Jos nyt huomaisit olevasi raskaana, tekisitkö abortin?
?
Ja kuinka paljon pelkäät ehkäisyn pettämistä asteikolla 1-10?
Kommentit (90)
En, vaikka olisikin lapsen syntyessä 44 v. Pelkään ehkäisyn pettämistä 4 verran.
En tekisi, mutta olisin kauhuissani. Olen jo lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä. En pelkää ehkäisyn pettämistä.
No en tiedä mitä tekisin. Varmaan jonkun sortin operaatio pitäis tehdä.
Olen 54 ja kohtu on poistettu.
Tekisin.
En pelkää ehkäisyn pettämistä, klipsit pysyneet jo 8 vuotta.
Tekisin, ja ilmoittaisin kristityille Jeesuksen uuden tulemisen peruuntumisesta :D Pelko ehkäisyn pettämisestä on nolla, kun ei ole seksielämääkään.
Todennäköisesti kyllä. Olen 42. En pelkää ehkäisyn pettämistä (hormonikierukka) eli 1 jos nollaa ei saa ottaa.
Bonuslisätieto: nuorena olin kiihkeä abortinvastustaja.
En tekisi. Muutaman kerran ehkäisy pettänyt, seurauksena ihanat teini ja taapero.
Vierailija kirjoitti:
En tekisi. Muutaman kerran ehkäisy pettänyt, seurauksena ihanat teini ja taapero.
Mikä ehkäisy jopa kolme kertaa pettänyt samalla ihmisellä?!
Tekisin, vaikka toivon kyllä säästyväni koko elämäni tuon kokemiselta. En kyllä pelkää ehkäisyn pettämistä ollenkaan.
Kyllä todennäköisesti tekisin. Raskauden mahdollisuus aika olematon, kun seksiä on ollut viimeisen puolen vuoden aikana 4 kertaa ja niistä jokainen on päätetty muualle kuin sisuksiin. Ja kondomi tietysti varsinaisen yhdynnän aikana.
En. Vaikka esikoinen on vasta 10kk ja aika vaikea tapaus. Ei nuku kokonaisia yöunia ja aika temperamenttinen.
Pelkään ehkä 5 verran. Koska haluaisin seuvaavan lapsen vasta kun esikoinen 3-4. Mutts jos on tullakseen niin tulkioot. Esikoinenkin on ehkäisyn pettämisen tulos ja maailman ihanin vahinko, enkä uskoisi seuraavankaan olevan yhtään huonompi vaikka vahinko olisikin :)
En pelkää, että ehkäisy pettää. Piuhat on poikki olleet jo 17v. Ja jos nyt huomaisin olevani raskaana , hämmästyisin todella suuresti. Olen 56v. Kai se täytyisi keskeyttää, koska en enää jaksaisi vauvaa hoitaa, vaikka en oikeasti aborttia hyväksykkään.
En osaa yhtään sanoa. Lasta en kyllä tällä hetkellä missään nimessä toivo enkä toivo varmaan ainakaan viiteen vuoteen, mutta en osaa täysin sanoa pystyisinkö aborttiin itse vaikka en siis missään nimessä ole mikään abortinvastustaja päinvastoin abortti on monessa tilanteessa hyvä ratkaisu.
Kyllä olisi pakko tehdä, minulla on roaccutan-kuuri meneillään joka voi aiheuttaa sikiövaurioita ja raskaaksi ei missään nimessä saa tulla, ja jos tulisin niin abortin kyllä tekisin. Jos kuuria ei olisi niin en osaa vastata tekisinkö vai en.
En toisaalta haluaisi, mutta olisi pakko. Vakavat mielenterveysongelmat, opiskelu...niin ja se, ettei lapsi olisi poikaystäväni vain väliaikaisen säädön, josta poikaystäväni on tietoinen ja alunperin luvan antanut. En kuitenkaan pelkää sitä, sillä syön pillereitä eikä tämä toinen mies ole lauennut sisään ilman kortsua.
Tekisin. Olen juhliva opiskelija ja matkustelija, tähän kuvioon ei kyllä lapsi sopisi. En pelkää ehkäisyn pettämistä, kierukka löytyy.
Tekisin, enkä kyllä pelkää ehkäisyn pettämistä. Abortti on kuitenkin suht helppo toimenpide.