Vihaan koiria
Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!
Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html
Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja.
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!
En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.
Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)
Kommentit (710)
itse vihaan vauvoja koirat saa kyllä tulla syliin vauvat ei mielummin otan ison sian syliin kun vauvan
Tiedän kymmenen tyyppiä jotka alkoivat vihata kissoja ilman syytä sen jälkeen kun hommasivat koiran. Selvästi näkee että kuuluakseen "koiraperheeseen" on alettava inhoamaan kissoja.
Kotonamme asuu kaksi uusiokoiraa vaimoni edellisestä perheestä. Vihaan niitä perkeleitä yli kaiken! Ovat kammottavia otuksia enkä ymmärrä, kuinka kukaan voi ikinä haluta vaivoikseen tuollaisia elukoita! Niillä jotka koiria haluavat pitää, on siihen täysi oikeus. Niinkuin minulla on oikeus vihata niitä. En ymmärrä miksi on enemmän väärin olla pitämättä jostain, kuin pitää siitä?
No,ensinnäkin niitä yksilöitä josta varmaan mainitsitte,eivät päde kaikkiin koiriin! Ja jos koirat pissaa kaikkialle niin johtuu varmaan niistä ihmisistä jotka niitä pitää. Itse en kyllä antaisi hirveän ihmisen pitää koira raukkaa,ja koirat on kilttejä ja ihmiset niistä tekee idiootteja! Ja eihän koira voi mitään jos sen kakka on jalkakäytävällä,sehän on omistajan vika! Suoraansanoen ärsyttää nämä ihmiset,jotka eivät tajua näitä seikkoja. Ja joo olen itse koiraihminen ollut jo 3-vuotiaasta lähtien. Ja koiran pesemissessä menee 1-2 minuuttia kyllä joku nyt voi edes tuon verran elämästään käyttää. Ja täällä netissä on varmaan ne kaikista ujoimmat kissa tai joku muu eläin fanit. Jotenkin tuntuu että koiraihmiset on enemmän sosiaalisempia oikeassa elämässä. Ja se että koirat haukkuu voi johtua monesta asiasta,esim. kuulee jäniksen,auton,rosvon tai haistaa jotain. Ne ovat hyvin suojelevaisia ihmisiä kohtaan,varsinkin vanhat koirat. Siinä kaikki. JA JOS ALAPEUKUTTATTE ETTE HYÖDY SIITÄ MITÄÄN. Kiitos :)
Tuota noin, eräs ihminen mainitsi että koiraihmiset vaahtoaa niistä raketeista. Se johtuu siitä että koiranomistajia on aika paljon (ainakin siellä missä asun), ja itsekkin olen :). Mutta siis, jotkut koirat voivat saada tosi pahoja stressi kohtauksia, mutta joo kyllä ihmiset niitä saa ampua mutta, ei kiitos lähellä asuinalueita :). ymmärän toki jos ei voi mutta, jotkut koirat voi pahimmassa tapauksessa jopa seota täysin ja vahingoittaa omistajaa, mutta taas mennään näihin "vaarallisuus pointteihin" että parasta minun on vain alentua näitä koira vihaajien joukkoon. Kiitos arvostaisin jos voisitte vain hyväksyä koiraihmiset. :)
Hankin koiran 5 vuotta sitten.
On hienoa jakaa ja nähdä elämä toisenlaisen lajin näkökulmasta. Nyt meitä elää rinnakkain kaksi erilaista eläintä, ja tämä on ollut psyykelleni terveellisin elämänvaihe ikinä. Toivottavasti koiran mielestä myös :-)
Vierailija kirjoitti:
En tajua koiranomistajia jotka ottavat rotukoiran ja ihmettelvät niitä perinnöllisiä vikoja mitä myöhemmin tulee. Se on ihan tehtailua se kennelitoiminta, parietaan koiria jotta saadaan pentuja ja niistä rahaa. En oikeasti tajua miten tuota toimintaa kannattavat pitävät itsenään eläinystävinä?
Tekopyhyyttä se on. Ostatte koiran joka myyty, olette ostaneet elävän luontokappaleen :/ Se on syntynyt rahantekotarkoituksella, emo on paritettu uroksen kanssa jotta omistaja saisi pentuja ja sitä kautta rahaa. ihan puhdasta bisenstä.
Todellinen eläintenystävä ottaa korkeintaan jonkun hylätyn kulkukoiran tai sitten elää luonnon keskellä luontoa hoitaen ja niin pitämällä eläimstä huolta. Koiranomistajat ovat ostaneet elävän luontokappaleen joka on jalostettu ihmistä miellyttäväksi.Tuota ristiriitaa en ole koskaan ymmärtänyt, kun puhutaan koirista je eri rotujen ominaisuuksista. Ja nämä samat ihmiset pitävät itseään eläinrakkaina?
Itse en omista enkä ole koskaan omistanut mitään eläintä enkä käy eläintarhoissa. En pystyisi omistamaan jotain joka olisi jalostettu minua miellyttäväksi, saatettu maailmaan bisnesmielessä, jotta minä saisin koiran ja seuralaisen.
Luulisin että ehkä 90% näistä koiranpennuista eivät ole väkisin tehtyä. Jos olet koskaan hankkinut koiraa, niin pitäisi ensin tarkistaa 100 kertaa onko se bisnestä vai oikeaa. Ja ei unohdeta kun henkilön näkee joka niitä pentuja myy niin voi varmaan vähäsen katsoa sitä ja miettiä näyttääkö se siltä että on bisnekset tulilla. Siinä kaikki.
Koiramme on erittäin rakas meille ja ihmettelen tätä aloitusta.
Meillä ei koiran jätöksiä jätetä toisten siivottaviksi, koska astuisimmehan itsekin niihin. Ajattelemme myös muita.
Koira on haukkumatonta rotua, koska asumme kerrostalossa, tietenkin.
Vihatkaa vihaajat vaan, mutta oikeasti koira on monelle jopa niin tärkeä, että yhteiskunta säästää mielenterveyspalvelujen kustannuksissa. Lievittää monen vanhuksen yksinäisyyttä. Avustaa sokeita, kuuroja, diabeetikoita ym.
Moni kuollut on löydetty koiran avulla, huumelasteja pysäytetty, ilahdutettu laitoksissa vanhuksia ja lapsia ja vammaisia. On pelastettu koiran avulla hukkuvia.
Koira on ihmisen ystävä.
Kuole sinä läski kasa ja koko sukus oot niin pelkuri 🖕🖕🖕🖕🖕 kohta tulee että tunteisiin
Niin vituttaa minuakin koiranomistajat, jotka keräävät paskan pussiin ja heittävät vastapäiseen metsään.
ylpeäkoiristaan kirjoitti:
Mulla on kolme koiraa ja sori nyt vaan, mutta en jaksa kerätä kaikkien niiden jätöksiä joka hemmetin lenkillä! Sanokaa sitten laiskaksi, mutta ei ole kiva kuljetella vielä niiden koirienkin lisäksi jotain haisevia kakkapusseja kourissa sen koko lenkin ajan. En kyllä koskaan paskotuta omia koiriani suoraan teiden varteen, vaan vähän sivummalle, esim. puistikoihin ja metsäpoluille. Ei me kaikki jakseta olla täydellisiä 24/7 toisin kun te siisteyshullut.
No jos et jaksa poimia niitä paskoja, niin älä ota koiria. Tai ota vain yksi.
Mielenkiintoinen aloitus, (luin siis juurikin vain aloituksen, en ketjua yhtään pidemmälle.)
Näin me vain ollaan kaikki erilaisia ihmisiä.
Minä rakastan koiria ja nautin suuresti niiden seurasta. Jo yli 40 vuotta ne ovat rikastuttaneet elämääni.
Koirat muuten myös rauhoittaa ja tasoittaa mieltä, sekä suoraan, että välillisesti.
(Seura, silittäminen, läsnäolo, ulkoilu, etenkin metsässä, sosiaalisuus, hymyilevät ihmiset jne.)
Suosittelen lämpimästi kaikille. Aloittajakin voisi hämmästyä miten maailmankuva muuttuu oman sessen myötä.
Itse en jaksa noin tulisesti vihata yhtään mitään. On asioita mistä en pidä, mutta en minä mitään tai ketään vihaa. Veikkaampa, että juurikin koirien ansiosta. Sääli, ettei sinulla ap. ole onnellisia muistoja koirista lapsuudessasi. Vielä ei silti ole myöhäistä, ehdit saada niitä varttuneemmallakin iällä.
Ihanaa jatkoa sinulle ja paljon hännänheilutuksia!
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää lukea tällaista, joku oikeasti VIHAA viatonta eläintä? Sama, kuin kirjoittaisi vihaavansa lapsia, täysin viattomia pieniä ihmisiä - jotka myös mm. sotkevat eivätkä ymmärrä tekojensa seurauksia.
Koiranomistajissa toki on ärsyttäviä tapauksia, mm. ne jotka eivät kerää koiriensa kakkoja. Mutta hyvin käyttäytyvä, koulutettu koira joka ei hauku ja jonka kakat kerätään. Ei pitäisi herättää VIHAA.
Täytyy ihmismielen olla jollain tasolla sairas, empatiakyvytön ja kylmä, jos tuollaista vihaa kokee. :(
Ei ole ollenkaan sama. Lasten vihaaminen on oikeasti sairasta. Lapset ovat yhteiskunnan tärkeimpiä jäseniä, koirat taas turhakkeita rauhanrikkojia.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä inhoan lapsia.
Lapset haisevat. Lapset sotkevat. Lasten vanhemmat ovat läheisriippuvaisia, kun kerran sellaisia loisia haluavat nurkkiinsa haisemaan ja huutamaan.
Lapset eivät osaa käyttäytyä julkisella paikalla. Olen monta kertaa joutunut lapsen huonon käytöksen kohteeksi ilman mitään provokaatiota.
Lapset ovat oksettavan likaisia, niiden kädet ovat hirveitä bakteeripesäkkeitä.
Lapset kiljuvaa, huutavat ja keräävät huomiota.
En pelkää lapsia. Minä vain inhoan niitä.
Mikä teitä koiranpalvojia oikein vaivaa kun olette pakkomielteisesti vertailemassa koiria lapsiin?
Koirat eivät koskaan tule olemaan millään tavalla verrattavissa lapsiin. Lapset ovat yhteiskunnan tulevaisuus, ja ihmisyhteisön tärkeimpiä jäseniä. Koirat taas täysin turhakkeita olentoja, joita ilmankin maailma pyörisi oikein hienosti. Koiraviha on vain tervettä järkeä. Lapsiviha taas on oikeasti todella huolestuttavaa ja pelottavaa ja kielii psykopatiasta.
Yksi koirienvihaaja täälläkin. Myhäilen tyytyväisenä aina kun kuulen jostain löytyneen myrkkylihapullia tai neulamakkaroita.
Koirahullut, pitäkää varanne ja pitäkää ne rakkinne kurissa. Koiria inhoavia ihmisiä on paljon enemmän kuin kuvittelette.
Huomaa miten sairasta ja itsekästä porukkaa kaikki koiranpalvojat täällä ovat. Heille on täysin mahdotonta ymmärtää sitä faktaa, etteivät kaikki rakasta piskejänne. Jotkut saattavat jopa inhota koiria samalla tavalla kuin moni inhoaa esim. hämähäkkejä tms.. (Itse olen yksi tällainen. Inhoan koiria, mutta omistan pari tarantulaa ja kärmeen.)
Ja yksi täällä jopa lesoili väkivallasta tuntematonta lasta kohtaan kaupassa. Oikeasti?! Kelatkaa nyt miten sairasta touhua... Koirahullut ovat valmiita pahoinpitelemään lapsia vain siksi, koska joku ei tykkää teidän koirasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää lukea tällaista, joku oikeasti VIHAA viatonta eläintä? Sama, kuin kirjoittaisi vihaavansa lapsia, täysin viattomia pieniä ihmisiä - jotka myös mm. sotkevat eivätkä ymmärrä tekojensa seurauksia.
Koiranomistajissa toki on ärsyttäviä tapauksia, mm. ne jotka eivät kerää koiriensa kakkoja. Mutta hyvin käyttäytyvä, koulutettu koira joka ei hauku ja jonka kakat kerätään. Ei pitäisi herättää VIHAA.
Täytyy ihmismielen olla jollain tasolla sairas, empatiakyvytön ja kylmä, jos tuollaista vihaa kokee. :(
Ei ole ollenkaan sama. Lasten vihaaminen on oikeasti sairasta. Lapset ovat yhteiskunnan tärkeimpiä jäseniä, koirat taas turhakkeita rauhanrikkojia.
Siinä olet oikeassa että lasten vihaaminen on sairasta, mutta olet hakoteillä jos väität lasten olevan yhteiskunnan tärkeimpiä. Miten luulet lasten pärjäävän jos aikuiset häviävät, kyllä työtä tekevät aikuiset ovat yhteiskunnan tärkeimmät jäsenet, vain heidän avullaan lapsillakin on tulevaisuus.
Tsemppiä hei. Sinun ei ole pakko asua minun naapurissani, eikä sinun ole pakko pitää koirista noin muutoinkaan. En ole hankkinut koiriasi sinua varten, vaan itseäni. Ei minua myöskään haittaa jos et niistä pidä.
Joo, outoja koiranomistajia, kun tuovat nämä kolme hiaanosukuista karvaläjämäistä näyttelypiskiä (jotka eivät edes hallitse rakkoaan). Haukkua räiskyttävät kurkku suorana jokaista ääntä, minkä rappukäytävästä kuulevat ja kellivät isäntäväen uusilla matoilla sen kuin kerkeävät hieroen paksuista turkeistaan ties mitä... Omistajat eivät tietenkään kiellä näitä kullanmurujaan...poislähtiessä vielä käytävässä jumalattoman rähäkän pitävät ohikulkeville naapureille...