Voisitko seurustella miehen kanssa joka kannattaa Trumppia?
Kommentit (94)
Jos mies ei kannattaisi Trumpia en kuunaan voisi seurustella hänen kanssaan, koska itselleni merkitsee myös kumppanin älykkyys varsin paljon.
Miten voisin ja kestäisin katsella tälläistä ihmistä joka on niellyt kaiken aivopesun itseensä kotimaisilta medioilta, olematta kykenevä itsenäiseen ja objektiiviseen ajatteluun?
En voisi, koska en halua sekaantua mieheen joka kannattaa moista öykkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos perustelisi sen jotenkin järkevästi ja tavalla, jonka voisin sulattaa.
Näin ajattelen itsekin. Ei mun seurustelukumppanin tarvitse omata kaikkia arvoja joita itse omaan.
Ei minunkaan kumppanini tarvitse kaikkia samoja arvoja jakaa, mutta perusarvojen pitäisi olla kohdallaan. Luotettavuutta pidetään kumppanissa yleisesti yhtenä tärkeimmistä ominaisuuksista, jos ei tärkeimpänä. Jos pitää patologista valehtelijaa tosi jees-miehenä, tuskin arvostaa rehellisyyttä ylipäätäänkään.
Mitä Trumpin kannattaminen tarkoittaa? Minä en halunnut Hillarya, enkä pidä siitä että länsimaat ovat ideologisesti valuneet feministien ja ääri"suvaitsevaisten" mukana vaarallisen vasemmalle. Haluan palauttaa neutraalin keskustelevan ja aikuisen yhteiskunnan, jossa ei olla koko ajan äärijotain.
Toivon, että Trump ja Brexit järkiinnyttää maailman, mutta ei niin, että se heilahtaa saman verran oikealle kuin se oli vasemmalla. Toivon, että EU ei hajoa tähän, vaan vahvistuu tästä. Trumpia ei olisi ikinä valittu 5 vuotta sitten, mutta vasemmisto aiheutti ihmisissä oksennusreaktion, jonka tulos näyttää Donald Trumpilta.
Teidän on hyvä tietää, että olen tähän asti äänestänyt lähinnä vihreitä tai vasemmistoa, eli en ole oikeistolainen.
Moni seurusteleekin - tietämättään. Moni seurustelee myös persun kanssa tietämättään.
Itsekin sanon vaimolle äänestäväni kokoomusta, mutta olen äänestänyt persuja jo vuodesta 2007.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos perustelisi sen jotenkin järkevästi ja tavalla, jonka voisin sulattaa.
Näin ajattelen itsekin. Ei mun seurustelukumppanin tarvitse omata kaikkia arvoja joita itse omaan.
Mitkä ovat sellaiset perustelut Trumpin kannattamiselle, jotka te hyväksyisitte?
Mä en voisi seurustella kenenkään semmoisen kanssa joka äänestää vasemmistoliittoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan kumppanini tarvitse kaikkia samoja arvoja jakaa, mutta perusarvojen pitäisi olla kohdallaan. Luotettavuutta pidetään kumppanissa yleisesti yhtenä tärkeimmistä ominaisuuksista, jos ei tärkeimpänä. Jos pitää patologista valehtelijaa tosi jees-miehenä, tuskin arvostaa rehellisyyttä ylipäätäänkään.
Trumpia voi myös kannattaa pitämättä Trumpista persoonana.
Tottakai. Mielummin kuin sandersia äänestäneen. Tuollainen mies olisi liian naismainen minun makuun.
Miten tämä asia on oikea este? Eihän yksikään mies oikeasti puhu naisensa kanssa politiikasta, ihan kuin eivät juttele koiralleen molekyylikemiasta.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Mitä Trumpin kannattaminen tarkoittaa? Minä en halunnut Hillarya, enkä pidä siitä että länsimaat ovat ideologisesti valuneet feministien ja ääri"suvaitsevaisten" mukana vaarallisen vasemmalle. Haluan palauttaa neutraalin keskustelevan ja aikuisen yhteiskunnan, jossa ei olla koko ajan äärijotain.
Toivon, että Trump ja Brexit järkiinnyttää maailman, mutta ei niin, että se heilahtaa saman verran oikealle kuin se oli vasemmalla. Toivon, että EU ei hajoa tähän, vaan vahvistuu tästä. Trumpia ei olisi ikinä valittu 5 vuotta sitten, mutta vasemmisto aiheutti ihmisissä oksennusreaktion, jonka tulos näyttää Donald Trumpilta.
Teidän on hyvä tietää, että olen tähän asti äänestänyt lähinnä vihreitä tai vasemmistoa, eli en ole oikeistolainen.
Miten se "vaarallisen vasemmalle" valuminen käytännössä näkyy? Kaikissa länsimaissa tuloerot ovat räjähtäneet 2000-luvun aikana. Suomessa kokoomus on ollut hallituksessa 26 vuotta viimeisten 30 vuoden aikana. Se valtion omaisuus, joka ei ole seinään pultattu, on myyty sijoittajille.
Voisin. En tiedä Amerikan politiikasta mitään ja median juttuihin olen lakannut uskomasta jo vuosia sitten. Mies saa kannattaa vaikka Kalle Kustaata jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpia voi myös kannattaa pitämättä Trumpista persoonana.
Trumpia kannattaessaan kannattaa "vaihtoehtoisten totuuksien" Yhdysvaltoja, maata, joka suhteessaan todellisuuteen kuin entinen Neuvostoliitto. Se on meille länsimaisten perusarvojen kuten kannattajille erittäin vastenmielistä.
Kyllä, koska vaikka Trumppia 'kannattaa', eli valitsee Trumpin hillaryn sijaan ei tarkoita sitä, että olisi samanlainen kuin Trump.
Joo jos se ei jauha mulle mitään politiikasta
Mulla ei ole miehelle isoja vaatimuksia. Saa olla vaikka 160 cm pitkä, kalju ja punanenäinen. Mutta jumalauta, ei saa olla tyhmä eikä ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se "vaarallisen vasemmalle" valuminen käytännössä näkyy? Kaikissa länsimaissa tuloerot ovat räjähtäneet 2000-luvun aikana. Suomessa kokoomus on ollut hallituksessa 26 vuotta viimeisten 30 vuoden aikana. Se valtion omaisuus, joka ei ole seinään pultattu, on myyty sijoittajille.
Tämän selittämiseen tarvitaisiin aika paljon aikaa, minun pitäisi esittää useita lähteitä ja videoita, ja mielellään selittää asiat puhuen kuin kirjoittamalla.
Ja nyt puhutaan koko länsimaista, ei vain Suomesta. Suurin osa todisteista ja materiaalista olisi englanniksi ja vaatisi useita tunteja tutustumista.
Tuloerot ovat kasvaneet ja Suomi on ollut kuten sanoit kokoomuksen vallassa suuren osan ajasta. Mutta vasemmistolaisuus näkyy instituutioissa. Media, akatemia ja poliittinen korrektius on nykyään feministien käsissä. Koulutus, lastenhoito ja erilaiset organisaatiot niin ikään ovat vasemmistolaistuneet.
Sanotaanko näin, että se tapa jolla äärivasen on tullut takaisin yhteiskuntiin on sellainen, mille ei varsinaisesti ole ollut poliittista vastahankaa. Naisten- ja vähemmistöjen oikeudet ovat todella toimiva tapa murtautua muuten oikeistolaiseen yhteiskuntaan instituutioiden kautta.
Jos, ette ole huomanneet, niin feminismi perustuu jatkuvalle propagandalle. Se on päivittäistä jankuttamista eri muodoissaan. Se on syyllistämistä, kahdehtimista ja kaikenlaisten pikkuasioiden esille nostamista. Ja etenkin feminismi haluaisi puuttua siihen, miten me ollaan, puhutaan ja pariudutaan. Feminismiä ymmärtääkseen pitää lukea George Orwellin kirjat ja tutustua sekä kommunismiin, että kansallissosialismiin. Minä olen sataprosenttisen vakuuttunut, että feminismi on korrutoinut ideologia, joka on kuin susi lampaiden vaatteissa, ja joka johtaa täysin varmasti ihmisten kiusaamiseen ja riistoon. Feminismi on myös kostoideologia, kuten on myös sen sukulaiset Black Lives Matter ja SJW. He hakevat kollektiivista oikeutusta asioille, jotka ovat tapahtuneet ennen kuin kukaan meistä on syntynyt, syistä joita monetkaan meistä ei enää ymmärrä laittaa historialliseen kontekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, en seurustelisi Trumppia kannattavan naisen kanssa.
Taidat olla joku ituhippi?
En.