Palstan mainoksia klikkaa vahingossa
Ne latautuu hitaammin kuin muu palsta ja sit niitä mainoksia, artikkeleita joita on ujutettu keskustelun kommentien väliin klikkaa vahingossa!!! Aika ärsyttävää jos vaikka on just peukuttamas nii sit tää alkaaki lataa jotain typerää artikkelii peukun sijasta.
Kommentit (77)
AdBlock. En jaksaisi käyttää nettiä ollenkaan ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tää ongelma oli jo ennen uudistakin.... tehkää asialle jotain vai onko toi tarkotuksella noin mainostajia varten??
Se on näin nykyään joka h*vetin sivustolla, mikä tekee siitä nykystandardien mukaan hyväksyttävää käytöstä.
Toisaalta... eihän täälläkään ole pakko olla.
Ei voi vastata. Tabletilla näkyy, kännyssä ja läppärin tuliketussa on adblock. Tabletissa on ponnahdusikkunoiden esto, mutta ohjelmissa mainokset estävää adblockia ei ole vielä löytynyt.
Se onkin hirveän hankalaa varata Html:llä sitä mainoksen kokoista tilaa jo ladatessa. Käytettävyyden alkeet, osa 1. Huoh.
T. Web-ohjelmoija
Ihan tarkoituksella tehty näin koska muuten ihmiset ei klikkaa niitä mainoksia.
AdBlock
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Ikiliikkuja kirjoitti:
AdBlock
Latasin sen muttei se toimi tähän ongelmaan??? Vai pitääkl se erikseen kytkeä päälle? Veikkaan kyl ettei toimi koska noin artikkelimainoksethan on osa vauvaa eikä mikään erillinen nettisivu
Ikiliikkuja kirjoitti:
AdBlock
Adblockia ei saa mobiiliin. Tai no varmaan jotkut nörtit saa mutta minä en ole nörtti.
Vierailija kirjoitti:
Ikiliikkuja kirjoitti:
AdBlock
Adblockia ei saa mobiiliin. Tai no varmaan jotkut nörtit saa mutta minä en ole nörtti.
just niin
Hommatkaa nopeampi tietokone tai parempi nettiyhteys. Koko sivun lataaminen 1s.
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa nopeampi tietokone tai parempi nettiyhteys. Koko sivun lataaminen 1s.
kyse on mobiilista ja on ihan nopee
Pysy nyt helvetti siellä ylhäällä keskustelu!!!!
Ja tää ongelma oli jo ennen uudistakin.... tehkää asialle jotain vai onko toi tarkotuksella noin mainostajia varten??