Lapsella yskä ja nuha laitan hänet kouluun
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
No ekana ne omat havainnot, vaikuttaako lapsi kipeältä? Onko huonovointinen yms. vai vähän niiskuttaa ja yskäisee silloin tällöin?
No ei hän terveeltä vaikuta mutta isänsä mukaan ok mennä kouluun ja lapsi itse haluaa sinne niin taidan antaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ekana ne omat havainnot, vaikuttaako lapsi kipeältä? Onko huonovointinen yms. vai vähän niiskuttaa ja yskäisee silloin tällöin?
No ei hän terveeltä vaikuta mutta isänsä mukaan ok mennä kouluun ja lapsi itse haluaa sinne niin taidan antaa mennä.
Mittaapa nyt lämpö kuitenkin.
Eiköhän se lapsi tule sieltä bumerangina takaisin jos yrität kipeänä kouluun lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaapa nyt lämpö kuitenkin.
Eiköhän se lapsi tule sieltä bumerangina takaisin jos yrität kipeänä kouluun lähettää.
Ei ole lämpöä. 4 tunnin päivä joten eiköhän sen jaksa.
Syytikän käytöllä voi ehkäistä lasten sairauksia ja käytöshäiriöitä myöhemmällä iällä.
En tiedä onko myöhästä neuvoa, mutta anna särkylääke ja laita kouluun, sitten kun tulee koulusta niin käske lepäämään. Ei nuha ja yskä ole syy olla pois töistäkään. Kuume sensijaan on eri asia. Muistuta myös käsienpesusta, ettei basiliskot leviäja annat pastilleja mukaan yskän lievittämiseksi(esim.Mynthoneita)🙃