Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä sairaana ulkomailla.

Vierailija
02.02.2017 |

Miesystäväni asuu ulkomailla ja hänelle tuli terveysongelma. Laitoin hänelle rahaa että pääsee sairaalaan ja on nyt toipumassa leikkausesta. Nyt en saa häneen mitään yhteyttä. Mitä voin tehdä? Hypätä koneeseen? Ulkoministeriö? Olen ihan hiilenä täällä. Tiedän sairaalan numeron mutten hallitse kieltä riittävän hyvin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annappas kun arvaan: komea jenkkiläinen upseeri? Laita vaan lisää rahaa menemään samalle tilille, kyllä se sit taas ottaa yhytettä kun rahat on loppu.

Vierailija
2/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nigerialainen?

Oletko nettituttu? Maailman kaunein ja hän rakastaa sinua yli kaiken? vaikka olette vaihtaneet vain muutamie viestejä somessa?

Rahoja et tule enää näkemään ja "miehestä" et kuule enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et paljoa maksanut miehen toipumislomasta:)

Vierailija
4/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kohta se ottaa yhteyttä ja pyytää lisää rahaa kalliisii lääkkeisiin että paraneminen pääsisi kunnolla vauhtiin.

Vierailija
5/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo!

Vierailija
6/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehen 3 kertaa eikä hän ole huijari. On kyllä Afrikkalaistaustainen mutta asuu euroopassa. Hänellä on liikeyhtyksiä Suomeen ja näin olemme tavanneet. Mikään huijari hän ei ole. Hänellä on säännölliset tulot mutta sairastelun takia palkkaa ei makseta kuin vakutuksen kautta jälkikäteen.

Vierailija
7/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut miehen 3 kertaa eikä hän ole huijari. On kyllä Afrikkalaistaustainen mutta asuu euroopassa. Hänellä on liikeyhtyksiä Suomeen ja näin olemme tavanneet. Mikään huijari hän ei ole. Hänellä on säännölliset tulot mutta sairastelun takia palkkaa ei makseta kuin vakutuksen kautta jälkikäteen.

No just.

Vierailija
8/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplodeja. Hyvin sä vedät!

Vierailija
9/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on säännölliset tulot, saanee lainaa pankista?

Vierailija
10/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Euroopan maassa ei ymmärretä englantia?

Vierailija
11/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***u miten sinisilmäinen olet. Oliko kalliskin "leikkaus"? Rahojasi et tule ikinä saamaan takaisin. Etkö ole lukenut iltapäivälehtiä? Edelliset viikot uutisoitu näistä "ihanista" miehistä.

Joo ja se, että olet hänet nähnyt, ei tee hänestä rehellistä. Samalla reissulla käynyt katsomassa montaa muutakin "naisystävää" Suomessa. Tämä tapauksesi on kuin kopio iltasanomien uutisesta. Taitaakin olla provo.

Vierailija
12/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ko. maan suureen kaupunkiin salapoliisille toimeksiannon selvittää, onko ko. henkilö oikea ja oikeasti ilmoittamassaan sairaalassa. Maksaa jotain, mutta mahdollisesti säästät rahaa ja paljon vaivaa. 

Vierailija
13/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko nämä 3 tapaamista päivien, viikkojen vai kuukausien mittaisia?

Vierailija
14/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessakaan pankkilainaa haeta lääkäriin menoon. Puhuin toissapäivänä hänen kanssaan puhelimessa ja eilen oli leikkaus. Pelkään että jotain pahaa sattunut. Sairaala on Espanjassa enkä osaa espanjaa hyvin. Mies ei ole huijari ja mä olen huolissani.

Vierailija
15/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehen kaksi kertaa ulkomailla. Todella kohtelias ja hyväkäytöksinen. Hän on varakas. Tiedän, koska hän on näyttänyt minulle kuvan hienosta autostaan ja luksusasunnostaan Bahamalla. Nyt tuli tämä sairastuminen, joten huolettaa hänen tilansa. Enkä saa millään yhteyttä.

Vierailija
16/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei noin. Olisit pitänyt tämän jutun vähän uskottavampana. 

Vierailija
17/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessakaan pankkilainaa haeta lääkäriin menoon. Puhuin toissapäivänä hänen kanssaan puhelimessa ja eilen oli leikkaus. Pelkään että jotain pahaa sattunut. Sairaala on Espanjassa enkä osaa espanjaa hyvin. Mies ei ole huijari ja mä olen huolissani.

Jos et usko sitä, että hän on huijari, niin ota yhteys suomen poliisiin. He kertovat, että kuinka montaa muutakin naista hän on huijannut.

Vierailija
18/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jollain kansainvälisellä pisnesmiehellä ole eurooppalainen sairaanhoitokortti. Paljon laitoit rahaa menemään?

Vierailija
19/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jollain kansainvälisellä pisnesmiehellä ole eurooppalainen sairaanhoitokortti. Paljon laitoit rahaa menemään?

no ei ole kun se on "afrikkalaistaustainen", ap:han kertoi sen tuossa äskön...

Vierailija
20/25 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut miehen kaksi kertaa ulkomailla. Todella kohtelias ja hyväkäytöksinen. Hän on varakas. Tiedän, koska hän on näyttänyt minulle kuvan hienosta autostaan ja luksusasunnostaan Bahamalla. Nyt tuli tämä sairastuminen, joten huolettaa hänen tilansa. Enkä saa millään yhteyttä.

Olen tavanut hänet 3kertaa Suomessa. Hän on ollut työmatkalla täällä. Emme katselleet valokuvia. Olemme pitäneet yhteyttä lähes päivittäin. Tietääkseni hänellö ei ole luksushuvilaa mutta hyvä käytös kuitenkin. Kaikki ei ole aina huijausta. Mietin että koitan odottaa tämänpäivän ja sitten koittaa soittaa sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän