Miten te jotka ette saa säännöllisesti olla yhdynnässä, kestätte elämäänne?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä ei ole minulle tärkeää, koska useimpien naisten tavoin tarvitsen lauetakseni suuseksiä tai sormin hyväilyä. Lasken senkin mitä suurimmassa määrin seksiksi ja niin kauan kuin sitä on, niin kestän elämääni oikein hyvin.
Itsekään en laukea yhdynnässä, mutta se on silti minulle tyydyttävämpää kuin orgasmin saaminen. Yhdynnän pääasiallinen nautinto kun ei ole orgasmi vaan se sisään-ulos liike.
Miten se voi olla miinustamisen aihe jos joku tykkää enemmän yhdynnästä kuin orgasmista?
Meitä surettaa sun puolesta, koska et oo sit ikinä saanut oikeaa orgasmia, joka tuntuu niin saatanan hyvältä että taju melkein lähtee. Se on taivaallista. Jos sisään-ulos -liike on susta miellyttävämpää, niin... se kertoo aika paljon :'D
Olen saanut oikean orgasmin joka on tuntunut todella hyvältä, kiitos huolenpidosta :) Mutta kyllä, siltikin se sisään-ulos-liike vaan tuntuu vieläkin paremmalta, tajunnanräjäyttävältä. Anteeksi vaan, että värkkini on mielestäsi epäkelpo :D Emme varmaan kuitenkaan pääädy seksuaalisesti tekemisiin, joten voit olla rauhassa ja antaa minun nauttia enemmän yhdynnästä kuin orgasmeista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä ei ole minulle tärkeää, koska useimpien naisten tavoin tarvitsen lauetakseni suuseksiä tai sormin hyväilyä. Lasken senkin mitä suurimmassa määrin seksiksi ja niin kauan kuin sitä on, niin kestän elämääni oikein hyvin.
Itsekään en laukea yhdynnässä, mutta se on silti minulle tyydyttävämpää kuin orgasmin saaminen. Yhdynnän pääasiallinen nautinto kun ei ole orgasmi vaan se sisään-ulos liike.
Miten se voi olla miinustamisen aihe jos joku tykkää enemmän yhdynnästä kuin orgasmista?
Meitä surettaa sun puolesta, koska et oo sit ikinä saanut oikeaa orgasmia, joka tuntuu niin saatanan hyvältä että taju melkein lähtee. Se on taivaallista. Jos sisään-ulos -liike on susta miellyttävämpää, niin... se kertoo aika paljon :'D
Eri naisilla eri jutut vaan tuntuvat erilaisilta. Esim minulle suuseksi ei tunnu juuri miltään. Osa naisista taas sanoo, ettei yhdyntä tunnu miltään. Sitten osa naisista nauttii aivan suunnattomasti suuseksistä kun osa on aivan sfääreissä yhdynnän aikana. Naisilla on anatomisia eroja. Et sinä voi vetää johtopäätöksiä kenenkään vieraan naisen seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa seksiä, koska tiedän, että se aika harvoin on mitään erityistä. Sen oikean seksin suhteen on neulan etsiminen valtamerestä. Turha laittaa mietteitä sellaiseen, mikä on todella epätodennäköistä. Harva ihminen on yhdessä juuri sellaisen ihmisen kanssa, jossa seksi olisi tosi nautinnollista. Tietysti sellainen, jolla on ollut onni löytää se, kenen kanssa kemiat täsmää, on todella onnekas. Mutta heitä taitaa olla vain muutama prosentti. Masturbointi voittaa tavanomaisen seksin.
Mutta sitten on erikseen läheisyys. Sehän voi olla tosi hyvää vaikkei varsinainen seksi sitä olekaan.
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Minä ainakin uskoisin, että nautinnollista seksiä saa edelleenkin VALTAOSA parisuhteessa olevista, seksuaalisesti aktiivi-ikäisistä kansalaisista. En ymmärtänyt kommenttia "sen oikean seksin suhteen". En minäkään ole kokenut samanlaisia kokemuksia kuin vaimoni, pitkäaikaisimman kumppanini kanssa, mutta ei se tarkoita, etteikö se olisi ollut mahdollista muidenkin kanssa. Seksistä tulee mahtavaa silloin kun on kumppanina on ihminen jota rakastaa, ja jolle haluaa tehdä hyvää.
Jos ei rakasta kumppaniaan, voi seksi varmaan olla parhaimmillaan tyydyttävää, mutta ei mahtavaa.
Seksikin on yhdessä opittava taito - jos molemmat haluavat tuottaa toisilleen mielihyvää, ihmiset myös oppivat tekemään sitä, mistä toinen tykkää: ja myös YLLÄTTÄMÄÄN toisen sillä tavalla, mistä toisen arvaa pitävän. Eihän kukaan syö samanlaista ruokaakaan päivästä toiseen, joten yllätykset tuovat uusia kokemuksia, mutta niidenkin suhteen kokemus toisesta on paras apu.
Voin sanoa, että yhteisen 13 vuoden jälkeen olemme sängyssä toistemme asiantuntijoita, ja edelleen seksi on tärkeä osa parisuhdettamme. Vaikka aina ei haluta ja aina ei jaksa - nykyisin harrastamme seksiä suunnilleen 3-4 krt/kk - on se kuitenkin edelleen suhteemme tärkeä liima. Sitähän aito seksi on - ei omien tarpeiden tai himojen tyydyttämistä, vaan aivan aidosti rakkauden tekemistä, toisen rakastamista teoin.
En oikein kestäkkään, varsinkin kun on niin vahva lisääntymisvietti. Pakko vaan kuitenkin sinnitellä, kun ei voi kuolla poiskaan.
Huonosti, en ole koskaan saanut parisuhdetta tähän lähes kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä. Kaipaisin myös läheisyyttä ja rakkautta, mitä ei taas yhdenyön jutuista saa, siksipä olen mielummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä mielikuvitus.
Aivan. Sinkkuseksi toimii kun on vilkas mielikuvitus ja vikkelät sormet :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masturbaatio on hyvä ja turvallinen harrastus, josta tulee hyvä mieli. Suosittelen.
No miehelle voi ehkä tomiakin, muttei mikään seksilelu voi korvata penistä ja miestä. Eli nainen, jota panettaa, ei pysty helpottamaan omaa oloaan.
Tää teki mut ihan hirveän surulliseksi. Tai siis tottakai seksi miehen kanssa on eri asia kuin masturbaatio (koska miehen kanssa on läheisyyttä ja rakkautta yms.) mutta noin teknisessä mielessä masturbaatio on musta todella kivaa ja ihanaa ja rentouttavaa (tää ehkä johtuu siitä että saan tosi helposti orgasmin klittaa räpläämällä, eli en ikinä edes työntele mitään leluja sisälleni). Niin musta se on vaan tosi surullista, että jotkut ei ole sinut kehonsa kanssa eikä tiedä miten orgasmin saa ilman kumppania.
Masturbaatio on kivaa niin kauan kun se on vain "extranamia" parisuhteessa toimivan seksielämän lisäksi. Sitten kun omasta kädestä tulee ainoa hellyyden lähde niin tilanne onkin toinen. Läheisyys, hellyys, suudelmat, kosketus - kaikki tuo puuttuu masturboidessa ja se on mulle ainakin tärkeämpää kuin pelkkä penetraatio ja orgasmi. Laukean kyllä omin voimin 2-3 minuutissa mutta orgasmi rajoittuu vesirajalle eikä tunnu koko kropassa kuten kumppanin kanssa.
Eli mulla ei ainakaan korvaa läheisyyttä mitenkään. Tilanne on jo 1,5v luisunut oman käden suuntaan ja olen aivan rikki. Olisi edes sitä halailua mutta....
Siihen tottuu. Oikeastaan aloin itse vältellä tilanteita koska torjutuksi tuleminen on paljon ikävämpää kuin pyytämättä jättäminen. Mitäpä sitä tervekätinen mies naisella tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Olen onnellisempi näin, kun nimenomaan ei tarvitse jatkuvasti harrastaa seksiä. Oli erittäin ahdistavaa olla parisuhteessa, kun toinen halusi koko ajan ja oli ns. pakko antaa vaikkei itsellä tekisikään mieli. Nyt nautin siitä, että saan todellakin itse päättää kehostani eikä tarvitse kuunnella vonkausta.
Lisäksi mun värkki on sen verran herkkä, että en edes pysty harrastamaan jatkuvasti seksiä. Riippuu ihan kuukauden ajastakin, miltä seksi tuntuu ja tekeekö mieli. Plus mua kutittaa sieltä helposti ja on arkuutta, vaikka on ihan hygienia ym kunnossa. Mä en vaan sovellu jatkuvaan sekstailuun. Enkä tosin ole ikinä muutenkaan käsittänyt, mikä siinä on niin ihmeellistä saada kullia.
Miksi sun oli "pakko antaa"? Naisen pitää kiihottua ennen yhdyntää, eihän se muuten hyvältä tunnu. Itse nautin kyllä suunnattomasti yhdynnästä, mutta kyllä minuakin ahdistaisi, jos olisi pakko antaa.
Koska yritin tehdä parhaani surkean parisuhteen eteen. Moni muukin asia mätti, mutta mies käänsi ne kaikki siten että jos meillä olisi enemmän seksiä, asiat olisivat paremmin. Halusin tehdä hänen mielikseen.
Sen verran mitä olen seurannut keskusteluja aiheesta, valtaosa ihmisistä on sitä mieltä, että parisuhteessa kuuluu tehdä seksin suhteen myönnytyksiä ja antaa välillä, vaikkei tekisikään mieli. No ehkä ne eri mieltä olevat ovat vaan hiljaa. Mä en enää sellaiseen pysty, jäi niin inhottava olo siitä kun ei ollut itse henkisesti mukana ja odotti vain seksin loppuvan. Eipä siis kiinnosta enää parisuhteet.
Ymmärrän sua täysin!! Tota "parisuhteeseen kuuluu seksi"- juttua hoetaan nykyään koko ajan. Ei ihme, että naiset menettävät kiinnostuksensa seksiä kohtaan, kun on pakko olla yhdynnässä ilman omaa kiihottumista. Haluan kuitenkin sinulle sanoa, että ehkä ajan kanssa pystyisit taas parisuhteeseen, jossa sinua kunnioitetaan ihmisenä ja jossa voisit olla suostumatta seksiin kun et sitä halua.
Täällä yksi samanlainen. Kaipaan läheisyyttä ja seksiä, mutta pelkään parisuhteen mukana tulevaa pakkoa tyydyttää mies säännöllisesti. Viimeisimmässä suhteessani mies ei edes painostanut seksiin, mutta kadotin itse kiinnostukseni, kun parin ensimmäisen kerran jälkeen muistin että tätä on tästä lähtien pakko harrastaa vähintään kerran-pari viikossa. Jaksoin tsempata itseni huolehtimaan miehen saamisista n. vuoden ajan, sen jälkeen oli pakko lopettaa seksi ja suhde.
Nyt kun en ole parisuhteessa, kaipaan seksiä joka päivä, mutta en usko että osaan säilyttää haluni suhteessa enkä halua huijata ketään miestä seksittömään suhteeseen.
En minä varsinaisesti edes kaipaa seksiä. Harrastin sitä pitkässä parisuhteessa lähes kyllästymiseen asti. Ennemminkin kaipaan läheisyyttä naisen kanssa ja jotain, jolle voi puhua kaikista asioista ilman, että täytyy varoa sanomisiaan.
Toki minä seksiä naisen kanssa harrastan ja nautin siitä kun sopiva nainen tulee kohdalle, mutta en minä koe, että seksin puute on sellainen asia, jota pitäisi jotenkin kompensoida.
Oikein hyvin. Kun vihdoinkin pääsin eroon kaikin puolin kamalasta parisuhteesta, kestää seksittömänkin elämän mielellään. Sitäpaitsi ei se seksi ollut niin erityisen hyvää, että sitä kaipaisin.