Tuntuu, että olen turha.
Lapsi jo kouluikäinen ja minä taas kolmekymppinen kouluttamaton ja vain kotona.
Seurustellut olen jo kuusi vuotta miehen kanssa mutta emme edes asu yhdessä saati menossa naimisiin tai tekemässä lasta.
Pitkäikaisen ihmiskammon takia en ole kyennyt työhön/opiskeluun lukuisista yrityksistäni huolimatta.
On ollut terapiaa,lääkkeitä, sairaalahoitoa ja vielä kerrn lääkkeitä.
Olen ihan loppu tähän elämääni...
Kommentit (5)
"Jokainen ihminen on laulun arvoinen! Jokainen elämä on tärkeä!.."
Lapselleni olen tärkeä ja olemme erittäin läheisiä. Olen yksin rypenyt lapseni kanssa näistä soista.
ap
"Jokainen ihminen on laulun arvoinen! Jokainen elämä on tärkeä!.."
Ja varmasti miehellesikin olet maailman tärkein nainen (tuskin kukaan seurustelee kenenkään kanssa kuutta vuotta vain "huvin vuoksi" tai jostain velvollisuudentunteesta...)
Sinulla on jotain pelkoja ja rajoitteita, mutta elämä antaa uusia mahdollisuuksia niin kauan kun elämää riittää! Usko pois; sinä tulet vielä kokemaan olevasi osallinen tässä maailmassa...Ja olethan sitä koko ajan; jos sinulla on lapsi ja mies, et VOI OLLA turha, vaan oleellinen osa heidän elämää.
Itse uskon, että jokainen ihminen on oleellinen ihan omana itsenään, mutta etenkin, jos on ihmisiä, jotka ovat emotionaalisesti ja käytännössä riippuvaisia ihmisestä, ei vaan mitenkään voi sanoa, että on "turha".
Pää pystyyn. Olet kovin nuori vielä! Sinulla on lapsi (se on jo TODELLA PALJON; kuvittele, että olet tehnyt ihan oikean uuden ihmiselämän tähän maailmaan. Ja tämä ihminen RAKASTAA sinua koko sydämestään). Lisäksi sinulla on mies, joka on ilmeisesti VALINNUT olla juuri sinun kanssasi.
Ja sinulla ehtii olla vielä vaikka mitä; koulutus, ammatti, toinen lapsi...Elämäsi ei todellakaan ole vielä paketissa, vaan vasta alkamassa.
Et todellakaan ole ainoa ihminen (äiti), jolla on ongelmia. Jos aiempi terapia tai lääkitys ei ole auttanut, hoida itsellesi uusi lääkitys ja terapia. Sinulla ei äitinä ja parisuhteellisena ole edes OIKEUTTA luovuttaa. Olet liian tärkeä joillekin ihmisille tässä maailmassa!
Ja jos sinulla on halu tehdä jotain hyödyllistä ja tärkeää tässä maailmassa, niin sitä suuremmalla syyllä PÄÄ PYSTYYN! Ymmärräthän, että jo tuo halu tehdä jotain hyödyllistä on tärkeä. Ketään ei kuitenkaan hyödytä sinun itsesäälisi...
Nyt itsesi, lapsesi, miehesi ja omien tavoitteittesi takia pistä SE PÄÄ PYSTYYN! Kolmekymppinen on vielä kovin nuori. Sinä voit tehdä ihan mitä vaan. Älä nyt pliis vielä väsy elämään...
opiskelemaan voisit mennä esim. siitä tulee uutta energiaa. turha ei ole kukaan
Jokainen ihminen on tärkeä!"...