Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
41/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran tiedustellut myyjältä, että missä ne teidän silmänpoistoaineet on? :D

Vierailija
42/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta eräs aikuinen ihminen ihan oikeasti kysyi sammakon nuijapäitä nähdessään, että ovatko ne käärmeenpoikasia.

Tämähän ei sinänsä ollut "tyhmä" kysymys, kyseinen ihminen oli ilmeisesti vain nukkunut biologian tunnilla eikä ollut milloinkaan ollut sen vertaa suurien keskustojen ulkopuolella että olisi koskaan moisia kummallisuuksia nähnyt. Tämä seuraava sen sijaan on aidosti aivan käsittämätön:

Töissä, omassa hoitohuoneessani ollessani, kollega tuli kesken työpäivän kysymään "Miksi olet täällä?", no jaa...veistelenpä puulusikoita huvikseni. Hän on tosin välillä muutenkin hivenen pihalla, joten ehkä hän oli unohtanut että olin vuorossa tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihan aikuinen nainen n. 25v. kysyi, että miksi ton koiran suusta tulee savua, kun koiran hengitys höyrysi pakkasella

Vierailija
44/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaatko sä postia?"

Olin töissä jakamassa postia.

Vierailija
45/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oli uutinen, jossa joku nainen oli leikannut mieheltä peniksen irti ja mies kuoli ilmeisesti verenhukkaan.

Ystäväni kuunteli juttua silmät pyöreinä ja kysyi, että ai kuoleeko miehet jos niiltä leikkaa peniksen pois?

Vierailija
46/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipsi jalassa nojasin kyynärsauvoihin. Eikös siinä tuttu kysäissyt että onko mulla jalka murtunut. Juu ei ole, tämä on naapurin Jaskan kipsi, halusin vaan kokeilla sitä...

Vierailija
47/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioajoilta jäi mieleen lounaskeskustelu, jossa tuli puheeksi silloinen Irakin sota ja siihen liittyen presidentti Bush ja Sadam Hussein. Meitä istui pöydässä kolme tyttöä ja kaksi meistä keskusteli aktiivisemmin. Kolmas osapuoli oli ensin pitkään hiljaa, kuunteli meitä tarkkaavaisesti ja lopulta tokaisi:"siis ovatko ne kaksi eri henkilöä? Olen aina luullut että se on yksi ja sama, Busshein". Kysyimme häneltä, että minkä maan presidentiksi tai hallitsijaksi hän oli tämän keksimänsä Busshein ajatellut, mutta siihen hän ei osannut vastata.

Toinen hauska lukiosta mieleen jäänyt keskustelu oli koeviikolla. Näin käytävällä tytön, joka oli moikkaustuttu ja kysyin häneltä, että miten päivän koe meni. Tyttö kertoi, että oli uusimassa maantiedon koetta ja se oli ollut aika kinkkinen yhden kysymyksen takia. Kysymyksessä oli pyydetty vertailemaan Suomen, Chilen ja Kanadan ilmastoa. Sitten hän puuskahti "mietin koko kokeen ajan, että missä vitussa on Kanada??"

Vierailija
48/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun lapsi on noin lyhyt? Ja vielä lapsen kuullen. Äiti sitten selittämään että ei sinussa mitään vikaa ole.

Vierailija
49/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi sulla on lasit?"

Aika monta syytä laseille kyllä löytyy! Esim. vaikka likinäkö, karsastus ja hajataitto...

Minulla on ollut silmälasit, vaikka näköni on todella hyvä. Kärsin piilokarsastuksesta ja hajataitosta, ja sain päänsäryn, jos tein tarkkaa töitä laseitta. En kuitenkaan pitänyt silmälaseja koko aikaa. Minua ärsytti suunnattomasti, kun kysyttiin esim "Miten voit nähdä tuon asian, kun sinulla ei nyt ole niitä laseja?"

Vierailija
50/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut 3d telkkarin ja tyttöystävä laittoi 3d-lasit päähän, katseli ympärilleen ja kysy: toimiiks nää ilman telkkariakin, näkyykö maailma kolme deenä näillä...

Perus blondi :-D

Vierailija
51/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vessaa?

Ei, me käydään tarpeilla parvekkeella 😉

Vierailija
52/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostanut 3d telkkarin ja tyttöystävä laittoi 3d-lasit päähän, katseli ympärilleen ja kysy: toimiiks nää ilman telkkariakin, näkyykö maailma kolme deenä näillä...

Perus blondi :-D

Teini-ikäinen siskoni kysyi samaa, kun isäni osti heille kotiin 3D -telkkarin.

Vierailija
53/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks 80-luvulla kissoja?

Vierailija
54/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on Kiinalla ja Japanilla?

Miksi tuo on typerä kysymys? Sehän on erittäin laaja kysymys. 

Vierailija
55/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että onko vanhemmat kotona.

Soittaja oli puhelinmyyjä ja minun ääneni ei kai kuulostanut kolmekymppiseltä.

Kerroin että kuolivat vuosi sitten.

Tästä tuli mieleen, kun n. 10-vuotiaana vastasin kotimme lankapuhelimeen ja puhelinmyyjä siellä kauppasi jotain tuotetta sanoin "että jos sinulla on lapsia tai lapsenlapsia niin tämähän olisi hyvä"

Vähän meni hämilleen kun totesin että nyt haen äitin puhelimeen :D

Vierailija
56/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh osa vastauksista ei edes ollut oikeita kysymyksiä esim jos joku kysyy "lenkillekkö ollaan menossa?" Niin tottakai se nyt huomaa että olet menossa lenkille mutta koittaa vaan saada pientä keskustelua aikaan..

Vierailija
57/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi naapuri soitti ovikelloa:

" onko sun äiti kotona?"

"Totaa... ööö... haluatko että soitan sille ja kysyn?"

T. Tyttö silloin 28 v

Vierailija
58/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Do you have polar bears in Finland?"

Vierailija
59/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisiko vainajalta valtakirjaa?"

Vierailija
60/525 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tutulle, että olin kouluttautunut röntgenhoitajaksi. Tuttu pohti "eikös siinä ole sitä säteilyä..?" Myönsin, että kyllähän se asiaan liittyy, jolloin tuttu kavahti taakse päin "tarttuuko susta nyt säteilyä?!!?" Ööh juu, minusta saa syövän.