Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan huonoja vitsejä

Vierailija
29.01.2017 |

Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.

Kommentit (12678)

Vierailija
2761/12678 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannattaa deittailla zombia? Ainakin tiedät että hän on kiinnostunut aivoistasi eniten har har: p 

Vierailija
2762/12678 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik! Ajuriparakissa okaa lipassa. Siis auta, lue:

Tulli paha, ällö yhä. Teen Norikon. Aika ivaa petos. Ilotussut oli sotepaavi Akia... no... kironneet... äh... yöllä.

Aha, p.illut, EU-latua siis. Assapilaako, Assi Kara? Piruja kii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/12678 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellaan ruotsin pakollisuutta uudelleen yo-kirjoituksiin.

Vierailija
2764/12678 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Karalahti tykkäsi eniten pelata Tapparaa vastaan?

- Silloin sai vapaasti ottaa Hassista.

Vierailija
2765/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kävelivät baariin. Baarimikko tokaisi että tämähän on kuin jonkun vanhan vitsin aloitustilanne ja antoi jokaiselle oluen. 

Vierailija
2766/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on Kyproksen Tamtalla ja suomalaisella?

Kaikki. Toinen on jumalaisen kaunis ja toinen on ryhävalas.

Vierailija
2767/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattu yks päivä varmaan maailman oudoin seksikokemus. Mä oon yhen kauppakeskuksen kahvilassa töissä. Päätettiin poikakaverin kanssa harrastaa kerran seksiä mun ruokatunnilla. Henkilökunnan tiloissa on sellanen varasto, mihin mentiin hoitaan hommat. Poikakaveri hoiteli ensin mut eli nuoli mulle orgasmin. Sit se veti housut alas ja sano et nyt on sen vuoro. Mä katoin kelloo ja huomasin, että työaika alkais kymmenen minuutin päästä. Poikakaveri alko vängätä vastaan ja sano, että sillä ei menis ku minuutti. Mä yritin selittää, että mun pitäs käydä vielä paskallakin ennen sitä. Sit mun poikakaveri teki jotain tosi yllättävää. Se ottaa jonkun tyhjän maalipurkin hyllyltä ja asettaa sen lattialle ja sanoo, että väännä tohon samalla. Sit se työntää mut kyykyyn ja tunkee kyrpänsä mun suuhun. Aika outo tilanne, mutta alan kuitenkin imee, ja pyöräytän samalla pitkän pökälee siihen purkkiin. Samalla tunnen, miten poikakaveri laukee mun suuhun. Mua alkaa naurattaa. Mahdan kyllä näyttää tosi huvittavalta siinä kykkimässä ison perseeni kanssa pienen purkin päällä. No, kun on saatu hommat hoidettua, niin poikakaveri saattaa mut takas duuniin ja lähtee. Vasta siinä vaiheessa muistan, että se paskakippo unohtu korjata pois, sinne se jäi keskelle lattiaa. 

Vierailija
2768/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa vainko oot mun, totesi kalastaja, kun vaimo jätti.

Vierailija
2769/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä persut tekee itsenäisyyspäivänä?

-pyyhkivät itse oman pyllynsä.

Vierailija
2770/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kommunistit tekevät vappuaattona?

Itkevät ilosta, kun kerrankin näkevät punaisten lippujen liehuvan kaduilla.

Vierailija
2771/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sattu yks päivä varmaan maailman oudoin seksikokemus. Mä oon yhen kauppakeskuksen kahvilassa töissä. Päätettiin poikakaverin kanssa harrastaa kerran seksiä mun ruokatunnilla. Henkilökunnan tiloissa on sellanen varasto, mihin mentiin hoitaan hommat. Poikakaveri hoiteli ensin mut eli nuoli mulle orgasmin. Sit se veti housut alas ja sano et nyt on sen vuoro. Mä katoin kelloo ja huomasin, että työaika alkais kymmenen minuutin päästä. Poikakaveri alko vängätä vastaan ja sano, että sillä ei menis ku minuutti. Mä yritin selittää, että mun pitäs käydä vielä paskallakin ennen sitä. Sit mun poikakaveri teki jotain tosi yllättävää. Se ottaa jonkun tyhjän maalipurkin hyllyltä ja asettaa sen lattialle ja sanoo, että väännä tohon samalla. Sit se työntää mut kyykyyn ja tunkee kyrpänsä mun suuhun. Aika outo tilanne, mutta alan kuitenkin imee, ja pyöräytän samalla pitkän pökälee siihen purkkiin. Samalla tunnen, miten poikakaveri laukee mun suuhun. Mua alkaa naurattaa. Mahdan kyllä näyttää tosi huvittavalta siinä kykkimässä ison perseeni kanssa pienen purkin päällä. No, kun on saatu hommat hoidettua, niin poikakaveri saattaa mut takas duuniin ja lähtee. Vasta siinä vaiheessa muistan, että se paskakippo unohtu korjata pois, sinne se jäi keskelle lattiaa. 

Jooh, menehän päiväunille niin jaksat illalla taas fantasioida juttujasi.

Vierailija
2772/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili taluttaa pientä lasta pimeään metsään. Hetken päästä lapsi sanoo, "setä, minua alkaa vähän pelottaa". Pedofiili vastaa, "ai sinua alkaa pelottaa, vai? MInuahan se vasta pelottaakin, kun joudun tulemaan täältä yksin takaisin".

Vierailija
2773/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hallitus. Enough said. 

Vierailija
2774/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkä kissa on mauton.

Tämä oli hyvän maun vastainen vitsi.

Vierailija
2775/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.

- Oliko hauska elokuva? ystävä tiedusteli.

- Aivan älytön, nauroin niin että melkein pissasin Masan käteen!

Vierailija
2776/12678 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet kitaristin ajasta menee yleensä kitaran virittämiseen.

Loppuaika kuluu epävireisellä kitaralla soittamiseen.

Vierailija
2777/12678 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ministerit puhuvat,kun nyt lopetetaan fossiilisten po.aineiden käyttö.Maapallo lämpenee vain 1,5 astetta vuodessa.V-2045 mennessä,Suomessa ei kasva mikään silloin enää.

Vierailija
2778/12678 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä löytyy pressanlinnan ikkunoista?

-Salekaihtimet

Vierailija
2779/12678 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereem miäs tiarusteli Laukontorilla:

– Mikkä kolome automerkkiä oli hämeesä suasikkeja seitkytäluvulla?

– ?

– Ratsuni, Rotke ja Riisseli-Mersu.

Ja suosikkitraktorimerkit alkavat kaikki V:llä: Valmetti, Voorti, Viiatti ja Verkuson.

oikeesti ei oo ku yksi V-kirjaiminen rattori.Volvo BM on ruattalainen rattori.

Vierailija
2780/12678 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas osti torilta silakoita kilon verran.Myyjä sanoi hinnan ja asiakas,voisiko saada alen.Myyjä sanoi,ei alen,vaan yylen suoraan silakoiden päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän