Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
481/525 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Tämä. 

Vierailija
482/525 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhumassa psykologin kanssa perheessä sattuneesta traumaattisesta kuolemantapauksesta.

Psykologi katseli ensin seiniä, sitten minua, ja kysyi lopulta, seurasiko sitten hautajaiset?

Vastasin että tottakai oli. En ole kuullut, että vainaja olisi jätetty hautaamatta.

Juuri muuta sanottavaa hänellä ei asiaan ollutkaan. En varannut uutta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/525 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postivirkailija: "Onko sinun sukunimesi oikea vai oletko ottanut sen itse?" Ihan suomalainen sukunimi, melko harvinainen kylläkin.

Vierailija
484/525 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku huijaus vai saako oikeesti 10000 e jos keksii suosituimman kyssärin?

Vierailija
485/525 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orbizonessa ei näytä gallupeille okevan niin tiukka mode kysymykset säilyny

Vierailija
486/525 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on lounas ja kumpi päivällinen? 24v äiti.

Vierailija
487/525 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen sukulainen soitti klo 17 illalla ja kysyi onko nyt aamu vai ilta?! Huhuh piti vähän hengitellä ennen vastausta

Vierailija
488/525 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tässä maassa kysytä tyhmiä kysymyksiä eikä kukaan rohkene keksiä mitään saatika yrittää mitään. Kaikki ammutaan yhteistuumin alas. Kohta huomataan että kaikki menestyjät ovat ulkomailla ja meillä on edessämme vain keko pa"kaa.

Vierailija
489/525 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on noin kova pää "kaveri" kysyi, kun oli ensin nyppinyt hiuksiani. Pehmeäkö sen pään pitäisi olla.

Vierailija
490/525 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi puoli on vasen? Olin henkilöauton kyydissä, ja opastin kuljettajaa kääntymään vasemmalle. Piti lopulta näyttää kädellä, kumpaan suuntaan. Vähän alko pelottaa olla kyydissä...

No mikä ihme siinä pelottaa, jos toisella on hahmotushäiriö ettei erota oikeaa ja vasenta? Ei vaikuta ajotaitoon, reittiohjeiden antamiseen sen sijaan kyllä.

Vierailija
491/525 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini (kohta 40 vuotta ollut ajokortti) moottoritiellä: "mistä ihmeestä mä tiedän otanko vasemman vai oikean kaistan, että kumpaan suuntaan mä käännyn? "

Kerroin siis, että seiraavasta liittymästä pitäis poistua.

Vierailija
492/525 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen näin hautajaisissa tultuani tupakalta: sun veli ei siis ole täällä? Onko se kuollut? Sinäkö tapoit? Kas uskovaisten mielestä "täällä"-sanan vastakohta on "taivaassa" eli ei keskuudessamme. Veljeni päivysti hautajaispäivänä. Miksi tappaja, kysykää siltä vajaaälyiseltä.

Vierailija
493/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin tänään, että tiedänkö että Suomi täyttää tänään 100 vuotta ja että minkä takia armeija käydään. :D

Vierailija
494/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todettu kohdussa myooma ,olin ollut tutkimuksissa jossa laitettiin leikkausjonoon, anoppi tiedusteli tutkimusta:pyöräyttikö ne sen kohdun pöydälle???? Ihan oikeesti!!! Olin tosi vaivaantunut. Siinä ei seitsemän pennun äiti tiennyt anatomiasta mitään!

Vierailija
495/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Humalainen sukulainen soitti klo 17 illalla ja kysyi onko nyt aamu vai ilta?! Huhuh piti vähän hengitellä ennen vastausta

Kaveri on joskus kysynyt puhelimessa samaa. Kuulostaahan se varmaan oudolta, mutta ei sitä aina tiedä, kun herää pimeänä vuodenaikana täysin sekaisin.

Vierailija
496/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mies jätä sua kun sä oot noin lihava?

(Öö, ei, koska hän rakastaa minua, ei pelkkää ulkonäköäni. Ei ole jättänyt myöskään nyt kun olen laihtunut. )

Vierailija
497/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selviää, että olen kasvissyöjä: "Saatko sä syödä karkkia?" "Saatko juoda maitoa?" "Saatko syödä kalaa?" jne. SAAN syödä kyllä ihan mitä haluan, ei sitä kukaan kiellä.

Vierailija
498/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sä olet sinkku?"

Vierailija
499/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipsi jalassa nojasin kyynärsauvoihin. Eikös siinä tuttu kysäissyt että onko mulla jalka murtunut. Juu ei ole, tämä on naapurin Jaskan kipsi, halusin vaan kokeilla sitä...

Itsellä ainakin oli kipsi jalassa ja kyynärsauvat oltuani jalkaleikkauksessa, ei ollut murtunut.

Vierailija
500/525 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille opettajille sopiva asenne: Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä oppilaita.