Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan koiria

VihaanKoiria
01.02.2017 |

Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!

Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.

Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)

Kommentit (710)

Vierailija
641/710 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa hauska video koiranomistajasta joka kakattaa koiransa pihalle. Saa palautetta

Vierailija
642/710 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha!

Tossa videossa pähkinänkuoressa kaikki koiraihmiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/710 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävintä koirissa ja koiraihmisissä on suhtautuminen sisälle paskomiseen ja kusemiseen. Paskat ja kuset lattialla on ihan ok mutta jos lautanen on tiskikoneessa väärinpäin niin johan on maailmankirjat sekasin

Vierailija
644/710 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva koiranottaja kyselee kumppaninsa mielipidettä siihen että ollaanko valmiita ottamaan koira.

Koiraihminen kyllä sitten mielellään kieltää kumppaniltaan ihan kaiken

Säälittävän usein totta. Toisaalta miks pitäis elää suhteessa jossa toinen ei huomio toisen mielipidettä

Vierailija
645/710 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva koiranottaja kyselee kumppaninsa mielipidettä siihen että ollaanko valmiita ottamaan koira.

Koiraihminen kyllä sitten mielellään kieltää kumppaniltaan ihan kaiken

Säälittävän usein totta. Toisaalta miks pitäis elää suhteessa jossa toinen ei huomio toisen mielipidettä

Hah!

Jollekin koira wt tyypille varmaan turha yrittää asiallisesti puhua mielipiteistään.

Fiksu etsi parempaa seuraa.

Vierailija
646/710 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, senkin narsisti! Sinut on bongattu työpaikalla ja exänä sängyssä ;)

Vierailija
647/710 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiriakin enemmän vihaan koiraihmisiä!

Vierailija
648/710 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt edes pitäisivät kiinni ne hurttansa, kun liikkuvat julkisilla paikoilla. Meille ei kyllä punkkipesäkettä tule koskaan.

Vierailija
649/710 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! Olen tullut siihen tulokseen, että koirien paapojat ovat täysin sokeita piskiensä aiheuttamille ongelmille ja epämukavuuksille.

Olen ollut monta kertaa sukujuhlissa joissa ärsyttävät piskit pyörivät vieraiden jaloissa jatkuvasti hyppien, nuollen, haaroja haistellen ja ruokapöydän ympärillä kerjäten (ja ruoan seasta sai noukkia pitkiä koirankarvoja).

Vieraat olivat silminnähden kiusaantuneita, mutta juhlien emäntä vain lässytti koirilleen ja oli täysin sokea tajuamaan koko tilanteen epämukavuutta. Tällaiset koiranpaapojat eivät omaa minkäänlaista tilannetajua tai myötätuntoa muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
650/710 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat pelastaneet lukemattomia henkiä + ovat loistava apu virkavallalle + seurakoiraksi ja palvelukoiraksi.

koiranpaska pointin ymmärrän, itselläni koira ja siivoan aina hänen jätöksensä ja en ymmärrä niitä jotka eivät kerää.

Vierailija
651/710 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista koiraihmisistä on hauskoja sellaiset facebookmeemit, joissa tyttöystävä ilmoittaa ottaneensa uuden koiran, vaikka poikaystävä yrittää puhua järkeä että meillä on jo monta koiraa. Itse en osaa nauraa tuollaiselle itsekkyydelle ja poikaystävän mielipiteen huomiottajättämiselle.

Vierailija
652/710 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta perhettä jossa on eläimiä vaikka perheessä on joku joka ei eläimistä pidä. Yleensä se koiran/kissan ottaja on niin itsekäs ettei paskaakaan välitä kumppanin mielipiteistä kun kysymys lemmikin ottamisesta tulee esiin.

Parhaimmillaan siinä sitten syyllistetään toinen kylmätunteiseksi ja ties miksi psykopaatiksi kun ei halua ottaa sitä ihanaa kullanmurukarvapallerohauvaa tai kattia kuseen lattioille.

Sitten kun toinen puolisko haluaisi jonkun harrastusvälineen niin ei todella tule kyseeseenkään! Eläimiä voi kuitenkin ottaa mielin määrin ja niitä on kaikkien rakastettava tai sitten voi lähteä!

Vierailija
653/710 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan lapsia.

Miksi joku hankkii sellaisia kirkuvia kakkakääröjä?

Niistä ei pääse koskaan eroon, ne suututtavat kaikki naapurit itkullaan ja häiritsevät

ihmisiä kaupoissa, ravintoloissa, lentokoneissa jne.

Ja vanhemmat aina ajattelee, et heidän "pikku murusensa" on maailman paras ja saa tehdä mitä vaan.

T: onnellinen koiranomistaja

Vierailija
654/710 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan lapsia.

Miksi joku hankkii sellaisia kirkuvia kakkakääröjä?

Niistä ei pääse koskaan eroon, ne suututtavat kaikki naapurit itkullaan ja häiritsevät

ihmisiä kaupoissa, ravintoloissa, lentokoneissa jne.

Ja vanhemmat aina ajattelee, et heidän "pikku murusensa" on maailman paras ja saa tehdä mitä vaan.

T: onnellinen koiranomistaja

Tule avaamaan suusi vasta silloin, kun koirasi aikuisena hankkii ammatin ja maksaa veroja. En jää odottelemaan.

Ja joo joo, poliisi- ja pelastuskoirat ja muut. Ehdottomasti suurin osa koirista on tavallisia lemmikkejä.

Vierailija
655/710 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tule avaamaan suusi vasta silloin, kun koirasi aikuisena hankkii ammatin ja maksaa veroja. En jää odottelemaan.

Ja joo joo, poliisi- ja pelastuskoirat ja muut. Ehdottomasti suurin osa koirista on tavallisia lemmikkejä.[/quote]

Juuri näin!

Kyllähän asia on niin että jokainen koiranomistaja on jollain tapaa sairaalloisen itsekäs kun haluaa pitää kykenenemätöntä luontokappaletta vankinaan.

Yleensä tähän liittyy myös koiranomistaja sosiaalinen ja yhteiskunnallinen asema; ei saada hyväksyntää ja arvostusta muualta niin MurreTurrelta saa aina rakkautta ja hyväksyntää vaikka sitä hakkaisi metrin koivuhalolla päivittäin.

Vierailija
656/710 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huolestuttaa koiranomistajien vastuuttomuus luonnon suhteen. Paskotetaan koirat luontoon, kun "kyllä ne paskat sinne maatuu". Elintasokoiran paska on kuitenkin aivan toista kuin luonnonvaraisen eläimen jätökset. Sitä paitsi - verratkaa koirien määrää susien, karhujen, hirvien tai kettujen määrään Suomessa. Koirien määrä on niin valtava, että luonto ei kestäisi sitä, jos jokainen koira paskatettaisiin ja sen karva harjattaisiin luontoon. Mutta koiranomistajat vähättelevät lemmikkinsä aiheuttamaa kuormitusta, ja päinvastoin katsovat koiranomistamisen olevan jollain tavalla merkki luonto- ja eläinystävällisyydestä. Päinvastoin.

Vierailija
657/710 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ja niiden omistajat on ällöjä.

Ootteko koskaan miettiny mistä ne paskakeskustelut johtuu? Te luulette että voitte jättää ne paskat minne haluatte. Ja se jatkuva hössätys niistä näyttelyistä. Sekasikiöitä ne elukat on kiitos kennelliiton ja teidän typeryyden.

Vierailija
658/710 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä pikkuisten kersojen äidit on pahimpia mitä olla voi. Yritäpä esim. ravintolassa syödä, kun joku ottaa ne homehtuneen juuston hajuiset hinkkinsä esiin, kun pentu vaatii ruokaa. Ja eihän sitä tietenkään voi vessassa ruokkia. Onneks mun koira ei siedä lapsia, niin eipähän oo kaikki naapurin kakarat tulossa silittämään:)

Vierailija
659/710 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä pikkuisten kersojen äidit on pahimpia mitä olla voi. Yritäpä esim. ravintolassa syödä, kun joku ottaa ne homehtuneen juuston hajuiset hinkkinsä esiin, kun pentu vaatii ruokaa. Ja eihän sitä tietenkään voi vessassa ruokkia. Onneks mun koira ei siedä lapsia, niin eipähän oo kaikki naapurin kakarat tulossa silittämään:)

Psykopaatti eläinhullu!

Vierailija
660/710 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että koiravihaajia on enemmänkin.

Luulin että olen sinkkumiehenä asian kanssa aivan yksin.

Oikeastaan en vihaa koiria itsessään. Jos koira on hyvin koulutettu eikä esim. istu sohvilla niin kivaa seuraahan se voi olla.

Näitä on tosin 5% koirista. Koiran omistajat on usein juuri niitä hulluja jotka pistää eläimen ihmisen edelle.

Hyvänä esimerkkinä tinder on täynnä naisia joilla puolet kuvista koiran kanssa.

Jumaliste sitä koirakeskustelun määrää mikä usein noilla koira ihmisillä on. Jatkuvaa keskustelua eläimistä...

:D ei ihme, että oot sinkku :D