Ei oo varaa deittisovelluksiin.
Tulee ihan liian kalliiksi. Mennyt jo 200e tässä lähivuosina eikä miestä oo löytynyt.
Mua surettaa niin valtavasti. Älkää kysenalaistako minua. Olen parisuhde ihminen ja perhekeskeinen. Haluan jakaa elämäni kivan miehen kanssa.
Kommentit (14)
Jos löytyy ylimääräistä rahaa deittisovelluksiin niin kuulostaa ettei kovin huonosti voi olla raha-asiat
Mistä vois löytää kivan miehen? 10 vuotta mennyt eikä vieläkään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehty ongelma, jos nainen ei löydä miestä.
Ei mistään sovelluksesta tarvitse maksaa.
Kaikilla selviää ilmaiseksi:
Tinder, bumble, hinge, fb dating, okcupid
200€ lähivuosina? Eli ehkä 50€ vuodessa? noin 15snt päivässä?
Et kai vain elättäjää ole etsimässä?
Siis ei kai kukaan nainen noista maksa? Ja 200e??
Miten siis hyödyt siitä maksullisesta versiosta?
Ikä? Onko lapsia? Onko aiempia suhteita?
Siis ei niistä todellakaan kannata maksaa, saati sitten roikkua monessa sovelluksessa vuosikausia ja välillä svaippailla. Kannattaa mieluummin tehdä profiili yhteen, käyttää sitä aktiivisesti pari viikkoa ja sitten poistaa ja vaihtaa toiseen, jos tuloksia ei tule. Myöhemmin voit palata takaisin ensimmäiseen sovellukseen, jolloin profiilisi on taas "uusi" ja saa lisänäkyvyyttä. Näin parannat mahdollisuuksiasi, sillä "vanhat" profiilit hautautuvat uusien alle eikä niitä kukaan edes näe.
Ei muuta kuin kirjastoon tai kahvilaan istumaan yksikseen niin eiköhän joku tule seuraksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nyt siitä että on ollut yksipuolista kiinnostumista. Miehen täytyy täysillä rakastuu että pystyy sitoutumaan.
Eikö löytynyt miljonääriä emakolle? Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nyt siitä että on ollut yksipuolista kiinnostumista. Miehen täytyy täysillä rakastuu että pystyy sitoutumaan.
Höpöhöpö mies jos kuka sitoutuu järkiliittoon ja tyytyy lähes kehen tahansa.
Ei niitä kunnollisia ja fiksuja miehiä tunnu olevan millään deittisivustolla. Joko vonkaavat seksiä, käyttävät liikaa alkoholia tai ovat itsekeskeisiä.
Käytä ilmaisia,
Tinderin ilmaisversiota, Suomi24, Fb dating jne