Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkikset fb-kavereina

Vierailija
01.02.2017 |

Ootteko pyytäneet julkkiksia fb-kavereiksi?uskaltaako lähettää kaveripyyntöjä,kun ei oo ikinä edes tavannut kyseistä henkilöä?onko ne pyytäneet teitä esim ootte sukulaisia?suostuvatko aina pyyntöihin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytäisit, jos et edes henk.kohtaisesti tunne ihmisiä?! Oletko joku vitun teini hihihi joka haluaa lisätä jonkun instägräm "julkkiksen"? Get a life

Vierailija
2/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden näyttelijän (suomalainen) pyysin kerran ja heitettiin läppää yksityisviestein. Ei hyväksynyt mun pyyntöä, mutta myöhemmin kun laitoin uutta viestiä ja kiitin jostakin tapahtumasta tms missä oli ollut vieraana.ja itse yleisönä, niin hyväksyi mun pyynnön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on ihan yksilöllistä että hyväksyykö ne kaveripyyntöjä. Toisilla näkyy olevan kaikki mattimeikäläiset kavereina ja toiset pitää profiilin yksityisenä. En kyllä ymmärrä mitä jollain "julkkiskavereilla" tekee, jos ei niitä sen kummemmin tunne. 

Vierailija
4/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitttu

Vierailija
5/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on jo liikaa fb-kavereita,niin eivät halua uusia.

Vierailija
6/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanut ja hyväksyi pyynnön. Olin tosin sitä ennen ollut parin viestin verran yhteydessä muuta kautta, eli en ollut ihan tuikituntematon hänelle, mutta ei me silti edelleenkään varsinaisesti tunnets. Joskus harvoin jutellaan vähän ja hän on tykännyt joistain mun päivityksistä, samoin minä hänen.

Vierailija
7/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Hokkanen oli fb kaverina joskus :DD

Vierailija
8/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyytäisit, jos et edes henk.kohtaisesti tunne ihmisiä?! Oletko joku vitun teini hihihi joka haluaa lisätä jonkun instägräm "julkkiksen"? Get a life

No aika monella julkkiksella on se 3000–5000 kaveria listalla, joten varmaankin hyväksyvät muitakin kuin henkkoht tuttujaan.

Vierailija
9/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi julkkis on kavereissa, mikä on ihan kiva, koska sitä kautta nään missä päin maailmaa hän menee ja mitä projekteja on mahdollisesti tulossa jne. Uuden poikaystävänkin aavistan, vaikka sitä ei ole ollut missään lehdissä, mut on ehkä pääteltävissä postauksista.

Vierailija
10/10 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt niin,että ovat pyynnöstä kieltäytyneet ja millä perusteella,vai eikö vaan ole hyväksynyt pyyntöä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi