Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisella mustaa silmän vierustassa-mies lyönyt?

Vierailija
01.02.2017 |

Onko se nyt varma juttu että jos silmänvierus on tumma, se tarkoittaa että mies on lyönyt?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Esimerkki tosielämästä: Minä ja mieheni olimme tänään kaupassa. Minulla on huuli turvoksissa ja mustana. Miehellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, mutta kyllä tuli paheksuvia katseita hänen suuntaansa. Minua lähinnä huvitti ihmisten automaattiset johtopäätökset. Mustelma syntyi kun lapsemme huitaisi puisella leluautolla ja se osui huuleeni.

Jokaista mustelmaa ei siis kannata automaattisesti laittaa miehen piikkiin, vaikka perheväkivalta (myös naisten toteuttamana) valitettavan yleistä onkin.

Vierailija
2/21 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei voi olla lapsen aiheuttama jälki.

Jos joku hlö on aiheuttanut tämän, syyllinen on avomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sohvalla ja mies keittiössä ja pyysin häneltä, että antaa minulle appelsiinin. Mies nakkasi sen minulle ja se lipesi kädestäni silmäkulmaan. Se ei edes sattunut ja laitoin siihen kylmää, mutta silti siihen tuli pieni mustelma.

Vierailija
4/21 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeneissä vastustajan ote lipesi ja lensin naamalleni, silmäni oli laajalta alueelta aivan musta ja turvonnut. Jotkut tutut jopa siirsivät minut verukkeilla kauemmas miehestäni voidakseen kysyä onko hän lyönyt minua, vaikkei ole millään tavalla väkivaltainen.. Tuntui aika ikävältä, varsinkin miehestäni kun joistain tutuista huomasi etteivät edes uskoneet "selitystä".

Vierailija
5/21 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilijöillä ym. kamppailulajien harrastajilla on tämän teorian mukaan aika h**vetin väkivaltaisia puolisoita. Noissa harrastuksissa kun on harvase kerta milloin mikäkin kohta mustelmilla.

Vierailija
6/21 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei voi olla lapsen aiheuttama jälki.

Jos joku hlö on aiheuttanut tämän, syyllinen on avomies.

Jos viittasin minuun, niin teoria on vallan mielenkiintoinen. Minulla kun ei tietääkseni ole avomiestä. Aviomies kyllä löytyy :) Sellainen aviomies, joka ei lyö.

t.huuli-esimerkin kirjoittaja

Vierailija
7/21 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ajattelin, että se selitys "törmäsin oveen" on surkein ikinä. Kunnes törmäsin avoimeen keittiön yläkaapin oveen ja sain mustelman nenän ja silmän väliin... Mies oli just silloin töissä. Ja tietty vielä vasen puoli kasvoista. Mies on oikeakätinen. Ett kait se on kaikki mahdollista.

8/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudesta, kun pikkuveli taaperona oli reippaana auttanut pakasteiden säilömisessä ja vetäissyt äitiä suoraan silmäkulmaan pakastimen ovella. Kaupassa oltiin katsottu tosi säälivästi kolmen lapsin äitiä, jolla oli sitten silmä mustana.-.-

Samoin mua ja mun serkkua on katsottu. Mulla tuli siis oman kömmähdyksen takia joskus 18-vuotiaana aika paha musta silmä ja kävin pari vuotta vanhemman miespuolisen serkun kanssa marketissa sen kanssa. Voi että, serkkua jaksettiin mulkoilla. Meinasi kuulemma jo jättää mut kyydistä, kun ei enää olisi jaksanut.:D

Hauskaa, että se on aina heti ekana miehen vika. Ja ei, en väheksy perheväkivaltaa millään muotoa, mutta ei tarvitse heti tuomita tietämättä taustaa.

Vierailija
9/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kylläkään tullut silmä mustaksi mutta poskipää turposi ja siihen kohosi todella kipeä mustelma.

Odotin keskimmäistä lasta viimeisilläni ja kävely oli muutenkin tosi hankalaa liitoskipujen takia. Yksi kissoista syöksyi jostakin jalkoihin, minä kaaduin ja löin poskipään pirttipöydän penkin kulmaan. Murtui siinä rytäkässä myös isovarvas, jotenkin se  varvas vain taittui. 

Oli siinä kyllä selittämistä neuvolassa mutta kaiketi th uskoi kun ei vienyt asiaa eteenpäin. Kehotti vain varaamaan lääkärille varmuuden vuoksi aikaa varpaan vuoksi, en nimittäin  pystynyt laittamaan painoa yhtään sen jalan varaan. Lääkäri sitten vain teippasi varmaan kun eihän noille oikein muuta voi tehdä.

Vierailija
10/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat silmät näyttäisivät hyvältä pandapaidan kanssa.

Vierailija
11/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isän koira on kova hyppimään.  Kerran koira hyppäsi suoraan ylöspäin minua kohti kun olin kumartuneena koiraa kohti (olin aikeissa silittää sitä). Koiran päälaki osui minua silmäkulmaan ja silmäkulma tuli mustaksi.

Vierailija
12/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aikoinaan kyllä murhaavia katseita, kun seurustelin kamppailuharrastajan kanssa ja kyseinen nainenhan oli jatkuvasti mustelmilla.

Vierailija
13/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen mustelma nyt voi johtua ihan mistä vain. Parisuhdeväkivaltaa kannattaa aidommin epäillä vasta, jos mustelmia on toistuvasti. Tällöinkin tietenkin henkilö pitää tuntea tarpeeksi hyvin - niin kuin moni on maininnut, kamppailulajeissa sattuu ja tapahtuu ja muitakin harrastuksia voi olla, joissa kolahtaa silloin tällöin. 

Vierailija
14/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kliseeltä, kun se kuulostaakin olen saanut osuman naamaan auton ovesta. Arvaa uskoiko kukaan?

Vierailija
15/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyi terveyskeskuslääkäri perheväkivallasta kun mun selkäni oli täynnä pieniä mustelmia. Olin maalannut ahtaassa paikassa räystään alusta ja kuistin kattopellin harjat painoi selkääni jälkiä.

Olen myös lyönyt itseäni otsaan auton takakontin luukulla, onneksi isku osui niin ylös ettei silmät mustunut.

Vierailija
16/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kliseeltä, kun se kuulostaakin olen saanut osuman naamaan auton ovesta. Arvaa uskoiko kukaan?

Mä olen kävellyt pimeässä oveen. Silleen kädet edessä mutta kun se ovi jäi mun käsieni väliin.

Vierailija
17/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin arpi nenänvarressa kun mies paiskasi auton takaluukun naamaani. Oli kylläkin vahinko.

Vierailija
18/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en osaa mustelmasta päätellä vamman mahdollisen aiheuttajan sukupuolta.

Vierailija
19/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kahdesti mennyt silmä mustana viimeisen vuoden aikana. Ensimmäisellä kerralla mun silmään pamahti risu joka oli vastaan tulevan traktorin peräkärryssä ja toisella kerralla makasin sängyllä selälläni selaamassa puhelinta ja jotenkin se sitten lipes mun silmäkulmaan.

Vierailija
20/21 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voi kyllä sattua,mutta jos samalla naisella on jatkuvasti näkyviä ruhjeita voi epäilys herätä,mutta vahinkoja sattuu toisille enemmän ja toisille vähemmän,toisille myös tulee herkemmin mustelmia.

Kaverin vaimo liukastui ovasta sisään tullessä ja löi tuulikaapin ovenkahvaan naamansa,oli aika hurjan näköinen.

Kaverille (miehelle) muksahti auton takaluukku päähän niin että lukkorauta osui,7tikkiä piti tikata,ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi