Voisitko seurustella miehen kanssa joka kannattaa Trumppia?
Kommentit (94)
En. Trump on itsekäs vihamielinen idiootti. Kuin myös kannattajansa. Kyllähän sen näistä palstakirjoitteluistakin näkee. Miksi sellaisen kanssa haluaisi olla yhtään missään tekemisissä. Mieluummin keskityn ihmisiin, jotka haluavat positiivista muutosta kuin oksentaa vihansa ja katkeruutensa muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
En. Ja jos et ymmärrä miksi, niin olet joka tapauksessa liian tyhmä kumppani minulle.
Tämä.
Naiset kannattavat rajatonta maahanmuuttoa ja kansalaisuuden saaminen pelkästään pyytämällä kelle tahansa, joten kaikki tähän kysymykseen vastaavat naiset vastaavat ei.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kannattavat rajatonta maahanmuuttoa ja kansalaisuuden saaminen pelkästään pyytämällä kelle tahansa, joten kaikki tähän kysymykseen vastaavat naiset vastaavat ei.
Höpöhöpö, suurin osa miehistäkin vihaa trumppia.
Öö kyllä voisin. Mutta jos mies kannattaisi esim clintonia, niin en voisi. Jotenkin huvittavaa katsoa mielenosoituksia ja kirjoituksia trumppia vastaan vaikka hän ja Putin voi olla tämän maailman pelastus. Ottakaa ihmiset asioista enemmän selvää ennen kuin rupeatte laukomaan typeriä mielipiteitänne.
Vierailija kirjoitti:
En. Ja jos et ymmärrä miksi, niin olet joka tapauksessa liian tyhmä kumppani minulle.
Jos joku tässä on liian tyhmä, niin se olet kyllä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän, kuten muunkin naisten edesvastuuttomuuden ja järjen puutteen vuoksi on jo valtava määrä ihmisiä, myös älykkäitä naisia, jotka vastustavat naisten äänioikeutta ja toivovat sen välitöntä peruuttamista.
Trumppia ihailevat miehet ovat rumia, tyhmiä ja oksettavia, eli en todellakaan seurustelisi.
Pizzagate, käykää lukemassa juttuja netistä. Eiköhän ala mieli muuttumaan trumpista. Ja jos ei ala, olet psykopaatti ja kuulut ihan samaan kastiin kuin muut eliitin jäsenet.
Kannatan itse, joten tietysti. Vasemmistolaisen kanssa en seurustelisi.
Kyllä, erittäin mielellän seurustelisin. Trump-vihaajat taas ovat liian suvaitsemattomia ja kapeakatseisia seurustelukumppanikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, suurin osa miehistäkin vihaa trumppia.
Ainoastaan se tyhmin osa miehistä, joka on tullut aivopestyksi ja joilla ei ole loogisen ajattelukyvyn lisäksi ymmärrystä oikean ja väärän-, eikä hyvän ja pahan eroista.
Vierailija kirjoitti:
Trumppia ihailevat miehet ovat rumia, tyhmiä ja oksettavia, eli en todellakaan seurustelisi.
Jos ulkonäöstä puhutaan, huomasin katsellessani kuvia Trumpin vastaisista mielenosoituksista, että Trumppia vastustavat naiset eivät varsinaisesti olleet sieltä viehättävimmästä päästä. Feministit harvoin ovat.
N30
Mun mies höpötteli Trumpista ja sanoi että ennemmin kuin Clinton. (Molemmat pidimme Sandersista eniten...) ja sitten tahallaan provosoin häntä höpisemään lisää Trumpista. Ei minua haittaa vaikka hänelle Trumppi enemmän mieleen. Jos olisin itse ollut amerikkalainen niin en tiedä kumpaa olisin äänestänyt kun en pitänyt Clintonista kyllä yhtään mutta Trumpkaan ei oikein iskenyt.. Varmaan olisi jäänyt äänestämättä. Mutta jos Sanders olisi ollut loppukisassa mukana niin ehdottomasti hän olisi saanut äänemme.
Trump oli amerikkalaisille parempi valinta kuin Clinton. Mutta suomalaiselle Trumpin valinta ei ole kovin suotuisa. Mielestäni suomi tarvitsisi oman Trumpmaisen hahmon johtamaan, joka uskaltaa parantaa tätä maata. Tosin jos Trump olisi suomessa hallitsija, niin suurin osa Trumpin suomikannattajista kärsisi - meinaan olen saanut kuvan että suurin osa suomessa Trumpin fanaattisista ihailijoista on jonkin asteen työtön tai tuen saaja tai jokin loinen. Eli niin, Trump ei karsisi suomessa heti kaikki etuudet loisilta pois. :) Ei hän ymmärtäisi miksi pitää maksaa työttömille tuet, asumiset ja kaikki. Samalla saisi kyytiä myös eläkkeet ja kaikki ilmaiset edut kuten koulut jne.