) ja nonparelleja (ei noMparelleja).
Hommaa lasit. Noinhan ne on tuolla aiemmin oikeaoppisesti kirjoitettukin.
Vierailija kirjoitti:
Viinikumimakeiset tykkään makeasta mutten näistä myös rusinasuklaa:(
Todella mahtava lauserakenne.
Vierailija kirjoitti:
Islanti-karkki. Hyi.
pussin paras
Vierailija kirjoitti:
Esanssinen muka melonin makuinen karamelli. Maistui enemmänkin pesuaineelta.
Melonimaku on yleensä ain perse**tä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinikumimakeiset tykkään makeasta mutten näistä myös rusinasuklaa:(
Todella mahtava lauserakenne.
Taitaa olla ajatuksenvirtaa.
Joskus ysärin puolessavälissä ostin Trion karkkikaupasta sellaisia kuivatettuja ananaspaloja. Hyi helvetti, miten imeliä olivat.
En yhtään ihmettele, miksei niitä ole enää aikoihin missään näkynyt. Eihän niitä pysty kukaan normaali syömään. Varmasti on valmistaja saanut palautetta.
Isän työkaveri tunsi vanhempani ja kävi meillä joskus. Jostain syystä hän sitten lähetti isän mukana minulle aina joskus jotain lahjoja ja kerran kun hän kävi muistaakseni Virossa, niin hän oli ostanut paikallista suklaata, jota hän lähetti minulle. Muistan yhä noin 30 vuoden jälkeen, että se ei todellakaan ollut hyvää. Se taisi olla tummaa suklaata, josta minä en silloin vielä pitänyt ja oli muutenkin oudon makuista. Tunkkaista, kitkerää ja ei lainkaan hyvää. Silloin sitä syödessä kävi mielessä, että onneksi olin syntynyt Suomeen, kun täällä on sentään hyvää suklaata.