Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei tunne miehiä kohtaan mitään romanttista?

Vierailija
30.01.2017 |

Pahoittelen vertausta mutta mielestäni se olisi sama asia kuin julistaisin julkisesti suhdetta koiraani. Koiraan voi kiintyä mutta koira ei ole sosiaalisesti niin kehittynyt vieteistään että sen antamaa huomiota voisi pitää totena. Koira kuolaa minun antamaani keksiä mutta myös naapurin keksiä. Koira ei kykene moraaliin.

Lähinnä nauran itseni halki jos joku mies oikeasti luulee minun välittävän hänen antamastaan huomiosta. Se ei ole minkään arvoista. Miehen seksuaalisuus on arvotonta sillä se on helppoa, kevytkenkäistä ja valikoimatonta.

En ole ikinä ymmärtänyt miten voi vakavissaan istua miehen kanssa treffeillä ja leikkiä kommunikaatiota kun mies haluaa vain yhtä asiaa ja sitä yhtä asiaa halutaan melkein kaikilta naisilta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän eläimet ihan aidosti kiintyy hoitajiinsa ja reagoivat erilailla kuin ventovieraisiin.

Mikä tulee taas miehiin...No jaa. Olen kanssa käsittänyt että huvikseen voivat harrastaa seksiä melkein kenen kanssa tahansa mutta parisuhteen perustamisen kanssa ovat vähän valikoivimpia. Jotenkin epäilen että miehille kiintymys ei riipu niin paljon henkilön persoonallisuudesta kuin naisilla. Eli kuka tahansa tarpeeksi hyvännäköinen kyllä kelpaa vaimoksi tai tyttöystäväksi.

Ne harvat kerrat kun joku mies on ollut musta vakavissaan kiinnostunut olen jotenkin tuntenut että se on jo omassa päässään päättänyt millainen olen ja tuntuu viittaavan kintaalla kaikkeen mitä itsestäni kerron.

Vierailija
2/2 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et ole ainoa, kuten ei ole vittu kukaan mukaan, joka aloittaa "Olenko ainoa...". Lopettakaa se jo. 

Kyseessä on kohdallasi aromanttisuus. Vaikutat sen lisäksi myös aseksuaalilta. Googlaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi