Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?
Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?
Kommentit (525)
Olin puhumassa psykologin kanssa perheessä sattuneesta traumaattisesta kuolemantapauksesta.
Psykologi katseli ensin seiniä, sitten minua, ja kysyi lopulta, seurasiko sitten hautajaiset?
Vastasin että tottakai oli. En ole kuullut, että vainaja olisi jätetty hautaamatta.
Juuri muuta sanottavaa hänellä ei asiaan ollutkaan. En varannut uutta aikaa.
Postivirkailija: "Onko sinun sukunimesi oikea vai oletko ottanut sen itse?" Ihan suomalainen sukunimi, melko harvinainen kylläkin.
Onko tämä joku huijaus vai saako oikeesti 10000 e jos keksii suosituimman kyssärin?
Orbizonessa ei näytä gallupeille okevan niin tiukka mode kysymykset säilyny
Kumpi on lounas ja kumpi päivällinen? 24v äiti.
Humalainen sukulainen soitti klo 17 illalla ja kysyi onko nyt aamu vai ilta?! Huhuh piti vähän hengitellä ennen vastausta
EI tässä maassa kysytä tyhmiä kysymyksiä eikä kukaan rohkene keksiä mitään saatika yrittää mitään. Kaikki ammutaan yhteistuumin alas. Kohta huomataan että kaikki menestyjät ovat ulkomailla ja meillä on edessämme vain keko pa"kaa.
Miksi sinulla on noin kova pää "kaveri" kysyi, kun oli ensin nyppinyt hiuksiani. Pehmeäkö sen pään pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi puoli on vasen? Olin henkilöauton kyydissä, ja opastin kuljettajaa kääntymään vasemmalle. Piti lopulta näyttää kädellä, kumpaan suuntaan. Vähän alko pelottaa olla kyydissä...
No mikä ihme siinä pelottaa, jos toisella on hahmotushäiriö ettei erota oikeaa ja vasenta? Ei vaikuta ajotaitoon, reittiohjeiden antamiseen sen sijaan kyllä.
Äitini (kohta 40 vuotta ollut ajokortti) moottoritiellä: "mistä ihmeestä mä tiedän otanko vasemman vai oikean kaistan, että kumpaan suuntaan mä käännyn? "
Kerroin siis, että seiraavasta liittymästä pitäis poistua.
Suunnilleen näin hautajaisissa tultuani tupakalta: sun veli ei siis ole täällä? Onko se kuollut? Sinäkö tapoit? Kas uskovaisten mielestä "täällä"-sanan vastakohta on "taivaassa" eli ei keskuudessamme. Veljeni päivysti hautajaispäivänä. Miksi tappaja, kysykää siltä vajaaälyiseltä.
Minulta kysyttiin tänään, että tiedänkö että Suomi täyttää tänään 100 vuotta ja että minkä takia armeija käydään. :D
Minulla oli todettu kohdussa myooma ,olin ollut tutkimuksissa jossa laitettiin leikkausjonoon, anoppi tiedusteli tutkimusta:pyöräyttikö ne sen kohdun pöydälle???? Ihan oikeesti!!! Olin tosi vaivaantunut. Siinä ei seitsemän pennun äiti tiennyt anatomiasta mitään!
Mummeli kirjoitti:
Humalainen sukulainen soitti klo 17 illalla ja kysyi onko nyt aamu vai ilta?! Huhuh piti vähän hengitellä ennen vastausta
Kaveri on joskus kysynyt puhelimessa samaa. Kuulostaahan se varmaan oudolta, mutta ei sitä aina tiedä, kun herää pimeänä vuodenaikana täysin sekaisin.
Eikö sun mies jätä sua kun sä oot noin lihava?
(Öö, ei, koska hän rakastaa minua, ei pelkkää ulkonäköäni. Ei ole jättänyt myöskään nyt kun olen laihtunut. )
Kun selviää, että olen kasvissyöjä: "Saatko sä syödä karkkia?" "Saatko juoda maitoa?" "Saatko syödä kalaa?" jne. SAAN syödä kyllä ihan mitä haluan, ei sitä kukaan kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Kipsi jalassa nojasin kyynärsauvoihin. Eikös siinä tuttu kysäissyt että onko mulla jalka murtunut. Juu ei ole, tämä on naapurin Jaskan kipsi, halusin vaan kokeilla sitä...
Itsellä ainakin oli kipsi jalassa ja kyynärsauvat oltuani jalkaleikkauksessa, ei ollut murtunut.
Kaikille opettajille sopiva asenne: Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä oppilaita.
Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?
Tämä.