Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12497)
Miksi mustaihoiset eivät äänestä? -He eivät pidä vaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaan kuninkaallinen kokki seisoi kuninkaan kuninkaallisessa keittiössä ja keitti kuninkaalle kuninkaallista keittoa. Montako k-kirjainta on lauseessa? -Lause-sanassa ei ole yhtään k-kirjainta.
18
Suomalainen elokuva,kun Hunttalan Matti Suomen osti.Nyt se on,kun pääministeri sipilä Suomen myy,möi.
Mikä on kirkasta ja haisee pahalle? -Kirkan kakka
Ruotsalainen oli museossa. Opas selitti: -Tämä miekka on yli 2000 vuotta vanha. Ruotsalainen ihmetteli kovin ja kysyi lopulta: -Miten se on mahdollista? Mehän elämme vasta vuotta 1993.
Kuka on maailman nopein mies? -Vei-jo.
Kalle, papukaija ei ole häkissä! Oletko nähnyt sitä? -En, mutta huomasin juuri, että kissa on alkanut puhua.
Sokea suomalainen, kuuro tanskalainen ja pyörätuoliin joutunut ruotsalainen löysivät pullon, jonka henki lupasi jokaiselle yhden toivomuksen. Ensin toivoi suomalainen ja hetken kuluttua hän huusi: -Minä näen! Minä näen! Sitten toivoi tanskalainen ja hetken kuluttua hän huusi: -Minä kuulen! Minä kuulen! Viimeiseksi toivoi ruotsalainen ja hetken kuluttua hän huusi: -Uudet renkaat! Uudet renkaat!
Kolme poikaa oli joutunut rehtorin puhutteluun. Rehtori kysyi ensimmäiseltä, mitä tämä on tehnyt. -Olen heittänyt kiven veteen, poika vastasi. -Eihän tuo nyt mitään, sanoi rehtori ja kysyi toiselta pojalta, mitä tämä on tehnyt. -Olen heittänyt kiven veteen, vastasi toinenkin poika. -Eihän tuo nyt mitään, sanoi rehtori ja kysyi kolmannelta pojalta, onko tämäkin heittänyt kiven veteen. -En. Minä olen Kari Kivi, vastasi poika.
Anteeksi, käykö teidän kello?
Kyllä.
No pyytäkää käymään meilläkin.
Mikä on laihialainen kesäkeitto?
Keitettyä vettä kukkalautasella.
Tää on sun elämäs, eikä kenenkään muun.
Pikku-Kalle englannin tunnilla: -Miksi englantia pitää opiskella. -Koska puolet maailmasta puhuu sitä, vastasi opettaja. -Eikö se jo riitä?
Ranskan pressan vaimo ei ole ruma.
Mies oli ollut lomalla Tunisiassa. Kaverit kysyivät, mitä hän söi siellä. -Kuskusta, vastasi mies. -Miltä se maistui? -Siltä, miltä kuulostaakin!
Japanilaiselta kysyttiin: How often you have elections?
- Plactically evely moning.
mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä? musti on koira.
Mitä 20-vuotias viinirypäle sanoi 50 vuotta täyttävälle tuttavalleen? -Onneksi olkoon, rusina!
Mikä kiusasi raamatun Lootin vaimoa saharan-aavikolla?
Yöllä vilu ja päivällä helle
Mikä on ainoa paikka, jossa menestys tulee ennen työtä? -Sanakirja.
Mies tulee kiukkuisena tv-liikkeeseen ja kysyy myyjältä: -Onko musta väri? -Totta kai on, vastaa häkeltynyt myyjä. -No, onko valkoinen väri? -On se, vakuuttaa vieläkin hämmästyneempi myyjä. -Siinäs kuulit! Meillä on väri-tv!, karjaisee mies perässään liikkeeseen tulleelle vaimolleen.
Sokea suomalainen, kuuro tanskalainen ja pyörätuoliin joutunut ruotsalainen löysivät pullon, jonka henki lupasi jokaiselle yhden toivomuksen. Ensin toivoi suomalainen ja hetken kuluttua hän huusi: -Minä kuulen! Minä kuulen! Sitten toivoi tanskalainen ja hetken kuluttua hän huusi: -Minä kuulen! Minä kuulen! Viimeiseksi toivoi ruotsalainen ja hetken kuluttua hän huusi: -Uudet renkaat! Uudet renkaat!