Palstan mainoksia klikkaa vahingossa
Ne latautuu hitaammin kuin muu palsta ja sit niitä mainoksia, artikkeleita joita on ujutettu keskustelun kommentien väliin klikkaa vahingossa!!! Aika ärsyttävää jos vaikka on just peukuttamas nii sit tää alkaaki lataa jotain typerää artikkelii peukun sijasta.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tarkoituksella tehty näin koska muuten ihmiset ei klikkaa niitä mainoksia.
Aina vahingossa aukeava "lehtimainos" ei saa minua kuin karttamaan ko. lehteä. Joskus kantsis vähän uudistaa ajattelua sen suhteen mikä saa modernin ihmisen ostamaan. 10 vuotta sitten keksityt säännöt ei enää päde tietoiseen kuluttajaan.
Peesi! Sitä koittaa peruuttaa heti kun huomaa av:n lataavan väärää sivua.
up, ei anneta aiheen tippua! vääryys on saatava loppumaan
Onko tuon "tilaa odottajan uutiskirje" syövänkin aivan pakko avautua tuollaisena vittumaisena ponnahduspaskana?
Läppärillä adblockiin saa lisättyä sivulta elementtejä, itse oon laittanut sinne ihan kaiken ylimääräisen, ei näy edes sitä isoa vauva-otsikkoa mulla, samoin ne välikeskustelumainokset ja alaosan sisältö, en muista enää edes mitä kaikkea piiloon olen laittanut, fb-nappulat ym.
Tablettiin saa Play Kaupasta ladattua selaimeksi sellaisen kuin Free Adblocker Browser jolla saa muut mainokset piiloon, ainoastaan alapalkin kaupallinen yhteistyö jäi näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Läppärillä adblockiin saa lisättyä sivulta elementtejä, itse oon laittanut sinne ihan kaiken ylimääräisen, ei näy edes sitä isoa vauva-otsikkoa mulla, samoin ne välikeskustelumainokset ja alaosan sisältö, en muista enää edes mitä kaikkea piiloon olen laittanut, fb-nappulat ym.
Tablettiin saa Play Kaupasta ladattua selaimeksi sellaisen kuin Free Adblocker Browser jolla saa muut mainokset piiloon, ainoastaan alapalkin kaupallinen yhteistyö jäi näkyviin.
Niin ja adblock siis toimii ainakin Firefoxin ja Chromen lisäosana, IE:stä en tiedä. Nyt mammat sen verran ees nörtteilyä että kaappaatte nuo palsta-avuksi :)
Vielä kun saisi aina jonkun kivan pakotetun videomainoksen pyörimään ennenkuin avaa ketjun niin olisi täydellistä!
Vierailija kirjoitti:
Liian työlästä. En osaa. Luulisi, että olisi palstan tehtävä olla asiakasystävällinen ilman mitään kikkailuita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian työlästä. En osaa. Luulisi, että olisi palstan tehtävä olla asiakasystävällinen ilman mitään kikkailuita.
Ei tämä palsta vaan ilman mainoksia taida pyöriä kovinkaan kauaa, mistä maksajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä palsta vaan ilman mainoksia taida pyöriä kovinkaan kauaa, mistä maksajat?
Ei niitä mainoksia tarvitse tuputtaa väkisin! !
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii kyllä tabletilla adblock, mutta olen useamman kerran klikkautunut vahingossa johonkin typerään artikkeliin, kun palsta lataa nykyään linkkilistoja kommenttien väliin. Ottaa päähän ihan suunnattomasti.
Elementitikin saa lisäosalla estettyä. Mä olen poistanu kaikki kikkareet tältä palstalta.
kommatkaa lisää niin saadaan liekki!
Vierailija kirjoitti:
up, ei anneta aiheen tippua! vääryys on saatava loppumaan
Vierailija kirjoitti:
kommatkaa lisää niin saadaan liekki!
Aina vahingossa aukeava "lehtimainos" ei saa minua kuin karttamaan ko. lehteä. Joskus kantsis vähän uudistaa ajattelua sen suhteen mikä saa modernin ihmisen ostamaan. 10 vuotta sitten keksityt säännöt ei enää päde tietoiseen kuluttajaan.