Palstan mainoksia klikkaa vahingossa
Ne latautuu hitaammin kuin muu palsta ja sit niitä mainoksia, artikkeleita joita on ujutettu keskustelun kommentien väliin klikkaa vahingossa!!! Aika ärsyttävää jos vaikka on just peukuttamas nii sit tää alkaaki lataa jotain typerää artikkelii peukun sijasta.
Kommentit (77)
Mulla toimii kyllä tabletilla adblock, mutta olen useamman kerran klikkautunut vahingossa johonkin typerään artikkeliin, kun palsta lataa nykyään linkkilistoja kommenttien väliin. Ottaa päähän ihan suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii kyllä tabletilla adblock, mutta olen useamman kerran klikkautunut vahingossa johonkin typerään artikkeliin, kun palsta lataa nykyään linkkilistoja kommenttien väliin. Ottaa päähän ihan suunnattomasti.
juuri tätä tarkoitin! todella ärsyttävää
Todella ärsyttävää käyttää palstaa mobiililla. Joku hetki onnistuu ihan hyvin, toisinaan pomppii ja hyppii niin että tekee mieli heittää koko puhelin seinään. Eikä se ole pelkkää mainoksien vahinkoklikkailua, vaan kun yrität lainata viestiä, niin ilmoitatkin asiattomaksi alemman viestin. Tai yrität peukuttaa, niin painatkin vahingossa "kommentti" kohtaa alemmasta tai ylemmästä viestistä ja taas peruutellaan ja/tai odotellaan latautumista. Ja tämä ei voi johtua puhelimesta tai liittymän nopeudesta, koska muut sivut toimii ok ja jonain hetkinä myös av. KORJATKAA se hemmetin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävää käyttää palstaa mobiililla. Joku hetki onnistuu ihan hyvin, toisinaan pomppii ja hyppii niin että tekee mieli heittää koko puhelin seinään. Eikä se ole pelkkää mainoksien vahinkoklikkailua, vaan kun yrität lainata viestiä, niin ilmoitatkin asiattomaksi alemman viestin. Tai yrität peukuttaa, niin painatkin vahingossa "kommentti" kohtaa alemmasta tai ylemmästä viestistä ja taas peruutellaan ja/tai odotellaan latautumista. Ja tämä ei voi johtua puhelimesta tai liittymän nopeudesta, koska muut sivut toimii ok ja jonain hetkinä myös av. KORJATKAA se hemmetin ongelma.
samaa mieltä!!!! just kun lainasin sun viestin ja yritin alottaa kommentoinnin ja painoin VARMATI tekstikenttää ni ei kun av heivaakin mut etusivulle!!! av siis liikuttelee tätä vitun palstaa miten sattuu vaikka itse en liikuttais pysty-suunnassa yhtään senttiä
ja sama etusivulla klikkaa tietyn keskustelun niin av avaakin väärän keskustelun!
En omista älypuhelinta mutta kyllä tämä minulla hyppii ja pomppii ylös alas ihan läppärilläkin ja tulee klikattua mitä sattuu. Jos on vähänkin huonompi päivä, niin en jaksa sen takia tulla koko palstalle, kun tiedän että menee hermot. En tajua miten muka noita väliin ponnahtelevia juttuja ei saa latautumaan yhtä aikaa muun sivun kanssa.
Mobiilissa käytettävyys on ihan täyttä helvettiä tuon sivun pomppimisen takia.
Kun jonkun mainoksen vahingossa avaa niin tulee kyllä melkoisen negatiiviset tunnelmat hetkeksi kyseistä yritystä kohtaan. Mahtaakohan mainostilaa ostaneet tietää millä keinolla noita klikkauksia omille sivuille täältä tulee?
Pitäis varmaan laittaa palautetta vauvalle ja mainosyrityksille!
Kiukun tunne on epäterveellistä. AV-foorumi ja siellä mainostavat aiheuttavat ennenaikaisia kuolemia.
Jos nämä vahinkoklikkaukset ovat suunniteltu juttu, niin voisi puhua jopa murhista.
up kommatkaa