Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt veti joku kissa hiiren nenäänsä.

Vierailija
29.01.2017 |

Kyllä mun Kasper-kissa niin mielensä pahoitti, kun kehuin sen ihania vaaleanpunaisia polkuanturoita. Meidän kissat ovat yhdistäneet voimansa ja tassut syyhyten ilmoittavat heistä tehtyjä aloituksia asiattomiksi. Miten voisimme kertoa kissoillemme, että tarkoitusperämme ovat hyvät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas kissan hännän nostaa, ellei ylpeä omistaja. Kissat ovat ehkä huolissaan ettei heitä tunnistettaisi. Olisiko jatkossa syytä puhua vain pitkähäntäisistä kotieläimistä kissojen sijaan.

Vierailija
2/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun Nella koirakin av-mamma. En uskalla kirjoittaa hänestä mitään, tiedä vaikka haastaisi oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Eilen satuin erääseen kissa oletettujen ketjuun kertomaan, että mun kissalla ei oo enää palleja ja ketju katosi.

Vierailija
4/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi yhdessä ketjussa olevansa koiraihminen ja siksi ilmiantaa kaikki kissaketjut.

Vierailija
5/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi yhdessä ketjussa olevansa koiraihminen ja siksi ilmiantaa kaikki kissaketjut.

No Just :(

Vierailija
6/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat❤️

Vierailija
7/7 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissalla on kaikki muut polkuanturat valkoisissa tassuissa mustia, mutta yksi vaaleanpunainen. Se on erityisen söpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi