Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soneran mainos "Jos et sä soita" - TOIMII EDELLEENKIN?

Jos et sä soita?
29.01.2017 |

Sonera on kaivanut esille v. 1991 silloisen Telen aikana julkaistun kaukopuhelumainoksen. Ajavat sitä ulos todella tiuhaan.

Todella sensuelli HOT nainen ja komea mies mainoksen tunteikkaassa rakkaustarinassa <3

Anna Hanskin esittämä biisi + filmi = tunnelma toimivat edelleen, ajatonta. Samaa mieltä?

Tuleeko muillakin muistoja mieleen....?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että toimii vai? Tuskinpa enää tehtäisiin mainosta, jossa nainen passiivisena odottaa kotona ja tuijottaa puhelinta kuin koko tulevaisuus ja elämä riippuisi siitä, viitsiikö joku mies soittaa. Mainoksen naiskuva on kuin suoraan 50-luvulta. Miksei se eukko soita itse? Ja tuohon aikaan oli kyllä jo puhelinvastaajia eli mitä järkeä on olla kotona jumissa päivystämässä. Mutta nostalginenhan mainos toki on, vaikka nykynainen tuskin mielellään samastuisi tuohon puhelimen tuijottajaan.

Jospa mies ei ollut kotona vaan matkoilla?

Olen itsekin viettänyt helteisen viikonlopun kotona sisällä odottamassa poikakaverin puhelinsoittoa. Välillä piti nostaa luuri ja kuunnella, toimiiko puhelin. Sitten luuri äkkiä takaisin, jos poika sattuisikin juuri silloin soittamaan ja puhelin tuuttaisi hänelle varattua. Kyllä näin kännykkäaikana seurustelukin on helpompaa.

Jaa ajattelitko myös odottaessasi, että jos ei se soita, sä häneen turhaan rakastuit ja kauniit vaatteet päälle puit?

Hauska :D

En ajatellut, odottelin sitä soittoa paljon ennen tuon mainoksen ilmestymistä.

Vierailija
22/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on murheellista, että naisen ainoat vaihtoehdot ovat tuon miehen saaminen ja kapakoiden kiertäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hieman Helena Lindgreniltä

Vierailija
24/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri katselin tuon mainoksen ja hymyilin itsekseni, vkloppuna soitti eräs jonka soittoa olen pitkään toivonut ja luulin jo että turhaan :)

Vierailija
25/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen komea mies oli 90-luvulla työkaverini, mutta hän on kuollut. Kuoli silloin traagisesti kotiovelleen, kun joku hullu ampui hänet noin vain. Mies oli todella mukava tyyppi, vaikka oli harvinaisen komea.

Vierailija
26/32 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää Helena Lindgreniltä... ?

Tuohon aikaan oli ihanaa aikaa kun ei tiennyt kuka soittaa... ja toki naisetkin soitti ;)

Nykyään ei tiedetä siitä kivasta odotuksen tunteesta mitään, kun ei tartte odottaa mitään. "Kaikki mulle heti nyt"!

Vierailija
27/32 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on nimeltään Helena Lingren muistaakseni.

Vierailija
28/32 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!!! Vaikka lankapuhelin onkin "so last season". Hyvä tunnelma...

Vierailija
29/32 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo nainen ei ole Helena. Mutta ihana mainos :)

Vierailija
30/32 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mainoksen hyvin, enkä pidä siitä yhtään enempää kuin ennenkään.

Vierailija
31/32 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku kuka mainoksen nainen on?

En tiedä, mutta nainen vastaa mielestäni puhelimeen "hello", joten ehkä on joku ulkomaalainen. Vaikka Telen mainos, voi olla että ostivat tuotteen ulkomailta (tai "lainasivat") ja Anna Hanski rykäisi laulun oheen.

Vierailija
32/32 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Helena. Tumma tukka vaan hämäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän