Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka kannattaa Trumppia?

Vierailija
30.01.2017 |

Kysymys naisille. Ja perustelut mukaan.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja jos et ymmärrä miksi, niin olet joka tapauksessa liian tyhmä kumppani minulle.

Vierailija
2/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, arvomaailmat eivät kohtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.Jokaisella saa olla oma mielipide.

Vierailija
4/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, en seurustelisi Trumppia kannattavan naisen kanssa.

Vierailija
5/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sun miehellä olla myös täysin erilainen arvomaailma vai tarkoittaako erilaisen mielipiteen salliminen sit kuitenkin sitä, että jaat saman arvomaailman ja oikeastaan ne mielipiteetkin?

Vierailija
6/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän sellaista ihmistä tietämättömänä ja populistisena poliittiselta kannaltaan. Kumpikin vastenmielisiä asenteita/piirteitä.

Lisäksi jokainen tuntemani Trumpin kannattaja on rasisti ja kauhean kiihkeä kannassaan. En jaksaisi sellaista paasausta.

Ei se tietenkään kenenkään ihmisarvoa vähennä, mutta seurustellessa samankaltainen arvomaailma ja sivistystaso ovat aina plussaa.

Vierailija
7/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
8/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en, jos oikeasti kannattaa Trumpia ja pitää hänen toimiaan ja sanomisiaan hyvinä tai millään tavalla järkevinä niiden seurausten kannalta.

Sitten taas jos on lähinnä sitä mieltä että Trump on pienempi paha kuin H. Clinton (vaikkakin täysidiootti), niin voisin. Tällaisten ihmisten kanssa on tullut käytyä hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja, vaikka ollaankin eri mieltä siitä, kumpi paskoista on paskempi.

Vierailija
9/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voit oikeasti seurustella sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä pillunkourija, raiskaaja, rasisti, KKK:ta liehusteleva narsisti, joka haluais panna myös omaa tytärtään on hyvä presidentti? "Ihan vaan erilaisista mielipiteistä tässä on kyse, pusipusi..."

Vierailija
10/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En usko, että voisin luottaa ihmiseen, joka kannattaa patologista valehtelijaa. Tässä ollaan niin sanotusti perusarvojen äärellä.

Vierailija
11/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin koska jokiasella on omat mielipiteensä.

Vierailija
12/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli Bernien kannattajia. En pystyisi mitenkään jakamaan elämääni itsekkään juntin kanssa mitä Trumpin jengi on.

Vierailija
14/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
15/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kannattaa Trumpia.

Inhoan Trumpia julkikuvaa ja aiempaa, sairasta ulosantia, mutta olen tyytyväinen hänen valintaansa Clintonin sijasta.

Vierailija
16/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Tähän ei todellakaan tarvita perusteluja.

Minusta mies, joka kannattaa Trumpia, saisi puolestaan esittää perustelut sille, miksi yhdenkään naisen pitäisi koskaan edes vilkaista häneen päin.

Vierailija
17/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenhän voisi tietysti esittää niinkin, että voisitko seurustella naisvihamielisen rasistisen äärioikeistolaisen persun kanssa, koska juuri heitähän suomalaiset Trumpin kannattajat 100% ovat.

Vierailija
18/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos perustelisi sen jotenkin järkevästi ja tavalla, jonka voisin sulattaa.

Vierailija
19/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, jos perustelisi sen jotenkin järkevästi ja tavalla, jonka voisin sulattaa.

Näin ajattelen itsekin. Ei mun seurustelukumppanin tarvitse omata kaikkia arvoja joita itse omaan.

Vierailija
20/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi