Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka kannattaa Trumppia?

Vierailija
30.01.2017 |

Kysymys naisille. Ja perustelut mukaan.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
42/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska vaikka Trumppia 'kannattaa', eli valitsee Trumpin hillaryn sijaan ei tarkoita sitä, että olisi samanlainen kuin Trump. 

Ootko yhtään lukenut tai kuunnellut näitä Trump-kannattajia? Tasan tarkkaan ovat samanlaisia. Aivan naiivia tuollainen uskottelu, etteivät muka olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se "vaarallisen vasemmalle" valuminen käytännössä näkyy? Kaikissa länsimaissa tuloerot ovat räjähtäneet 2000-luvun aikana. Suomessa kokoomus on ollut hallituksessa 26 vuotta viimeisten 30 vuoden aikana. Se valtion omaisuus, joka ei ole seinään pultattu, on myyty sijoittajille.

Tämän selittämiseen tarvitaisiin aika paljon aikaa, minun pitäisi esittää useita lähteitä ja videoita, ja mielellään selittää asiat puhuen kuin kirjoittamalla.

Ja nyt puhutaan koko länsimaista, ei vain Suomesta. Suurin osa todisteista ja materiaalista olisi englanniksi ja vaatisi useita tunteja tutustumista.

Tuloerot ovat kasvaneet ja Suomi on ollut kuten sanoit kokoomuksen vallassa suuren osan ajasta. Mutta vasemmistolaisuus näkyy instituutioissa. Media, akatemia ja poliittinen korrektius on nykyään feministien käsissä. Koulutus, lastenhoito ja erilaiset organisaatiot niin ikään ovat vasemmistolaistuneet.

Sanotaanko näin, että se tapa jolla äärivasen on tullut takaisin yhteiskuntiin on sellainen, mille ei varsinaisesti ole ollut poliittista vastahankaa. Naisten- ja vähemmistöjen oikeudet ovat todella toimiva tapa murtautua muuten oikeistolaiseen yhteiskuntaan instituutioiden kautta.

Jos, ette ole huomanneet, niin feminismi perustuu jatkuvalle propagandalle. Se on päivittäistä jankuttamista eri muodoissaan. Se on syyllistämistä, kahdehtimista ja kaikenlaisten pikkuasioiden esille nostamista. Ja etenkin feminismi haluaisi puuttua siihen, miten me ollaan, puhutaan ja pariudutaan. Feminismiä ymmärtääkseen pitää lukea George Orwellin kirjat ja tutustua sekä kommunismiin, että kansallissosialismiin. Minä olen sataprosenttisen vakuuttunut, että feminismi on korrutoinut ideologia, joka on kuin susi lampaiden vaatteissa, ja joka johtaa täysin varmasti ihmisten kiusaamiseen ja riistoon. Feminismi on myös kostoideologia, kuten on myös sen sukulaiset Black Lives Matter ja SJW. He hakevat kollektiivista oikeutusta asioille, jotka ovat tapahtuneet ennen kuin kukaan meistä on syntynyt, syistä joita monetkaan meistä ei enää ymmärrä laittaa historialliseen kontekstiin. 

Feminismi sitä, feminismi tätä. Vähemmistön oikeudet vie miesten oikeudet. Blaa blaa blaa. Yhyy.

Vierailija
44/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se "vaarallisen vasemmalle" valuminen käytännössä näkyy? Kaikissa länsimaissa tuloerot ovat räjähtäneet 2000-luvun aikana. Suomessa kokoomus on ollut hallituksessa 26 vuotta viimeisten 30 vuoden aikana. Se valtion omaisuus, joka ei ole seinään pultattu, on myyty sijoittajille.

Tämän selittämiseen tarvitaisiin aika paljon aikaa, minun pitäisi esittää useita lähteitä ja videoita, ja mielellään selittää asiat puhuen kuin kirjoittamalla.

Ja nyt puhutaan koko länsimaista, ei vain Suomesta. Suurin osa todisteista ja materiaalista olisi englanniksi ja vaatisi useita tunteja tutustumista.

Tuloerot ovat kasvaneet ja Suomi on ollut kuten sanoit kokoomuksen vallassa suuren osan ajasta. Mutta vasemmistolaisuus näkyy instituutioissa. Media, akatemia ja poliittinen korrektius on nykyään feministien käsissä. Koulutus, lastenhoito ja erilaiset organisaatiot niin ikään ovat vasemmistolaistuneet.

Sanotaanko näin, että se tapa jolla äärivasen on tullut takaisin yhteiskuntiin on sellainen, mille ei varsinaisesti ole ollut poliittista vastahankaa. Naisten- ja vähemmistöjen oikeudet ovat todella toimiva tapa murtautua muuten oikeistolaiseen yhteiskuntaan instituutioiden kautta.

Jos, ette ole huomanneet, niin feminismi perustuu jatkuvalle propagandalle. Se on päivittäistä jankuttamista eri muodoissaan. Se on syyllistämistä, kahdehtimista ja kaikenlaisten pikkuasioiden esille nostamista. Ja etenkin feminismi haluaisi puuttua siihen, miten me ollaan, puhutaan ja pariudutaan. Feminismiä ymmärtääkseen pitää lukea George Orwellin kirjat ja tutustua sekä kommunismiin, että kansallissosialismiin. Minä olen sataprosenttisen vakuuttunut, että feminismi on korrutoinut ideologia, joka on kuin susi lampaiden vaatteissa, ja joka johtaa täysin varmasti ihmisten kiusaamiseen ja riistoon. Feminismi on myös kostoideologia, kuten on myös sen sukulaiset Black Lives Matter ja SJW. He hakevat kollektiivista oikeutusta asioille, jotka ovat tapahtuneet ennen kuin kukaan meistä on syntynyt, syistä joita monetkaan meistä ei enää ymmärrä laittaa historialliseen kontekstiin. 

Kiitoksia pitkästä ja tälle palstalle harvinaisen asiallisesta vastauksesta.

Feminismi ei ole se, joka vie kiusaamiseen ja riistoon - elämme jo kiusaamisen ja riiston maailmassa. Itse olen Saarnaajani lukenut, ei mitään uutta auringon alla. Kahdeksan rikkainta omistaa enemmän kuin 3,5 miljardia köyhintä. Me olemme nähneet, mitä se on historiassa tarkoittanut, eikä ihminen ole muuttunut.

Olen pahoillani niiden valkoisten lihaasyövien heteromiesten puolesta, jotka eivät ole rikkaita ja vaikutusvaltaisia, mutta jotka joutuvat kantamaan toistenkin moraaliset taakat. Vielä enemmän pahoillani olen kuitenkin eräiden muiden ryhmien puolesta, joilla menee vielä huonommin.

Vierailija
45/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi sitä, feminismi tätä. Vähemmistön oikeudet vie miesten oikeudet. Blaa blaa blaa. Yhyy.

Jos kyse olisikin jostain oikeuksista. Kun ei ole. Kyse on vipuvarresta, jolla kauniilla asioilla hankitaan valtaa ja rahaa, sekä ajetaan poliittisia agendoja. Kyse on uhriutumisesta.

Aito tasa-arvo pyrkisi siihen, että ei erotella. Feministinen ideologia taasen pyrkii erotteluun. Se pyrkii löytämään yhä spefisempiä vähemmistöjä, jonka oikeuksista voisi sitten itkeä.

Feminismin opetuksiin kuulu esim. uhriluokittelu, jossa pyritään tunnistamaan omat privileegiot. Siinä esim. koululuokka jaetaan eri etnisiin ryhmiin ja tietysti myös sukupuolen mukaan, ja katsotaan ketkä ovat uhrihierarkiassa korkealla ja ketkä ei. 

Musta mies Morgan Freeman kertoo, miksi Black History Month on typerä idea:

Vierailija
46/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkkini kirjoitti:

Mä en voisi seurustella kenenkään semmoisen kanssa joka äänestää vasemmistoliittoa

Samoin! Perustelu: En jaksa pidemmän päälle katsella tavattoman tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
47/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en, jos oikeasti kannattaa Trumpia ja pitää hänen toimiaan ja sanomisiaan hyvinä tai millään tavalla järkevinä niiden seurausten kannalta.

Sitten taas jos on lähinnä sitä mieltä että Trump on pienempi paha kuin H. Clinton (vaikkakin täysidiootti), niin voisin. Tällaisten ihmisten kanssa on tullut käytyä hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja, vaikka ollaankin eri mieltä siitä, kumpi paskoista on paskempi.

Juurikin näin. Itse seurustelen alempana kuvatun vieläpä persun kanssa. Itse olen vihreä. Ihan hyvin menee, kun molemmilla riittää kunnioitusta toisen arvomaailmalle. Aina ei ole helppoa olla niin eri mieltä maailman menosta tietysti, mutta olemme aina löytäneet yhteisen sävelen. Mä olen myös vegaani ja hän sekasyöjä, ja kaikkia muitakin vastakohtia löytyy. Arvostan häntä silti enemmän kuin monia sellaisia, jotka eivät viitsi olla perillä politiikasta.

Vierailija
48/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siis kirjoittaa miäs, joka väittää ihan pokerilla äänestäneesä vihreitä ja vasemmistoa :D Vittu mitä paskaa!

No joo tällasiahan nämä keppihevosella ratsastelevat uhriutujat ovat. Ovat muka aina jotain muuta, mitä oikeasti ovat.

Vierailija
49/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Arvomaailmamme olisivat liian erilaiset.

Muuten en kyllä ole arvoista mitenkään erityisen tarkka, ts. erilaisetkin ihmiset voivat toimia hyvin yhdessä. Mutta Trump olisi yksinkertaisesti minullekin liikaa. Jos ihminen on sitä mieltä, että on ok että yksi maailman vaikutusvaltaisimmista ihmisistä on narsistinen valehtelija-sovinisti-rasisti, niin... ei.

Vierailija
50/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ei ole se, joka vie kiusaamiseen ja riistoon - elämme jo kiusaamisen ja riiston maailmassa. Itse olen Saarnaajani lukenut, ei mitään uutta auringon alla. Kahdeksan rikkainta omistaa enemmän kuin 3,5 miljardia köyhintä. Me olemme nähneet, mitä se on historiassa tarkoittanut, eikä ihminen ole muuttunut.

Olen pahoillani niiden valkoisten lihaasyövien heteromiesten puolesta, jotka eivät ole rikkaita ja vaikutusvaltaisia, mutta jotka joutuvat kantamaan toistenkin moraaliset taakat. Vielä enemmän pahoillani olen kuitenkin eräiden muiden ryhmien puolesta, joilla menee vielä huonommin.

Kuten esim. kaveri joka hakee ruokaa taloyhtiöni roskiksesta. Valkoinen mies. Lihaa hän tuskin syö, koska se lienee yleensä pilaantunutta, mutta kuka tietää.

Kantsisi olla kuitenkin huolissaan niistä valkoisista miehistä, sillä ne siitä sitten radikalisoituvat ja laiva on pian nurin sillä menolla. Miesten syrjiminen johtaa anarkiaan ja merkkejä siitä onkin jo.

Vierailija
51/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi edes persua.

Vierailija
52/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siis kirjoittaa miäs, joka väittää ihan pokerilla äänestäneesä vihreitä ja vasemmistoa :D Vittu mitä paskaa!

No joo tällasiahan nämä keppihevosella ratsastelevat uhriutujat ovat. Ovat muka aina jotain muuta, mitä oikeasti ovat.

Katsos kun kaikki ihmiset eivät ole mustavalkoisia!

Vierailija
53/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten esim. kaveri joka hakee ruokaa taloyhtiöni roskiksesta. Valkoinen mies. Lihaa hän tuskin syö, koska se lienee yleensä pilaantunutta, mutta kuka tietää.

Kantsisi olla kuitenkin huolissaan niistä valkoisista miehistä, sillä ne siitä sitten radikalisoituvat ja laiva on pian nurin sillä menolla. Miesten syrjiminen johtaa anarkiaan ja merkkejä siitä onkin jo.

Minä olen kyllä huolissani kaikista, joilla ei ole varaa ruokaan. Juuri sinä sanot tuolla aiemmin, että aito tasa-arvo ei pyri uhriluokitteluun, ja nyt sorrut samaan.

Vierailija
54/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Enkä myöskään perussuomalaisia äänestävän kanssa.

Jokaisella on toki oikeus mielipiteisiin ja poliittiseen kantaansa, mutta en ryhtyisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka perusarvot poikkeaisivat omistani näin suuresti. Seuraan itse politiikkaa aktiivisesti, olen opiskellut yhteiskuntatieteitä ja mm. ihmisoikeudet, sosiaalinen oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo ovat minulle tärkeitä. 

Minua saa ihan vapaasti nimitellä vihervassariksi, mädättäjäksi, suvakiksi tms. Ei haukku haavaa tee. Kotiani tai sänkyäni en kuitenkaan tule koskaan jakamaan rasistin, äärikonservatiivin, sovinistin tai uskonnollisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
55/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen kanssa. Pitäisikö juosta?

Vierailija
56/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, todennäköisesti kaikki jotain naistenhakkaajia.

Vierailija
57/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en, jos oikeasti kannattaa Trumpia ja pitää hänen toimiaan ja sanomisiaan hyvinä tai millään tavalla järkevinä niiden seurausten kannalta.

Sitten taas jos on lähinnä sitä mieltä että Trump on pienempi paha kuin H. Clinton (vaikkakin täysidiootti), niin voisin. Tällaisten ihmisten kanssa on tullut käytyä hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja, vaikka ollaankin eri mieltä siitä, kumpi paskoista on paskempi.

Juurikin näin. Itse seurustelen alempana kuvatun vieläpä persun kanssa. Itse olen vihreä. Ihan hyvin menee, kun molemmilla riittää kunnioitusta toisen arvomaailmalle. Aina ei ole helppoa olla niin eri mieltä maailman menosta tietysti, mutta olemme aina löytäneet yhteisen sävelen. Mä olen myös vegaani ja hän sekasyöjä, ja kaikkia muitakin vastakohtia löytyy. Arvostan häntä silti enemmän kuin monia sellaisia, jotka eivät viitsi olla perillä politiikasta.

No teidänkaltaisia mä ainakin arvostan eniten tässä maailmassa. Ihmiset nostaa itseään ylös ja painaa muita alas. Te olette mun mielestä esimerkki fiksuista ja suvaitsevaisista ihmisistä. Pitäkää tuo!

Vierailija
58/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä huolissani kaikista, joilla ei ole varaa ruokaan. Juuri sinä sanot tuolla aiemmin, että aito tasa-arvo ei pyri uhriluokitteluun, ja nyt sorrut samaan.

Että, jos siis mainitsen että on valkoisia miehiä, jotka ovat asunnottomia, niin minä uhriluokittelen kaikki valkoiset miehet kodittomiksi?

Ei. Se tarkoittaa, että vastoin oletusta kaikilla vakoisilla miehillä ei mene hyvin tai edes keksinkertaisesti. 

Sattuu kuitenkin olemaan niin, että  suomalaiset syrjäytyneet miehet kuuluvat meidän lähiyhteiskuntaan, meidän yhteiskuntamme ongelmiin, meidän verorahapiiriin. 

On feminismille tyypillistä väittää, että juu, kyllähän me miehistäkin välitetään, mutta ensin kaikki muut, koska miehillä niin hyvin.

Mutta tämä on nyt toissijaista tässä ketjussa. Me emme tarvitse feminismiä tasa-arvoon. Erotteleva kieli on peräisin feminismistä ja Marxilaisuudesta, josta feminismi mallinsa on kopioinut.  Ihmisoikeusia voi ajaa ilman feminismiä, itseasiassa ihmisoikeusia pitäisi ajaa sukupuolineutraalin nimen alla.

Vierailija
59/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ei tajua, että jenkit joutu valittemaan kahdesta paskasta.

Vierailija
60/94 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä mieltä mun mies on Trumpista, enkä välitä. Hän on hyvässä asemassa, sivistynyt, fiksu ja ihana mies kaikin puolin. Tämäkin palsta on täynnä vihaa huokuvia ihmisiä, joilla ei ole mitään kykyä itsekriittisyyteen. Erilaiset mielipiteet ei meitä tuhoa vaan viha, etenkin se viha, jolle me olemme sokeita. (Yleensä itsessämme)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme