Asioita, joita pidetään yleisesti tuomittavina, mutta joissa et näe itse mitään väärää
Kommentit (50)
Mihin asiallinen viestini katosi. Täällä on oikeasti kyseenalaisempia viestejä ihan kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Pahasti kehitysvammaisen lapsen pois antaminen, jod ei halua sitä itse kasvattaa
Lapsi ei ole mikään esine jossa joku palautusoikeus.
Avioero ihan vaan siksi, että kaipaa vaihtelua ja uuden vaiheen elämään.
Pedofilia (huom. ei sen toteutus)
En näe mitään väärää fantasioinnissa, se on minusta seksuaalinen suuntautuminen siinä missä muutkin
Vierailija kirjoitti:
Catch and release kalastus.
Et näe mitään väärä kärsimyksen ja kivun tuottamisesta elollisille olennoille, vain huvin vuoksi.
No et taida mikään kovin älykäs tapaus olla.
Kuolemantuomio vakavista rikoksista, esim. Murhasta
Vierailija kirjoitti:
Abortin pitäminen murhana
Kristinusko
No ei aborttia yleisesti ottaen pidetä murhana sivistysvaltioissa. Äänekäs vähemmistö pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortin pitäminen murhana
Kristinusko
No ei aborttia yleisesti ottaen pidetä murhana sivistysvaltioissa. Äänekäs vähemmistö pitää.
Niin, tarkoitin tuossa että en pidä abortin pitämistä murhana tuomittavana, kuten abortin kannattajat pitävät.
Warettaminen eli piraattitiedostojen lataaminen netistä.
Abortti. Satunnainen pettäminen kunhan salaa asian puolisolta ja kärsii itse mahdolliset omantunnontuskat. Itse en ole pettänyt, mutta en ole ehdoton jos mies niin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Seksi kolmannen osapuolen kanssa, kun toinen lopettaa seksin yksipuolisesti. Haloo - ei se ole oikein edes pettämistä tilanteen huomioon ottaen.
Haloo- yhteisen sopimuksen rikkominen on aina pettämistä.
Asiat pitää hoidella puhumalla ja uudella sopimuksella.
Vähintään pitää avoimesti sanoa omasta puolestaan sopimus irti eikä niljakemaisesti salaa selän takana alkaa puuhata omiaan.
V i h a p u h e !
Suomennettuna : Totuuden sanominen, valheen ja valehtelijoiden arvosteleminen !
Päinvastoin näen väärää ja puhtaasti saatanan palvontaa siinä, jos näin ei tee.
Oikeus tappaa vapaana kulkevat kissat.
Puolustautuminen hyökkääjää vastaan yleisesti tuomittua? Missä maailmassa?