Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Ja Niko eroamassa?

Vierailija
29.01.2017 |

Sofian instakuvissa ei sormuksesta tietoakaan :D vai onko aina ollut ilman?

Ensin vaihtuu sukunimi kun Nikolta loppuu rahat ja veikkaan että kohta vaihtuu mieskin... :D

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen tieto? Luulisi jo, että itse ilmoittaisivat erosta jos näin on.

Vierailija
42/72 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny pitkään samaa. Koskaan ei näy nikoa sofian snäpeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vAihtoi nimensä.

Vierailija
44/72 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä vähän pahalta :(

Vierailija
45/72 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhii... jare <3

Vierailija
48/72 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko nukkunut sohvalla jo kuukauden pari

Vierailija
49/72 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seuraillut noita snäpin kautta nyt noin kuukauden. Sofia joko käy salilla tai bilettämässä tai kuvauksissa ja Niko käy salilla tai snäppää koirien kanssa asuntonsa sohvalla. Sitten pelaa jotain rahapeliä ja käy ehkä kerran tai kaksi viikossa jossain yökerhossa töissä. Pariin kertaan laittanut kuvan ravintolasta ja kuvatekstiksi "yksin ravintolassa, koska kukaan ei haluu olla mun kaa."

Tänään Niko kantoi kissankantokopassa kahta koiraansa ja kertoi menevänsä hotelliin yöksi. Normaalisti nukkuu sohvalla.

Sii mikä järki tossa suhteessa? Sopivat ilmeisesti aina kumman vuoro olla nyt kotona ja toinen saa häipyä muualle. Yrittävätkö noi jatkaa tuota suhdettaan? Aika outo tapa kun vaan välttelevät toisiaan. Vai eikö niillä vaan ole varaa muuttaa omiin asuntoihinsa.

Jotenkin outo pari, Nikokin on kyllä sellainen mies mitä ei katselisi. Ulosotossa vaikka kuinka paljon rahaa, mutta 33v. jätkä vaan makaa sohvalla, käy salilla ja snäppää. :D ei tuollaista laiskaa katsoisi. Eikä kyllä pinnallista ja tylsää Sofiaakaan.

Vierailija
50/72 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko jätä se rahanahne feikki kotka.

Vierailija
51/72 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seuraillut noita snäpin kautta nyt noin kuukauden. Sofia joko käy salilla tai bilettämässä tai kuvauksissa ja Niko käy salilla tai snäppää koirien kanssa asuntonsa sohvalla. Sitten pelaa jotain rahapeliä ja käy ehkä kerran tai kaksi viikossa jossain yökerhossa töissä. Pariin kertaan laittanut kuvan ravintolasta ja kuvatekstiksi "yksin ravintolassa, koska kukaan ei haluu olla mun kaa."

Tänään Niko kantoi kissankantokopassa kahta koiraansa ja kertoi menevänsä hotelliin yöksi. Normaalisti nukkuu sohvalla.

Sii mikä järki tossa suhteessa? Sopivat ilmeisesti aina kumman vuoro olla nyt kotona ja toinen saa häipyä muualle. Yrittävätkö noi jatkaa tuota suhdettaan? Aika outo tapa kun vaan välttelevät toisiaan. Vai eikö niillä vaan ole varaa muuttaa omiin asuntoihinsa.

Jotenkin outo pari, Nikokin on kyllä sellainen mies mitä ei katselisi. Ulosotossa vaikka kuinka paljon rahaa, mutta 33v. jätkä vaan makaa sohvalla, käy salilla ja snäppää. :D ei tuollaista laiskaa katsoisi. Eikä kyllä pinnallista ja tylsää Sofiaakaan.

Aika tiukat päättelyketjut vedit parin sekunnin snäppivideoiden perusteella. :D

Vierailija
52/72 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko jätä se rahanahne feikki kotka.

Toivottavasti Sofia löytää rinnalleen jonkun ihanan naamatatuoidun prätkäjätkän niin kuin se toinen Miss Helsinki.

Vierailija
53/72 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä tuossa ei ole totta? Kerroin sen millaisen kuvan heistä olen saanut. Se hämmästytti, että kuinka vähän Niko todella tekee töitä. Sofia nyt vähän treenauttaakin ihmisiä. Ja kuinka niillä on varaa tuohon kaikkeen. Ja jotenkin kuvittelin, että noiden elämä on sellaista hohdokasta, mutta ainakin Niko vaikuttaa aika lailla yksinäiseltä ja kotona makaavalta.

Vierailija
54/72 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä tuossa ei ole totta? Kerroin sen millaisen kuvan heistä olen saanut. Se hämmästytti, että kuinka vähän Niko todella tekee töitä. Sofia nyt vähän treenauttaakin ihmisiä. Ja kuinka niillä on varaa tuohon kaikkeen. Ja jotenkin kuvittelin, että noiden elämä on sellaista hohdokasta, mutta ainakin Niko vaikuttaa aika lailla yksinäiseltä ja kotona makaavalta.

Niin siis pointti oli se että yks video kestää sen muutaman sekunnin. Sen jälkeen vuorokauteen jää 23 tuntia 59 minuuttia ja rapiat joka ei näy videolla.

Vierailija
55/72 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkas sitten kävikään😃😃😃😃😃

Vierailija
56/72 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blörf on "löytänyt itsensä" = Nikolla on rahat loppu, uusi rikkaampi mies etsinnässä 

Vierailija
57/72 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia muuttamassa nyt omaan kämppään. Eli varmaan ovat eronneet?

http://aijaa.com/TPae6k

http://aijaa.com/EwEfAv

Vierailija
58/72 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä beebee rahoilla pitkälle pötkitä.

Vierailija
59/72 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sofia vahvistaa eron nikosta iltasanomissa

Vierailija
60/72 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on se ero sitten virallista. Tässä vielä linkki.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005188266.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme