Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI PITÄÄ NE LAPSET TUODA RUOKAKAUPPAAN

Vierailija
01.02.2017 |

En ymmärrä sitä että pitää pienten lasten tulla ruokakauppaan. Pyörivät jaloissa, aiheuttavat vaaratilanteita, kiukuttelevat jos eivät jotain saa jne. Varsinkin paheksun sitä, että pitää koko perheen voimin tulla. Eikö toinen vanhempi voisi jäädä lasten kanssa kotiin?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi lapsi juoksi suoraan minua päin hippaa leikkiessään kaupassa, törmäsi ja lennähti peffalleen lattialle. Lapsi alkoi pillittämään, ja vilkaisin tuota menoa kulmat kurtussa. Kun lapsen äiti ilmeni paikalle, vaikutti hän vihaiselta minulle siitä etten "lohdutellut" lasta. Kasvattakaa itse lapsenne.

Vierailija
2/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksu vain, ei ole multa pois pöhkö paheksuntasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset minun näkökulmastani 1) Aina ei ole mies kotona lasten kanssa silloin kun pitää kaupassa käydä. Usein tietysti käyn ilmankin lapsia. 2) Lasten on myös hyvä oppia miten kaupassa käyttäydytään, ei hypitä pitkin hyllyjä tai kiskota kaikkea alas. 

Vierailija
4/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina ei ole hoitajaa ja ruokaa nyt vaan tarvii.

Ps. Toistaiseksi mun 2v on saanut vain positiivisia reaktioita kanssaostajilta ja henkilökunnalta. On siis ollut "kiltisti"

Vierailija
5/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Toistaiseksi mun 2v on saanut vain positiivisia reaktioita kanssaostajilta ja henkilökunnalta. On siis ollut "kiltisti"

No tietysti sinun lapsosesi on kuin enkeli, mutta ne 99% eivät ole!

Ap

Vierailija
6/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Ole hiljaa tyytyväinen, ettei kyseessä ole sinun vastuullasi oleva suomentoivo.

Osoittele niitä vanhempia vielä sormella ja nauraa hörötä ohi kulkiessasi.

Vierailija
7/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ikään asti ajattelit että lapset pitää kasvattaa tynnyrissä? Jos vasta aikuisena pääsee ekan kerran kauppaan niin mahtaa olla hyvät kauppatavat silloinkin.

Vierailija
8/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinun pitää käydä kaupassa?

Ruokakassit saa tilattua ovelle.

Vierailija
9/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen off-nappulaa pitää painaa kun äiti lähtee ruokakauppaan. Jopa 1-vuotiaan voi jättää yksin kotiin, jos virta on varmasti pois päältä.

Vierailija
10/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota elämää liian vakavasti ap, on ne lapsekki ihmisiä ja tulevia aikuisia. Itseäni eivät lapset häiritse kunhan eivät kiusaa muita.

Vierailija
11/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveetä! Lapsia on kaupassa, postissa, elokuvateattereissa, uimahalleissa, jopa ravintoloissa! Pahimmillaan liiikkuvat laumoina tai koko perheenä! Hyiiii! Missä tässä enää voi kunnon ihminen kulkea rauhassa mieletään pahoittamatta?!? HÄH?

Vierailija
12/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi, tiedät itsekin varsin hyvin, kuinka typerä aloituksesi on.

13/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#lapsiltakiellettyyhteiskunta

Vierailija
14/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, tiedät itsekin varsin hyvin, kuinka typerä aloituksesi on.

Typerä ja typerä, minun mielestäni erittäin esittämisen arvoinen kysymys. Nykyvanhemmat ne vaan tuntuvat olemaan niin kovia pahoittamaan mielensä.

Ap

Vierailija
15/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sä oot sitä mieltä, että jos yksi lapsi ei osaa käyttäytyä, niin yksikään lapsi ei saa näyttäytyä. Reilu meininki tuollainen kollektiivinen rangaistus. En harrasta sitä edes sisarusten (omien lasteni) kesken.

Vierailija
16/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloista. Askarrellaankin lasten kanssa sinulle mitalin ja laitetaan postiin.

Vierailija
17/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lepertelen aina lapsille vaikka tekisi mieli oksentaa.

t. kassa

Vierailija
18/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin miksi pitää kiireaikoina tulla melkein koko suvun voimin ostoksille. Mutta samapa tuo. Itse yritän asioida rauhallisina aikoina, oli oma lapsi mukana tai ei.

Vierailija
19/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi lapsi juoksi suoraan minua päin hippaa leikkiessään kaupassa, törmäsi ja lennähti peffalleen lattialle. Lapsi alkoi pillittämään, ja vilkaisin tuota menoa kulmat kurtussa. Kun lapsen äiti ilmeni paikalle, vaikutti hän vihaiselta minulle siitä etten "lohdutellut" lasta. Kasvattakaa itse lapsenne.

Lienet itse kasvanut orpona ilman äitiä........ja ilman kasvatusta.

Vierailija
20/72 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sä oot sitä mieltä, että jos yksi lapsi ei osaa käyttäytyä, niin yksikään lapsi ei saa näyttäytyä. Reilu meininki tuollainen kollektiivinen rangaistus. En harrasta sitä edes sisarusten (omien lasteni) kesken.

Olen omin silmin vuosien varrella nähnyt että suuri enemmistö ei osaa käyttäytyä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme