Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut todella perso makealle, mutta muutamiin "herkkuihin" en kyllä koske. Vihreät kuulat ovat oksettavia, eivätkä kettukarkitkaan erityisen hyviä ole. Ja oliko se nyt alkuperäisessä Tutti Frutti -pussissa vai missä, kun oli niitä pieniä, suorakulmioisia mustia. Isot, vinoneliön muotoiset mustat olivat hyviä, mutta ne pienet maistuivat todella tympeiltä.
Ja jos jäätelö lasketaan makeiseksi, niin suklaajäätelöstä en ole koskaan pitänyt. Valkoinen jäätelö suklaakastikkeella on hyvää, mutta jos jäätelömassa itsessään on ruskeaa, niin hyi. En myöskään siedä suklismannaa tai muitakaan ruskeita kaakamössöjä, ainoastaan suklaamousse on hyvää, jos on tehty suklaasta eikä pelkästä kaakaojauheesta.
Tämä on aivan kuin omasta suustani!
Ja lisätäkseni yllä oleviin omaan makuuni eivät ole olleet vihreät kuulat, Ässä Hässäkkä (palapelikarkit) tai venäläiset suklaat (juurikin ne outo tummasuklaapäällysteiset joiden sisällä on outoa valkoista lohkeavaa mössöä). Toinen ikävä muisto on ns. lehmäkarkeista, joiden nimi tuli kääreestä. Näitä oli mummolassa ja muistan, miten äklöttävän rasvaisia ja jotenkin leivosmaisia nuo "toffeet" olivat. Pettymys lapselle jonka karkkihammasta kolotti!
Onko se jotain loukoumia vai mitä, sellaiset itämaiset, hiukan marmeladi-tyyliset ja tomusokerilla päällystetyt imelät kuutiot? Inhottavia.
Vierailija kirjoitti:
Hershey's suklaat, maistuvat oksennukselle. Ja oksennuksen kemikaalejahan Herhseyt sisältävätkin. Hyi hitto en ymmärrä miten jenkit voi rakastaa niitä!
Mitä ihmeen oksennuksen kemikaaleja?
Espanjalainen marmeladimakeinen, jonka yksi ainesosa oli parfyymi.
Vierailija kirjoitti:
Espanjalainen marmeladimakeinen, jonka yksi ainesosa oli parfyymi.
huh! Joo, kaikki ruusuesanssilla makeutetut ulkomaiset marmeladit
Väyryset. Vaikka salmiakista pidän, Väyryset on aivan karseita!
Toinen on appelsiinisuklaa kaikessa muodossa. Erityisesti Fazerina, en söis vaikka ilmatteeks sais.
Mä tykkään budapest suklaasta, nam ja kaikki tryffelit.
Sen sijaan en pidä nykyisistä merkkareista, missä ne kunnon merkkarit joihi oli tukehtua!?!
Valkosipulikaramelli. Ostin joskus torilta ja maku oli käsittämättömän paha. Ja minä pidän valkosipulista.
Vierailija kirjoitti:
Valkosipulikaramelli. Ostin joskus torilta ja maku oli käsittämättömän paha. Ja minä pidän valkosipulista.
Oksensin hieman jo pelkästä ajatuksesta...
Markkinalakut! Ei yhtään niin hyviä kuin ne pusseissa myytävät, valmiiksi pätkityt... Ja mitä enemmän väriä, sitä pahemmalta maistuukin.
Hyi valkosuklaata, puistatus 😵
Vierailija kirjoitti:
Väyryset. Vaikka salmiakista pidän, Väyryset on aivan karseita!
Toinen on appelsiinisuklaa kaikessa muodossa. Erityisesti Fazerina, en söis vaikka ilmatteeks sais.
Appelsiinikrokanttisuklaat ja Fazerina on ihanaaa 😍 En pidä siitä uudesta Geisha caramel & sea saltista, vaikka original uppoaa.
En ole tavannut ketään, joka ei tykkäisi Fazerin Parhaista. Mikä niissä on niin pahaa?
Pantterit. Rakastan muita salmiakkeja, mutta en voi ymmärtää pantterien suosiota.
Se vaaleanpunainen, Lauantai -karkkipussissakin esiintyvä sienen muotoinen vaahtokarkki. Myös punssikarkit. Maraboun Cookie Dough -suklaalevy on aivan järkyttävän makeaa, vain sokeri maistuu.
Bounty.
Itse söin turkkilaisia irto kolakarkkeja.Viittä vailla että en tukehtunut niihin.
Annoin veljelle ja hänellä saman reaktion teki.