Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se Oulun Stocka on suljettu

Vierailija
31.01.2017 |

Ihan itkettää kuinka syvissä vesissä rakas kotikaupunkini on! Stockan tilalle on kuulemma tulossa isoja toimijoita, mutta mitä olen kuullut huhuja, niin useat niistä ovat kuitenkin vetäytyneet. Lisäksi olen kuullut huhuja että Stockan tilalle tulisi cittari *oksennus*

Toivoisin että tilalle tulisi mm. Zara, mutta sitä on turha odottaa koska Stocka pyörittää suomen Zaroja... Valkea on täysin epäonnistunut kokonaisuus, mitä v-tun järkeä on tuoda samat teinien rättikaupat kuin Zeppelinissä ja Ideaparkissa, keskustaan?!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ees hyvät alet lopun eellä?

Vierailija
2/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arina-mafia elää ja voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Auto kuljettaa Oulun tavarat muille Stockmanneille.

Mutta joo, surullista teille oululaisille. Onhan teillä verkkokauppa.

Vierailija
4/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa saada Ouluun vaikka Cos, Zara, Monki ja Mango. Vaatekauppoja ei voi olla liikaa, varsinkaan Oulussa.

Vierailija
5/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan.. Viime viikolla talo oli jo ihan tyhjä, ja jäljellä olevat tuotteet olivat -40 % -ap

Vierailija
6/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itkettää.

Vierailija
7/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistys lähti ja arina jäi

Menkää prismaan

Vierailija
8/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turku seuraa kohta perässä ja verkkokauppa on ihan vaikeuksissa myös. myydään pelkkää ei oota

Vierailija
9/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistys lähti ja arina jäi

Menkää prismaan

Nyt olisi näytön paikka tehdä Stockan kiinteistöstä kattava kokonaisuus, paljon parempi mitä Stocka itse oli. Oulussa riittää ihmisvirtaa ja maksavia asiakkaita, mutta kaikki kehitys tuntuu jäävän etelä-suomen alueelle. Firmat eivät suostu ymmärtämään, mitä potentiaalia Oulussa on. Se nakertaa koko suomen taloutta. 

Vierailija
10/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Samat kuin muissakin kaupoissa.

Veivät paljon tavaraa jo etukäteen pois.

Vierailija
11/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaali ei osta mitään kun on pa

Vierailija
12/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sun kanssa Ap ihan tismalleen samaa mieltä. Oulun keskusta on niin uppoava laiva kun vaan olla ja voi, pitäisi varmaan suosiolla pakata kamat ja painua hiiteen täältä. Kaiken huippu on Anttilan tilalla oleva nykyinen Tokmanni :D Tyylittömyyden huippu. En mee keskustaan enää ikinä, kun taso on tuollainen.

T. Toinen oululainen

Vierailija
13/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sun kanssa Ap ihan tismalleen samaa mieltä. Oulun keskusta on niin uppoava laiva kun vaan olla ja voi, pitäisi varmaan suosiolla pakata kamat ja painua hiiteen täältä. Kaiken huippu on Anttilan tilalla oleva nykyinen Tokmanni :D Tyylittömyyden huippu. En mee keskustaan enää ikinä, kun taso on tuollainen.

T. Toinen oululainen

Ei se yhdessä kerroksessa oleva Tokmanni vielä haittaa, tuopahan jonkisen verran tuloja kaupunkiin. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että "Tokmanni-ongelma" vaivaa kaikkia suomen kaupunkeja. -ap

Vierailija
14/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen oululainen

Ei se yhdessä kerroksessa oleva Tokmanni vielä haittaa, tuopahan jonkisen verran tuloja kaupunkiin. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että "Tokmanni-ongelma" vaivaa kaikkia suomen kaupunkeja. -ap

Ja tilalle saitte köyhän miehen Stockan...

No onneksi itse pakkasin kamat viime vuonna, elämä on mukavampaa Atlantin toisella puolella. Ei ihmisillä ole mitä kuluttaa Suomessa kun kaikki valuu isojen herrojen taskuun.

Vierailija
15/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK joku Oulu. Todella masentava maakuntakaupunki, jonka asukkailla on hieman liikaa luuloja itsestään.

Vierailija
16/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkea on kyllä todella epäonnistunut kyhäelmä, valitettavasti. Huono palvelu, paska valikoima ja just ne rättikaupat, ei mitään laadukasta tai oikeasti mielenkiintoista. No, säästyypähän sitten jatkossa rahaa kun ei tarvitse enää kotikaupungin keskustassa shoppailla. Tilaan ebaysta ja wishistä.

Vierailija
17/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK joku Oulu. Todella masentava maakuntakaupunki, jonka asukkailla on hieman liikaa luuloja itsestään.

Ei täällä liikoja luulla. Kyllä oululaiset tietää että tämä on kuoleva kylä. Kaikki kynnelle kykenevät muuttavat etelään, kun asunnonkin saa vielä jollakin hinnalla myytyä. Kun kohta kaikki muukin stocka on suljettu, ei asunnot kelpaa edes ilmaiseksi.

Vierailija
18/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun naapurikunnassa kempeleessä taas pyyhkii hyvin, on mm. zeppelin, liiteri, zimmari, upouusi hotelli ja liikuntakeskus, rauhallinen paikka asua ja myös luontoa löytyy läheltä, oulussa en ole käynyt yli vuoteen kun työpaikkakin on täällä, niin ja syksyllähän tänne saatiin taas vuosikymmenien jälkeen junayhteys eli mm. helsinkiin pääsee ilman, että pitää kiertää oulun kautta.

Vierailija
19/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkean ongelmana on se että kaikki sielä on huonosti sijoitettu. Todella sekava kyhäelmä.

Kävin itse viime viikolla siihen Anttilan tilalle tulleessa tokmannissa ja tuskin tulee kauaa siinä olemaan kun sielä oli minun lisäkseni kolme muuta ihmistä. Todella ankea ja kliininen hallitunnelma.

Vierailija
20/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maan top 4 kaupunki romahtaa ja se on evvk? Parempi kai olisi että se kukoistaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän