Soneran mainos "Jos et sä soita" - TOIMII EDELLEENKIN?
Sonera on kaivanut esille v. 1991 silloisen Telen aikana julkaistun kaukopuhelumainoksen. Ajavat sitä ulos todella tiuhaan.
Todella sensuelli HOT nainen ja komea mies mainoksen tunteikkaassa rakkaustarinassa <3
Anna Hanskin esittämä biisi + filmi = tunnelma toimivat edelleen, ajatonta. Samaa mieltä?
Tuleeko muillakin muistoja mieleen....?
Kommentit (32)
Minusta on murheellista, että naisen ainoat vaihtoehdot ovat tuon miehen saaminen ja kapakoiden kiertäminen.
Näyttää hieman Helena Lindgreniltä
Tänään juuri katselin tuon mainoksen ja hymyilin itsekseni, vkloppuna soitti eräs jonka soittoa olen pitkään toivonut ja luulin jo että turhaan :)
Mainoksen komea mies oli 90-luvulla työkaverini, mutta hän on kuollut. Kuoli silloin traagisesti kotiovelleen, kun joku hullu ampui hänet noin vain. Mies oli todella mukava tyyppi, vaikka oli harvinaisen komea.
Nainen näyttää Helena Lindgreniltä... ?
Tuohon aikaan oli ihanaa aikaa kun ei tiennyt kuka soittaa... ja toki naisetkin soitti ;)
Nykyään ei tiedetä siitä kivasta odotuksen tunteesta mitään, kun ei tartte odottaa mitään. "Kaikki mulle heti nyt"!
Nainen on nimeltään Helena Lingren muistaakseni.
Toimii!!! Vaikka lankapuhelin onkin "so last season". Hyvä tunnelma...
Mun mielestä tuo nainen ei ole Helena. Mutta ihana mainos :)
Muistan mainoksen hyvin, enkä pidä siitä yhtään enempää kuin ennenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku kuka mainoksen nainen on?
En tiedä, mutta nainen vastaa mielestäni puhelimeen "hello", joten ehkä on joku ulkomaalainen. Vaikka Telen mainos, voi olla että ostivat tuotteen ulkomailta (tai "lainasivat") ja Anna Hanski rykäisi laulun oheen.
On se Helena. Tumma tukka vaan hämäsi.
Hauska :D
En ajatellut, odottelin sitä soittoa paljon ennen tuon mainoksen ilmestymistä.