Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita pidetään yleisesti tuomittavina, mutta joissa et näe itse mitään väärää

Vierailija
01.02.2017 |

Listataan tänne sellaisia.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sitominen, kuristaminen yms. seksissä

- Pissa-kakka-leikit

Vierailija
42/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Sitominen, kuristaminen yms. seksissä

- Pissa-kakka-leikit

Hyi helvetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi. Mun mielestä saa olla rasistinen ja olen semmoinen itsekin joitakin ihmisryhmiä kohtaan.

Vierailija
44/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin osto.

Vierailija
45/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profilointi.

Esimerkiksi poliisilla tulisi oikeus kohdistaa henkilötietojen tarkistus ulkomaalaisen näköisiin eikä tarvitsisi suvaitsevuuden nimissä kysyä papereita myös selvästi suomalaisilta. Asia on ajankohtainen, kun maassa on nyt parikymmentätuhatta laittomasti maassa olevaa nuorta irakilaismiestä.

Vierailija
46/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttö ja omaan käyttöön kasvattelu.

Kunhan se omaan käyttöön kasvattelu ei vahingoita sitä asuntoa, missä kasvatellaan. Mun mielestä ylipäänsä asuntoa vahingoittava touhuaminen pitäisi hoitaa vain omassa omistusasunnossa, ja niin että ne ongelmat eivät leviä naapuriin. Pilvenpoltto on minulle yhtä neutraalia kuin alkoholinkin käyttö. Mutta jos asuu vuokralla tai kerrostalossa, niin onhan se vähän pers'eestä repiä jotain vaatehuonetta ja homehduttaa se. Plus vaaralliset kastelu- ja valaisujärjestelmäviritykset. Kannabiksen voisi laillistaa, niin ehkä loppuisi tuo vaatehuoneiden tuhoaminen.

Ei se kannabis ole asunnolle sen vaarallisempi kuin vaikka jukkapalmu. Laittomuus on se syy miksi esm. kytkennöistä on vaaraa. Olen kasvattanut omaan käyttöön monta kertaa eikä niistä kasvatuksista ole kukaan ollut vaarassa. Sen verran varovainen, jopa ylireakoiva että varmistan ettei haju leviä.

Aktiivihiili ja kunnollinen tuuletin siihen yhdistettynä on hajunpoiston ykkönen. Oma käytös ettei anna epäilyjä on tärkeää. Kohteliaisuus, ystävällisyys naapureita kohtaan ja katsoo silmiin kun puhuu. Silloin 15 vuotta sitten kun narahdin niin naapurit ei meinanneet uskoa että pössytän. Helvetin pirinistit sai tietoon että kasvatin. Ne käräytti kun niiden bisnes kärsii kotikasvattajista.

Jos saisin päättää keille käy huonosti niin ei tarvisi kahdesti miettiä.

Vierailija
47/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteista puhuminen, suuttumisen kertominen.  Pitäisi olla jokaisen tunteet yhtä tärkeitä riippumatta iästä, asemasta.

Vierailija
48/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimashortsit uimahallissa. En käsitä, että joku jaksaa vaatia, että vain speedot ovat käypä uima-asu suomalaisissa uimahalleissa, vaikka kaikkialla muualla uimashortsit ovat käytössä. Tuskinpa esim. Englannissa tai Saksassa kukaan on kuollut uimashortsitauteihin uimahalleissa. Jos olisi, kai siitä joskus joku uutinen olisi julkaistu.

Ylipäätään en tajua typeriä sääntöjä joka tilanteeseen. On mm. lääkäreitä, jotka eivät ota potilasta vastaan jos hän on minuutinkin myöhässä, vaikka kyseessä olisi puolen tunnin aika, josta ei koskaan kulu työhön kuin 20 min. Laiskuutta ja joustamattomuutta se vain on, sääntöihin naamioituneena.

Vierailija
49/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi raiskaaja, autolla jonkun vammauttanut tai tappanut rattijuoppo ei kumpikaan ansaitse minkäänlaista yhteiskunnallista suojaa vaan heidän tulisi olla vapaata riistaa.

Vierailija
50/50 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rahoilla eläminen ja lompakkoloisiminen baarissa mammojen miesten kustannuksella:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän