Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kolme tärkeintä asiaa mitä miehen pitäisi ymmärtää naisesta

Vierailija
31.01.2017 |

(mutta ei tunnu ymmärtävän)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on ihminen, jota ilman mies ei selviä elämästä x 3.

3 x valetta

M

Höpö höpö.

Vierailija
22/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on yksilö.

Tämä. Ei ole esim. tiettyä ulkonäön piirrettä josta "naiset" tykkää tai ei tykkää. 

Kuka pitäisi lyhyyttä tai kaljuuntumista hyvänä ulkonäön piirteenä esimerkiksi? Ja tiedoksi että naisilla on paljon samankaltaisemmat miesmaut keskenään kuin miesten naismaut sillä naiset ovat laumaeläimiä mikä juuri korostuu pariutumisessa

Minä olen nainen, joten enköhän minä tiedä minkälainen maku minulla ja ystävilläni on. Ja se on muuten meillä kaikilla täysin erilainen. 

Meinaan nyt kyllä pelkästään miesmakuja ulkonäön pohjalta. Vaikkakaan en usko että henkisissäkään ominaisuuksissa hirveitä eroja ole jos ei nyt tarkastella ihan yksityiskohdista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Me olemme herkkiä

2. Me inhoamme epärehellisyyttä (jos kerran jäät sellaisesta kiinni, niin kiitos ja näkemiin)

3. Meitä vetää puoleensa hienolla huumorilla varustetut miehet. 

Vierailija
24/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että nainen on ennen kaikkea ihminen. Jos tätä ei pysty sisäistämään niin kaikki muut listat on aika turhia.

Vierailija
25/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäkö ei kerro luonteesta, söpö ja viattoman näköinen ei ole varmasti sitä myös luonteeltaan.

Vierailija
26/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on yksilö.

Tämä. Ei ole esim. tiettyä ulkonäön piirrettä josta "naiset" tykkää tai ei tykkää. 

Kuka pitäisi lyhyyttä tai kaljuuntumista hyvänä ulkonäön piirteenä esimerkiksi? Ja tiedoksi että naisilla on paljon samankaltaisemmat miesmaut keskenään kuin miesten naismaut sillä naiset ovat laumaeläimiä mikä juuri korostuu pariutumisessa

Minä olen nainen, joten enköhän minä tiedä minkälainen maku minulla ja ystävilläni on. Ja se on muuten meillä kaikilla täysin erilainen. 

Meinaan nyt kyllä pelkästään miesmakuja ulkonäön pohjalta. Vaikkakaan en usko että henkisissäkään ominaisuuksissa hirveitä eroja ole jos ei nyt tarkastella ihan yksityiskohdista

Ulkonäköä minäkin tarkoitin. Minä esim. tykkään Edward Snowdenin tapaisista miehistä, toki muunkin näköinen kelpaa. Eräs ystäväni tykkää Foban näköisistä kaljupäistä. Kolmas tykkää Ruotsin prinssin näköisistä tummista kikkarapäistä. Jatkanko? 

Vierailija
27/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Naiset ajattelee tunteillaan eikä järjellä ja siksi heidän kanssaan on turha puhua järkipuhetta. Riitaa et voita väittelemällä loogisin argumentein vaan nappaamalla naisen syliin ja sanomalla ugabugabuga, minä Tarzan sinä Jane.

2. Koska naiset ajattelee tunteillaan, he ovat myös helposti pelimiesten ja jännämiesten manipuloitavissa. Siksi naisen kaikki kontaktit jännämiehiin pitää katkaista päättäväisesti ja määrätietoisesti. Nainen ei siihen itse kykene. Sinun tehtäväsi rationaalisena miehenä on toimia naisesi siveyden vartijana.

3. Naiset haluaa että mies vie ja nainen vikisee. Sinun tehtäväsi miehenä on asettaa naiselle rajat ja samalla johdattaa häntä yhteisellä vaelluksellanne elämän turuilla ja toreilla. Nainen haluaa olla vain nainen ja heittäytyä virran vietäväksi.

Vierailija
28/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi ja rakastetuksi.

Vierailija
29/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Naiset ajattelee tunteillaan eikä järjellä ja siksi heidän kanssaan on turha puhua järkipuhetta. Riitaa et voita väittelemällä loogisin argumentein vaan nappaamalla naisen syliin ja sanomalla ugabugabuga, minä Tarzan sinä Jane.

2. Koska naiset ajattelee tunteillaan, he ovat myös helposti pelimiesten ja jännämiesten manipuloitavissa. Siksi naisen kaikki kontaktit jännämiehiin pitää katkaista päättäväisesti ja määrätietoisesti. Nainen ei siihen itse kykene. Sinun tehtäväsi rationaalisena miehenä on toimia naisesi siveyden vartijana.

3. Naiset haluaa että mies vie ja nainen vikisee. Sinun tehtäväsi miehenä on asettaa naiselle rajat ja samalla johdattaa häntä yhteisellä vaelluksellanne elämän turuilla ja toreilla. Nainen haluaa olla vain nainen ja heittäytyä virran vietäväksi.

*makee nauru* 

Vierailija
30/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama yleistys:

- Nainen toivoo kuuntelijaa, joka ymmärtää häntä eikä hae heti ratkaisuja.

- Nainen ei sano yleensä asioita niin suoraan kuin miehet

- Naiselle on tärkeää, että mies kohtelee muitakin ihmisiä kunnioittavasti, ei vain sitä keneen haluaa tehdä vaikutuksen

Vierailija
31/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos nainen haluaa olla lähelläsi tai hellyyttä, se ei automaattisesti tarkoita samaa kuin haluta seksiä.

2. Naisilla on tarve tulla kuulluksi, niin kuin miehilläkin varmasti, mutta nainen ei halua että yrität keksiä ratkaisun hänen ongelmiinsa. Jos auto on hajalla, niin silloin voit keksiä ratkaisun.

3. Naisia ei tarvitse aina ymmärtää, mutta hyväksy heidän omituisuutensa. 

Vierailija
32/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi, siskosi, serkkusi, työ/opiskelukaverisi, naapurisi ovat naisia. Kuinka moni heistä on pariutunut jääkiekkoilijan tai vapaaottelijan kanssa?

Vedä siitä johtopäätökset.

Vierailija
33/33 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla sekä kiihottunut että kostea ennen yhdyntää.

Kiihottumatta antaminen tuntuu pahalta.

Nainenkin tarvitsee yhdyntää, kuten mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme