Kumpi sopii paremmin pullukalle
Tai siis antaa paremmin anteeksi makkaroita, musta raidallinen vai valkomusta kuviollinen uimapuku?
Kommentit (19)
Pystyraidat niin sanotusti hoikentaa.
Kuviollinen, etenkin suuri kuvioinen laajentaa ihmistä. Isommaksi.
Välttämättä sitten, niiden pystyraitojen, ei tule olla sitten kovin leveitä.
Toi olis vaakaraidallinen.
Ja mä sitten päädyin siihen kuviolliseen, ja siinäkin vielä jokunen vaakaraita kuvana.
Ja se on myös vaalempi, eli näytän siinä siis sitten valaalle. Plääh. Vaikeaa, kun ei voi sovittaa.
Pitää odottaa kun tulee ja palauttaa jos ihan kauhee. Malliltaan oli kivempi kun muut vaihtoehdot. Kuvassa. Tai, olishan ne muutkin kivoja, jos olis kroppa mitä kehtais esitellä.
Läskille joku sellanen mihin kukaan ei kiinnitä huomiota. Joku epäseksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Läskille joku sellanen mihin kukaan ei kiinnitä huomiota. Joku epäseksikäs.
Musta uimamekko.
No mahdollisimman neutraalia pyrin hakemaan. Jos kuvio oli kiva tai väri sopiva, oli malli sitten läskille epäkiitollinen. Kuten tietty kaikki uikkarit. En halunnut mitään tissivako uikkaria. Yks olis ollu kuosiltaan just hyvä, mutta malliltaan ei ei ei.
Mitä väliä. Kivointa on että olet menossa biitsille ja uimaan, nauti!🌴😃
Voi kamala, nyt katsoin uudelleen tuota tilaamaani uikkaria, näytän siinä varmaan vielä todellisuuttakin leveämmälle. Mikähän aivopieru minut saikaan tuommosen ostamaan. Olis vaan pitäny ostaa musta uimamekko. Tms.
Musta on paras. Mutta jos malli on kuviollisessa hyvä ja viihdyt siinä ei haittaa, jos ei hoikenna.
Mä menisin varmaankin (jos siis viitsisin uimapukua olla hankkimassa) sillä, että malli on mukava ja riittävän peittävä sekä sillä tavoin tukevam että ei tarvitsi pelätä rintojen tursahtavan ulos jotain kautta kun vähänkin liikahtaa. Ja tukeva siis niinkin, että pikkaisen pitäisi kroppaa "kasassakin" eli ihan jokainen makkara ei tursuilisi ja pursuilisi ihan mahdottomasti vaan pysyisi paikoillaan. Lisäksi olkainten pitäisi olla sopivasti leveät mutta ei kuitenkaan mitään mummomallia.
Tuon jälkeen olisi plussaa se, että kuosi olisi kiva. Toisaalta ihan vaan musta olisi varmaan se paras kuitenkin.
Suht kapeaa pystyraitaa, pientä kuviointia tai sitten yksivärinen. Nämä siis ei ole paremmuusjärjestyksessä vaan ne vaihtoehdot jotka mun mielestä käy mulle joka myös olen pullukka.
Vaakaraita ei missään tapauksessa ja ne isolänttiset saa näyttämään vaan todellistakin suuremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Kivointa on että olet menossa biitsille ja uimaan, nauti!🌴😃
No sehän ei onnistu, jos ei ole sellaista uikkaria josta tykkää ja jossa viihtyy eli sillä on paljonkin väliä.
Kuviollinen