Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan mainoksia klikkaa vahingossa

Vierailija
02.02.2017 |

Ne latautuu hitaammin kuin muu palsta ja sit niitä mainoksia, artikkeleita joita on ujutettu keskustelun kommentien väliin klikkaa vahingossa!!! Aika ärsyttävää jos vaikka on just peukuttamas nii sit tää alkaaki lataa jotain typerää artikkelii peukun sijasta.

Palstan mainoksia klikkaa vahingossa

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tarkoituksella tehty näin koska muuten ihmiset ei klikkaa niitä mainoksia.

Aina vahingossa aukeava "lehtimainos" ei saa minua kuin karttamaan ko. lehteä. Joskus kantsis vähän uudistaa ajattelua sen suhteen mikä saa modernin ihmisen ostamaan. 10 vuotta sitten keksityt säännöt ei enää päde tietoiseen kuluttajaan.

Vierailija
42/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tarkoituksella tehty näin koska muuten ihmiset ei klikkaa niitä mainoksia.

Aina vahingossa aukeava "lehtimainos" ei saa minua kuin karttamaan ko. lehteä. Joskus kantsis vähän uudistaa ajattelua sen suhteen mikä saa modernin ihmisen ostamaan. 10 vuotta sitten keksityt säännöt ei enää päde tietoiseen kuluttajaan.

Peesi! Sitä koittaa peruuttaa heti kun huomaa av:n lataavan väärää sivua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, ei anneta aiheen tippua! vääryys on saatava loppumaan

Vierailija
44/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon "tilaa odottajan uutiskirje" syövänkin aivan pakko avautua tuollaisena vittumaisena ponnahduspaskana?

Vierailija
45/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärillä adblockiin saa lisättyä sivulta elementtejä, itse oon laittanut sinne ihan kaiken ylimääräisen, ei näy edes sitä isoa vauva-otsikkoa mulla, samoin ne välikeskustelumainokset ja alaosan sisältö, en muista enää edes mitä kaikkea piiloon olen laittanut, fb-nappulat ym.

Tablettiin saa Play Kaupasta ladattua selaimeksi sellaisen kuin Free Adblocker Browser jolla saa muut mainokset piiloon, ainoastaan alapalkin kaupallinen yhteistyö jäi näkyviin.

Vierailija
46/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppärillä adblockiin saa lisättyä sivulta elementtejä, itse oon laittanut sinne ihan kaiken ylimääräisen, ei näy edes sitä isoa vauva-otsikkoa mulla, samoin ne välikeskustelumainokset ja alaosan sisältö, en muista enää edes mitä kaikkea piiloon olen laittanut, fb-nappulat ym.

Tablettiin saa Play Kaupasta ladattua selaimeksi sellaisen kuin Free Adblocker Browser jolla saa muut mainokset piiloon, ainoastaan alapalkin kaupallinen yhteistyö jäi näkyviin.

Niin ja adblock siis toimii ainakin Firefoxin ja Chromen lisäosana, IE:stä en tiedä. Nyt mammat sen verran ees nörtteilyä että kaappaatte nuo palsta-avuksi :)

Vierailija
47/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saisi aina jonkun kivan pakotetun videomainoksen pyörimään ennenkuin avaa ketjun niin olisi täydellistä!

Vierailija
48/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian työlästä. En osaa. Luulisi, että olisi palstan tehtävä olla asiakasystävällinen ilman mitään kikkailuita.

Vierailija
49/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian työlästä. En osaa. Luulisi, että olisi palstan tehtävä olla asiakasystävällinen ilman mitään kikkailuita.

Ei tämä palsta vaan ilman mainoksia taida pyöriä kovinkaan kauaa, mistä maksajat?

Vierailija
51/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä palsta vaan ilman mainoksia taida pyöriä kovinkaan kauaa, mistä maksajat?

Ei niitä mainoksia tarvitse tuputtaa väkisin! !

Vierailija
52/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii kyllä tabletilla adblock, mutta olen useamman kerran klikkautunut vahingossa johonkin typerään artikkeliin, kun palsta lataa nykyään linkkilistoja kommenttien väliin. Ottaa päähän ihan suunnattomasti.

Elementitikin saa lisäosalla estettyä. Mä olen poistanu kaikki  kikkareet tältä palstalta.

Vierailija
55/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/77 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommatkaa lisää niin saadaan liekki!

Vierailija