Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?
Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sulla on lasit?"
Aika monta syytä laseille kyllä löytyy! Esim. vaikka likinäkö, karsastus ja hajataitto...
Mutta ennenkaikkea jos haluaa näyttää fiksummalta kuin mitä on :D
"Ovatko nuo sinun lapsesi? Ovatko he neloset"? Tuo toinen kysymys esitettiin kun vastasin ensimmäiseen myöntävästi, mutta kuinka joku voi luulla, että 8v, 4v, 2½v ja 5kk vanhat lapset ovat neloset?
"Ootko sä lesbo? Ai et? No ootko sä sitten homo? Ai et sekään. :o No mikä sä sitten oot kun kaikki on jo kysytty?"
Aikuinen ystäväni kysyi multa. Keskusteltiin vielä asiasta niin tuli ilmi, ettei hän ole ikinä kuullut heteroista.
"Onko vanhempasi vielä elossa?" Kysyttiin kun olin reilu 20 ja simpsakka nuori nainen.
Psykiatrian lääkäri: "tajuutsä ylipäätään mistään mitään, jostaihan noi sun jutut tulevat." Naurattaa vielä 13 vuoden jälkeenki.
9 luokan mantsan tunnilla
Luokkakaveri: Miksi ihminen ei selviä ilman auringonvaloa? Tai siis kun voidaanhan me syödä aina eläimiä vaikka kasveja ei olisi?
Opettaja: Ei mikään elä ilman valoa ja auringon energiaa, ihminenkään.
Toinen luokkakaveri: Niin, mutta onhan meillä kuu?!
Kyllä hävetti ja opettajalla meni loppu tunti koko asiasta yli pääsemiseen. Ja ei ollut kummaltakaan vitsi vaan ihan tosissaan olivat...
Kaksoissisaruskysymys täälläkin; minkä ikäinen kaksoissisarus on (kun siis toisen ikä on tiedossa) :D
Is the Bible translated into Finnish?
Oletko raskaana koska olet niin paksu. Kouluterkkari kysyi, olin normipainoinen 11v
Pääsisin itsekin tälle palstalle sillä saatan kysyä vaikkapa yskivältä ja niiskuttavalta kolleegalta että oletko tullut kipeäksi? Ja ymmärrän kyllä kysymyksen olevan tyhmä, mutta mielestäni se on parempi keskustelun avaus kuin ainainen ilmojen ihmettely.
Olen iholtani perisuomalainen valkohipiä, palan helposti punaiseksi ja sitten muutun taas lähes valkoiseksi. Kaveri tiesi etten rusketu, ollaan tunnettu jo pidemmän aikaa. Silti kysyi miten ihmeessä voin olla näin vaalea. Vastasin että tälläinen sieltä geenilotosta tuli, minulta ei värikarttasta mieltymystä tiedusteltu.
"Siis tuleeks sulta oikeesti kyyneliä?" sanoi terkkari epäilevästi kun minut oltiin koulussa kiikutettu hysteerisesti itkevänä hänen luokseen. Ei, siis ihan muuten vaan tässä rupatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?
”Osaatko joikhata?”
Olin juuri lähtenyt ulkomaille vaihtoon. Ensimmäisen viikkoni lopuksi isäntäperheen äiti alkoi udella, että joko olen sopeutunut heidän perheeseensä, kaupunkiin ja maahan yleensäkin. Kun vastasin siihen sitten ympäripyöreästi, että olen ollut vasta viikon maassa, hän tiuskaisi paheksuvasti siihen "MITEN on mahdollista ettet VIELÄKÄÄN ole sopeutunut tänne???"
Oon kätilö-terveydenhoitaja, ehkäisyneuvolassa töissä, kun aloin oottaakolmatta lastani, multa kysyttiin, että onko se vahinko
"Oletko koskaan asunut kenenkään kanssa?"
Jokainen on joskus asunut jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama täällä taitaa itse olla aika typerys... Monet noista kysymyksistä ovat ihan small talkia ja siksi retorisia... :D
Samaa mieltä. Lenkille lähdössä? Onko sulla kissa? Miksi tyhmänä pitäminen oli saanut paljon yläpeukkuja. Pelisilmä kadoksissa.
Nyt tajuaa vielä paremmin sanonnan ”ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia”.
”Miksei sul oo miestä?” Niin. Katsoppa vaikka naamaani ja päättele siitä. T. 30 v ikisinkku
"Voitko ottaa suihin ku et syö lihaa?"
Kuultuaan, että eräs oppilas on poissa tunnilta hautajaisten takia opettaja kysyi onko hänellä lupa.