Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Forever kuntoklubin asiakkuuden keskeyttäminen

Vierailija
29.01.2017 |

Olen menossa viikon päästä keskustelemaan asiakkuuden keskeyttämisestä kun olen työtön. Tarvitseeko toimittaa jotain papereita tapaamiseen vai riittääkö että sanon että olen työtön?
Varatessani aikaa mulle sanottiin että ei luultavasti tarvitse, mutta miten asia on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko olet ollut jäsenenä? Jos sulla ei ole mitään alennuskuukausia kesken, niin senkun ilmotat vaan. Jos haluat keskeyttää kauden, niin sulla täytyy olla todistus mukana.

Vierailija
2/3 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän nimi ole enne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, Forever on kyllä niin p-seestä kuin olla ja voi. Kyllä ne tulevat yrittämään kaikenlaista kiristystä ja uhkailuja jotta jäisit. Niillä on silleen sopimus että se on määräaikainen ja samalla ei koska sen pystyy kuitenkin lopettamaan ennenaikaisesti jos haluaa. Eli kaikki maksavat alennettua kk-maksua (tosin hyvin kallis sekin) koska se on määräaikainen ja jos haluaa lähteä ennenaikaisesti niin ne perivät takautuvasti tuon alennetun kk-maksun ja "tavallisen" kk-maksun (eli ei-määräaikaisen sopimuksen kk-maksun) erotuksen joka kuukaudesta jota olet käyttänyt tähän asti. Tämä "sakko" voi hyvinkin olla yli 100 euroa. Tuosta pystyy pääsemään pois ilman sakkoja vain kerran vuodessa kun niitten sopimukset on 12kk kerralla. Silloinkin vain jos on muistanut ilmoittaa peruutuksesta ajoissa.

Näin siis silloin kun joskus olin jäsenenä. Juuri tuollaisen asiakaskusetusten takia lähdin. Muita niksejä oli neljän viikon kuukausi (eli vuodessa olikin 13 kk) ja sitten tammikuussa perittiin vuosimaksukin joka oli yhden kuukausimaksun verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän