Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella yskä ja nuha laitan hänet kouluun

Vierailija
02.02.2017 |

Ei kai tuollaisesta voi kotona olla vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekana ne omat havainnot, vaikuttaako lapsi kipeältä? Onko huonovointinen yms. vai vähän niiskuttaa ja yskäisee silloin tällöin?

Vierailija
2/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ekana ne omat havainnot, vaikuttaako lapsi kipeältä? Onko huonovointinen yms. vai vähän niiskuttaa ja yskäisee silloin tällöin?

No ei hän terveeltä vaikuta mutta isänsä mukaan ok mennä kouluun ja lapsi itse haluaa sinne niin taidan antaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hän terveeltä vaikuta mutta isänsä mukaan ok mennä kouluun ja lapsi itse haluaa sinne niin taidan antaa mennä.

Mittaapa nyt lämpö kuitenkin.

Eiköhän se lapsi tule sieltä bumerangina takaisin jos yrität kipeänä kouluun lähettää.

Vierailija
4/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittaapa nyt lämpö kuitenkin.

Eiköhän se lapsi tule sieltä bumerangina takaisin jos yrität kipeänä kouluun lähettää.

Ei ole lämpöä. 4 tunnin päivä joten eiköhän sen jaksa.

Vierailija
5/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytikän käytöllä voi ehkäistä lasten sairauksia ja käytöshäiriöitä myöhemmällä iällä.

Vierailija
6/6 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko myöhästä neuvoa, mutta anna särkylääke ja laita kouluun, sitten kun tulee koulusta niin käske lepäämään. Ei nuha ja yskä ole syy olla pois töistäkään. Kuume sensijaan on eri asia. Muistuta myös käsienpesusta, ettei basiliskot leviäja annat pastilleja mukaan yskän lievittämiseksi(esim.Mynthoneita)🙃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä