Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12529)
Kaksi ruotsalaista seisoi liikennevaloissa, jolloin toinen sanoi "se on vihreä" ja toinen vastasi: "sammakko".
Muumipeikko, Pikku Myy, auton alle litistyy, suolet lentää pellolle, aivot ilmalennolle, käy Muumilaaksoon...
Toimittaja etelästä haastatteli vanhaa poromiestä ja pyysi kertomaan mitä kaikkea mukavaa on jängällä tapahtunut. Mies kertoili:
- No naapurin likka eksyi kerran tunturiin joten järjestettiin etsintäpartio. Aikamme etsiskeltiin kunnes löydettiin. Sitten ryypättiin ja pantiin sitä porukalla.
Häkeltynyt toimittaja pyysi kertomaan mieluummin jotain poroihin liittyvää mukavaa.
- No naapurin porotokasta karkasi kerran poro tunturiin ja taas järjestettiin etsinnät. Aikamme sitä etsiskeltiin ja kun löydettiin niin ryypättiin ja pantiin sitä porukalla.
Toimittaja oli tyrmistynyt ja pyysi jotain ikävää muistoa vaihteeksi.
- No mie eksyin kerran tunturiin...
Lähetyssaarnaaja oli jo vuoden toiminut opettajana pienessä afrikkalaisessa kylässä keskellä villeintä Afrikkaa.
Eräänä päivänä, heimon päällikkö kutsui hänet välittömästi luokseen puhutteluun.
Hän sano: Sinä olla ollut meidän luona jo vuosi... En ymmärtää, sinä tietää... Yksi minun nuorin vaimo saada juuri lapsi. Lapsi olla kuin valkoinen. Kaikki minun vaimot ja muut lapset olla musta. Koko kylä olla musta paitsi sinä. Sinä olla ainoa valkoinen. Minä rangaista ankarasti...
Tähän lähetyssaarnaaja vastasi: Katsopas noita lampaita niityllä: Minkä värisiä ne ovat?
" ne olla valkoinen", vastasi päällikkö
"aivan. Paitsi tuo yksi pieni karitsa on musta, vaikka sen emo ja muut lampaat ovat valkoisia... Luonnolla on tapana järjestää yllätyksiä kuten tuo musta karitsa ja valkoinen vauva... Ymmärrätkö?"
Päällikkö pohti hetken ja vastasi: Minä ymmärtää... Minä olla ihan hiljaa minun valkoinen vauva ja sinä et kerro kellekään musta karitsa.
"Faija anna munaa ja mökkitie..."
Miksi narkkarit tulivat pois sillan alta? - Kaikki huumeet on Sillanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
"Faija anna munaa ja mökkitie..."
Vedin kunnolla käteen, syntyi hirveä haloo.
Persuihin kuuluu myös normaaliälyisiä ja neroja ihmisiä.
Opettaja oppilaalle: -Kerro, mitä tiedät suhteellisuudesta. -Kolme hiusta päässä on suhteellisen vähän, mutta keitossa suhteellisen paljon.
Pikku-Liisa kinasteli naapurin pikku Kallen kanssa ikuisuuskysymyksestä: Kummat on parempia, tytöt vai pojat.
Lopulta Kalle laski housunsa alas ja selitti: Tää on mulkku ja sulla ei olenkaan tällaista kun sä oot tyttö lällällää...
Pikku Liisan oli myönnettävä että Kalle oli oikeassa ja niinpä hän juoksi itkien äidin luo.
Pian hän kuitenkin palasi Kallen luo leveä hymy kasvoillaan ja tokaisi: Äiti sanoi, että mulla onkin housuissa sellainen kapistus, että kun mää kasvan isoksi, niin mää saan sillä niin monta mulkkua kuin ikinä haluan...
Olutpullo ylvästeli:" Jos ken minut rikkoo, se tietää hänelle kokonaisen vuoden epäonnea..."
Tähän peli nauraen: Hahah... Eihän tuo ole mitään... SE joka minut rikkoo, saa peräti seitsemän vuoden epäonnen niskaansa..
Kondomi yritti, mutta ei saanut hillittömältä naurultaan sanotuksi sanaakaan.
Intialainen taksikuski otti japanilaismiehen kyytiin lentokentältä. Matkalla heidät ohitti moottoripyörä. Japanilainen kehaisi: Nopea moottoripyörä... Tehty japanissa.
Pian heidät ohitti Toyota. Japsi kehaisi taas: Nopea auto... Tehty japanissa.
Kun päästiin määränpäähän, taksimittari näytti hinnaksi 200€ mikä oli yli tuplasti enemmän mitä japsi oli arvioinut
Tätä ihmeteltyään, takskuski tokaisi: Nopea mittari... Tehty Intiassa.
"Ei hätä ole tämännäköinen", sanoi kakka kun katsoi peiliin.
Ruotsalainen pyrki USA:n kansalaiseksi ja joutui suulliseen tenttiin, jossa tarkistettiin pyrkijän tiedot uudesta kotimaasta. Ruotsalainen ajatteli luntata ja kirjoitti kalsareihinsa tärkeimmät tiedot. Tenttipäivän aamuna hän ottikin vahingossa likapyykkiin menossa olleet kalsarit. Tenttijä kysyi: -Montako osavaltiota USA:ssa on? -48. Tenttijä päätti hieman helpottaa kysymyksiä. -Kuka on USA:n presidentti? -Black Horse, vastasi ruotsalainen housuihinsa kurkistaen. -Hyvä on, huokaisi tenttijä. -Pääset kansalaiseksi, jos edes tiedät lippumme värit. Ruotsalainen kurkisti vielä kerran housuihinsa ja sanoi: -Valkoinen, keltainen ja ruskea.
Muumipeikko, Pikku Myy, peiton alla lisääntyy, puusta kuuluu rapinaa, Hemuli raiskaa apinaa, käy Muumilaaksoon...
Palvelijat panivat parastaan.
Miksi aurinko nousee idästä ja laskee länteen? -Jos olisi toisinpäin, ihmiset nousisivat ylös vasta illalla.
Urho Kekkosella oli 70-vuotiaana 40-vuotiaan kunto. Niin huonossa kunnossa 40-vuotiaat olivat 70-luvulla.
Mitä eroa on alastomalla valkoisella naisella ja alastomalla mustalla naisella?
Eka on kuvattuna playboyn kannessa ja jälkimmäinen on kuvattuna "National Geographic'n" kannessa...