Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko herkkä ASMR:lle?

Tingle
31.01.2017 |

Jos olet, millaiset äänet toimivat ns. triggerinä? Katsotko esim. youtubesta ASMR -videoita? Kuka on suosikki ASMRtistisi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan tai kuuntelemaan. Tosi ahdistavaa :(

Vierailija
2/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei kannata yhtään kertoa, mistä on kysmys ja avata termiä, niinku yhtään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään videoista, joissa ei puhuta. Jos uni ei meinaa tulla niin etsin esim. jonkun hiusten harjaamisvideon.

Vierailija
4/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tosin olen ylikuluttanut niitä videoita niin paljon että pikkuhiljaa alkaa olla vaikeampaa saada sellaisia oikein kunnollisia kihelmöintejä.

Lemppareita gentlewhispering ja southernwhispers!

Vierailija
5/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko joku selittää mitä tää on ja mitä lyhenne tarkoittaa? Ei auennut mulle noista videoista.

Vierailija
6/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASMR on makuuni.

Vierailija
7/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään katsoa puuhastelua, mutta ei ole oikein mitään hyviä ASMR-videoita. Aina joku teinihoro vaan tyrkyttää lollojansa ja tuottaa runkkumatskua asmr-tekosyyllä.

Vierailija
8/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Parhaimpia Oliva`s Kissper ja Fairy Char.

Vierailija
9/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tehdä sellaista mistä tykkäisin. Jos on puhetta, pitäisi olla rauhoittava ja matala miesääni. Maiskutukset, huokailu ja hihittely ärsyttää. Mistään naputtelusta en myöskään pidä.

Livenä koen ASMR:ää usein. Töissä sellainen tietokoneen naputtelu, ilmastoinnin hurina, paperin kahina ja työkaverin terveyssandaalien ääni on ihanan rauhoittava ääni silloin kun on hiljaista.

Vierailija
10/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tykkään katsoa puuhastelua, mutta ei ole oikein mitään hyviä ASMR-videoita. Aina joku teinihoro vaan tyrkyttää lollojansa ja tuottaa runkkumatskua asmr-tekosyyllä.

Ja tästä syystä en halua katsoa enää yhtään naista joka tuottaa noita videoita. Miehiä voin katsoa, kun he eivät yritä myydä itseään seksillä.

Vierailija
11/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En saa mitään kihelmöintiä, en edes tiedä miltä sen pitäisi tuntua. Kuiskaaminen ja tuollaiset hipelöinnin äänet on ihan kamalia, varsinkin ne oikein hitaat. Brrr...

Vierailija
12/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten voi sietää miesääniä ASMR:ssa. En ole löytänyt yhtäkään miehen ääntä josta pitäisin.... paitsi ihan pari videota muutamalta tyypiltä, mutta niissäkin vain pari kohtaa, ja sitten muuten se ääni häiritsee. Liian matala ei oikein sovi mun korville :D

Kuiskailu on ihanaa, ja tykkään kans syömisäänistä (mutta en LIIAN maiskuttavista) vaikka se onkin tosi outoa ja karmivaa. En kehtaisi ikinä oikeassa elämässä kellekään sanoa, että kuuntelen rauhoittuakseni jonkun ihmisen syömisääniä. Hulluksi luulisivat.

Vierailija
13/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tosin olen ylikuluttanut niitä videoita niin paljon että pikkuhiljaa alkaa olla vaikeampaa saada sellaisia oikein kunnollisia kihelmöintejä.

Lemppareita gentlewhispering ja southernwhispers!

Southernwhispers? Vai tarkoitatko SouthernASMR Sounds? Jos, niin täällä toinen, joka tykkää! Vaikka hänellä ei ookaan niin paljon katsojia. 

Muita suosikkejani on LauraLemurex ASMR, WhispersUnicorn, WhispersRed ASMR, suomalainen Whitewinterwhispers sekä tooodella hyvää settiä äänenlaadullisesti tuottava Asmrsurge. Toki tykkään myös suosituimmista GentleWhispering ja Olivia's Kissper ASMR :)

Mulle käy oikeastaan mikä vaan, kuiskailusta ja pehmestä puhumisesta (:D) esineiden rapisteluun ja taputteluun (öö tapping, mikä se on suomeks :D). Musta on myös ihana seurata käsillä tekemistä ja käsien liikkeitä, mutta usein alkaa unettaa sen verran, että keskityn vaan kuuntelemiseen.

Vierailija
14/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten voi sietää miesääniä ASMR:ssa. En ole löytänyt yhtäkään miehen ääntä josta pitäisin.... paitsi ihan pari videota muutamalta tyypiltä, mutta niissäkin vain pari kohtaa, ja sitten muuten se ääni häiritsee. Liian matala ei oikein sovi mun korville :D

Kuiskailu on ihanaa, ja tykkään kans syömisäänistä (mutta en LIIAN maiskuttavista) vaikka se onkin tosi outoa ja karmivaa. En kehtaisi ikinä oikeassa elämässä kellekään sanoa, että kuuntelen rauhoittuakseni jonkun ihmisen syömisääniä. Hulluksi luulisivat.

Ootko kuullu tästä tyypistä: https://www.youtube.com/watch?v=fWdtQ4RO5jg

Se ei kyllä harmikseni enää tee videoita, mutta se on ainoa miesääni josta tykkään. Ehkä siks, että sen ääni ei oo kovin miehinen (:D) vaan tosi pehmeä :) Ja plussaa myös mua miellyttävästä ulkonäöstä, vaikken normaalisti tatuoinneista tykkääkään.

Vierailija
15/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain puhevideot toimii, eikä niiden aina välttämättä tarvitse olla edes "ASMR-mielessä" tehtyjä. Mutta gentlewhispering ja ASMRrequests ovat suosikkejani.

Vierailija
16/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mutta aika harvoista. Naputtelu esimerkiksi puuhun tai muoviin on hyvä trigger, lisäksi näennäinen hively vaikkapa höyhenellä toimii toisinaan. Kokemani kihelmöinti on parhaimmillaan intensiivistä ja koukuttavaa.

Hihittely, ähkintä ja nännipihojen vilauttelu ei toimi lainkaan, päinvastoin.

Vierailija
17/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä en halua katsoa enää yhtään naista joka tuottaa noita videoita. Miehiä voin katsoa, kun he eivät yritä myydä itseään seksillä.

On tosi paljon naisia, jotka ei myy seksillä! Esim. SouthernASMR Sounds, LauraLemurex ASMR, WhispersUnicorn, WhispersRed ASMR ja suomalainen Whitewinterwhispers :)

Vierailija
18/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosikeistani mm. Whisperingunicorn :)

Vierailija
19/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi suosikeistani mm. Whisperingunicorn :)

Joo, WhispersUnicornin Tingle Bites -sarja on parasta ikinä <3 Oon monta kertaa miettinyt että kehtaisinko lähettää sille boksin suomalaisia herkkuja, jotka se sitten arvostelisi mutta lähetyskulut USA:han on aika suolaiset :D

Vierailija
20/50 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi ikinä oikeassa elämässä kellekään sanoa, että kuuntelen rauhoittuakseni jonkun ihmisen syömisääniä. Hulluksi luulisivat.

Heh, sama täällä. Mutta toisaalta taas olin ihan melkoisen helpottunut muutama vuosi sitten, kun luin tämän ASMR-ilmiön olemassaolosta ja omat tuntemukseni saivat "nimen". Olin luullut olevani ihan vain outo kihelmöinteineni. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi