APUA! Menin antamaan rikollisille gmailini käyttäjätunnuksen ja salasanan!
Ja samalla tilillä hoidan työnantajani AdWords-kampajan. Nyt kaikki meni lukkoon ja adwords-tilillä on 4200 euroa työnantajan maksamaa rahaa!
Kommentit (14)
Soita polliisille, verkkorikoksiinhan niillä nykyään ainoastaan on aikaa.
Mutta miten saan google-tilin takaisin auki? Minulta menee työpaikka alta ja joudun vararikkoon jos joudun maksamaan itse nuo 4200 euroa.
Aukaise konees kovalevy, sieltä se löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Kovalevyt on historiaa. SSD on nykypäivää.
Adwords ....en tommostakaan tietäny. Täällähän sivistyy kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan että SSD tuhoutuu ajan kanssa. Kovalevy on varmempi joskaan ei täysin varma.
-
Ai niin - tämän ketjun aloitus oli varmaan provo ja jos ei niin poliisisetään heti yhteys.
Menit antamaan rikolliselle sekä tunnarin että salasanan? Melkoinen tempaus. Vähän sama kun antaisit taskuvarkaalle lompakon ja kävisit vielä nostamassa pankkitilin tyhjäksi samalla vaivalla.
Rikosseura -"Rikollisjendi tässä päivää, olisiko teillä hetki aikaa jutella? "
AP-"No mitäs asiaa?"
R- "Tässä yritetään tehdä rikoksia ja etsitään kaikkia tyhmiä ihmisiä, jotka antais meille heidän sähköpostinsa käyttäjätunnukset ja salasanan"
AP- "Minä olen yksi tällainen hölmö. S-posti Olentyhmä.idiootti@gmail.com salasana:Enymmärrämiksiolennäintyhmä87
R-"Kiitos paljon. Muista olla yllättynyt kun teemme jotain kamalaa nimissäsi"
AP- "Siis apua! Mitä mä teen!?!? Vauvapalstalla osataan varmaan kertoa... www.vauva.fi..."
Siltä varalta että tämä olisi totta:
Ole yhteydessä googleen, kokeile palauttaa tili, siellä on myös asiakaspalvelu jos mikään ei toimi.
Kaikki tarpeellinen löytyy kyllä siellä gmail sivulla..
Jos olet pitänyt tilin suojauksesta huolta, sen voi palauttaa käyttämällä omaa puhelinnumeroa.
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan että SSD tuhoutuu ajan kanssa. Kovalevy on varmempi joskaan ei täysin varma.
-
Ai niin - tämän ketjun aloitus oli varmaan provo ja jos ei niin poliisisetään heti yhteys.
Kyllä ne perinteisetkin kovalevyt tuhoutuu, ovat jopa herkempiä vioittumaan kuin ssd:t monissakin tapauksissa (esim kannettavissa). Huonoa tuuria voi olla, esim minulla on jopa 2 kovalevyä mennyt rikki yhtä aikaa samasta raidista (yhden levyn rikkoontumisen olisi kestänyt) ja menetin osan datasta. Normi kotikäytössä SSD on pääsääntöisesti parempi ratkaisu. Vanhat kovalevyt voittavat käytännössä vain hinnassa ja koossa. Lisäksi Kovalevyjen osalta etuna on että tiedon palautus osin tai jopa kokonaan on helpompaa ja todennäköisempää (ei varmaa kuitenkaan) vikatilanteessa kuin SSD:llä. Toisaalta kovalevyn datan voi tuhota magneetilla, kun taas SSD sietää sen.
Google tili kannattaa säätää sellaiseksi, että sitä voi käyttää vain tietyltä koneelta ja huolehtia kasoisvarmistuksesta, eli tekstiviestinä koodi puhelimeen, jos tiliä yrittää avata muualta kuin omalta koneelta.
0/5