Miten te jotka ette saa säännöllisesti olla yhdynnässä, kestätte elämäänne?
Kommentit (92)
Ei mun tarvitse sitä mitenkään kompensoida. Itsetyydytys toimii kyllä, oletko kuullut sellaisesta?
No ei se paneminen ole edes kovin kummoista. Eli ihan hyvin :D
Hyvin mennä porskutetaan. T.12 vuotta ilman ollut nainen.
Kyllähän tämän harventuneen (viikosta lähes kuukauteen) seksin määrän vielä kestää mutta nyt on tullut mitta täyteen ilman läheisyyttä! En kestä enää hetkeäkään ilman sylittelyä, suutelua, silittelyä ja hellyyttä.
Onneksi konstit on monet ja ystävä jolta saa YYAta.
Oikein hyvin. Seksi on varmasti ja parhaassa tapauksessa nautinnollista, mutta ei siihen, ettei harjoita yhdyntää säännöllisesti kuole. Itse olen siitä elävä esimerkki. Sitä paitsi niinkuin monessa muussakin asiassa ei se määrä vaan laatu.
Helposti silloin kun olin sinkku, nyt suhteessa vähän huonommin, kun sitä hyvää seksiä olisi saatavillakin periaatteessa. Valitettavasti välimatkan takia peittoja ei heilutella niin usein kuin haluaisin :( N30
Kolmen vuoden aikana kolme kertaa seksiä. Kyllä täällä tarkenee.
Oon kyllästynyt seksiin, ei kiinnosta enää yhtään. Eli hyvin kestän.
Ei olo seksi niin tärkee asia. Yhtä hyvä olo tulee juoksulenkistä, hieronnasta, lasillisesta viiniä, kunnon yöunista, suklaapatukasta tai hyvästä ruoasta.
Mä en enää edes mieti seksiä. Neljä vuotta sitten viimeksi ja masturboin ehkä pari kertaa vuodessa. Mulla on kiire, muutakin tekemistä löytyy.
Olen vain onnellinen, ettei tarvitse olla yhdynnässä kenenkään kanssa koskaan, eikä ole edes ketään vonkaamassa ja syyllistämässä asiasta.
Ilmeisesti ei ole vaikeaa.Taannoin tutkittiin amerikkalaisia ja muistaakseni kolmannes oli erittäin harvoin yhtymässä.
Nofapilla pääsee samanlaiseen tilaan kuin essoja nappailemalla. Toki siihen pääsemiseen menee yli kuukausi.
Täysin yliarvostettua toimintaa, ei ole ikävä.
En kaipaa seksiä, koska tiedän, että se aika harvoin on mitään erityistä. Sen oikean seksin suhteen on neulan etsiminen valtamerestä. Turha laittaa mietteitä sellaiseen, mikä on todella epätodennäköistä. Harva ihminen on yhdessä juuri sellaisen ihmisen kanssa, jossa seksi olisi tosi nautinnollista. Tietysti sellainen, jolla on ollut onni löytää se, kenen kanssa kemiat täsmää, on todella onnekas. Mutta heitä taitaa olla vain muutama prosentti. Masturbointi voittaa tavanomaisen seksin.
Mutta sitten on erikseen läheisyys. Sehän voi olla tosi hyvää vaikkei varsinainen seksi sitä olekaan.
Masturbaatio on hyvä ja turvallinen harrastus, josta tulee hyvä mieli. Suosittelen.